تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۲۲۳۸۰۳

هاشمی پور: آقای فرماندار چرام چنین رفتارهای تجارت است / نبود سونوگرافی ضعف بزرگی در چرام / فتاح پور: فکر سیاسی هر مدیری در جیبش است

۸
۰
کبنا ؛نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و اعضای این شورا برگزار شد.hashmi
به گزارش کبنا نیوز از چرام، در این نشست عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه پایه‌گذار انقلاب اسلامی یک نفر و آن هم امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: یاران امام و ملت ایران حمایت قاطعانه کرده تا حکومت شاهنشاهی را برکنار و حکومت الله برپاشده و اسلام آمریکایی را کنار زده تا اسلام ناب، عاشورایی و نبوی جایگزین شود.
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ارزش و جایگاه ولایت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را به عنوان ادامه دهنده راه امام سر لوحه کار قرار داده و خط قرمز ما شود، گفت: نباید اصل را رها کنیم و به فرعیات بپردازیم، این امنیتی که امروز در دستان ماست توسط شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان و صبر خانواده‌های شهدا به دستمان رسیده که باید آن را قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه باید در سایه ی این امنیت خدمتگزاری کنیم، تصریح کرد: این همه از همدیگر تقدیر و تشکر نکنیم، اگر کاری انجام داده‌ایم، بگذارید بقیه از ما تشکر کنند؛ ما به مردم خدمت کنیم، بگذارید به اسم هرکسی می‌خواهد تمام شود چرا که خدای متعال اعمال ما را می‌بیند.
اصلاح طلب و اصولگرا باید برای توسعه چرام متحد شویم
هاشمی‌پور در ادامه به فضای حاشیه‌ای و سیاسی حاکم بر شهرستان چرام اشاره داشت و ابراز کرد: شهرستان چرام دارای نیروهای فرهیخته و متخصص، نخبگان سیاسی و همچنین پتانسیل‌هایی خوبی در استان است، بنابراین چه اصلاح طلب باشیم و چه اصولگرا، در جهت توسعه شهرستان باید متحد شویم.
انتقاد شدید از وضعیت موجود و سایه یاس و ناامیدی در شهرستان‌ها / عدم وجود دستگاه سونوگرافی در چرام ضعف بزرگی است
این مسئول در بخش بعدی از سخنان خود با انتقاد شدید از وضعیت موجود و سایه یاس و ناامیدی در شهرستان‌ها، عدم وجود دستگاه سونوگرافی در چرام را ضعف بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: ما از طرح تحول سلامت انتقاد داریم، یعنی اگر ما درب دانشگاه علوم پزشکی را از جا می‌کندیم و فشار می‌آوردیم، به ما یک دستگاه ۵۰ میلیونی سونوگرافی نمی‌دادند، مشکل ما در چانه زنی است نه مشکل اقتصادی.
وی، خطاب به فرماندار چرام، متذکر شد: جناب فتاح‌پور بیایید برای رضای خداوند با داشتن نیروهای انسانی قوی به دور از هرگونه جناح سیاسی عمل کنیم چرا که در غیر این صورت چنین رفتارهایی تجارت است.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه با ذکر این مطلب که در حضور امام جمعه، فرماندار چرام و مسؤولان قسم جلاله یاد می‌کنم که همه اینها کاسبی بیش نیست، گفت: بیایید دین خود را برای چند روز مسئولیت نفروشیم، نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی در دنیای دیگر به درد ما نمی‌خورند، اگر باهم باشیم و عمل کنیم، می‌شود راه را درست رفته و موفق شویم.
هاشمی‌پور در ادامه سخنان خود به مشکلات این شهرستان در حوزه راه و جاده‌ها اشاره داشت و گفت: جاده چرام به دهدشت را به باباکلان گچساران وصل کردیم تا بتوانیم از اعتبارات نفت استفاده کنیم چرا که با اعتبارات استانی نمی‌شود آن را کار کرد، اسناد و مجوزهای آن هم موجود است.
این مسئول با لحن طنزآلودی که فاتحه ماده ۱۸۰ را پارسال خواندیم امسال هم باید بخوانیم مگر اینکه معجزه شود، ابراز کرد: نباید مردم را گول زد بلکه باید واقعیت‌ها را گفته و چاره اندیشی کنیم.
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، جاده دمه، چاسخار، برفکون، دلی مهره، پی انجیر و طسوج را از جمله اولویت‌های کاری خود ذکر کرد.
فکر سیاسی هر مدیری باید در جیب خودش باشد / به دور از خط فکری به فکر مشکلات مردم باشیم
فرماندار چرام با تاکید بر اینکه فکر سیاسی هر مدیری باید در جیب خودش باشد، گفت: باید به دور از هر خط و طیف فکری فقط دغدغه مردم و مشکلات شهرستان را در نظر داشت و در راستای توسعه آن گام برداشت.
ابراهیم فتاح‌پور در این جلسه با ذکر این مطلب که هرجای ایران آباد شود به نفع همه ماست از سم پاشی برخی رسانه‌ها سخن گفت و اظهار کرد: برخی رسانه‌ها نیز در شهرستان بوده که همیشه منت‌دار آنان بوده و از زحمات آنان تقدیر کردیم ویژه خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های منصف که امیدواریم قاطعانه به راه خود ادامه دهند.
فرماندار چرام در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه فکر سیاسی هر مدیری باید در جیب خودش باشد، عنوان داشت: باید به دور از هر خط و طیف فکری فقط دغدغه مردم و مشکلات شهرستان را در نظر داشت و در راستای توسعه آن گام برداشت.
وی همچنین از برجام سخن گفت و با اشاره به اینکه برجام متعلق به دولت تدبیر و امید و آقای ظریف نیست، خاطرنشان کرد: رویکرد را مقام معظم رهبری تحت عنوان نرمش قهرمانانه تعریف کردند که این خط قرمز جمهوری اسلامی است.
فتاح‌پور، ادامه داد: به هر حال جمهوری اسلامی پیروز شد چرا که شاهد به انزوا رفتن آمریکا هستیم، در حال حاضر همه کشورها بیان می‌کنند که آمریکا نباید تخطی کند.
این مسؤول، تصریح کرد: تیم کاری ریاست جمهوری شش قدرت برتر دنیا را به ستوه آوردند و در برابر نرمش تعریف شده توسط مقام معظم رهبری تسلیم شدند.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام با اشاره به سفر اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، این سفر را بسیار پر خیر و برکت خواند و یادآور شد: بازید از پروژه‌ها، دیدار با صنعتگران، دیدار مردمی در روستاها، دستور ساخت سوله نمک راهدارخانه و ساخت مرکز جامع سلامت سرفاریاب با ۷۵۰ میلیون تومان از جمله دستاوردهای این سفر بود.
وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: از رسانه عزیز و بزرگواری که در جمع ما حضور دارند و خدمات همه قوا، خدمات جمهوری اسلامی و خدمات این دولت را بدون حضور و وجود این رسانه پررنگ قطعا بر آنچنانی نخواهد داشت، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صد یاد بزرگواری
الفاتحه
Iran, Islamic Republic of
فرماندار واقعا مدیر ضعیفی است اگر فقط به فکر ورودی و خروجی شهر بود کار خوبی در کارنامه اش ثبت می شد.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
انصافا بزرگوری بدون سر و صدا کارهای عام المنفعه خیلی خوبی انجام داد و در کارهایی که اطلاع نداشت و یا تخصص لازم را نداشت وارد نمی شد دوران طلایی نمایندگی کهگیلویه بزرگ دوره نمایندگی حاج آقا بزرگواری بود
چرامی
Iran, Islamic Republic of
جاده چرام به گچساران را هم تاجگردون پیگیر است و از تصمیمات اوست و حرف آخر را هم تاجگردون می زند .
Iran, Islamic Republic of
هزار یاد بزرگواری
حسن
Iran, Islamic Republic of
مه سنوگرافی دستگاه اسباب بازیه که بیارنش چروم سی ۲۰هزار نفرهرچی سی خوش استانداردی داره
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
حاجی فرماندار قول داد تا هفته آینده دستگاه سنو فراهم کرده و راه اندازی خواهد کرد
...
Romania
آقای کمایی چرا دیر نظرات رو منتشر میکنید؟؟ یا زمانی منتشر میکنید که ارزش خبری نداره، اگر بهانه ترافیک نظرات هست پس هیچکدوم از نظرات رو منتشر نکنید، از سایت خوبی مثل کبنا انتظار بیشتری میره، موفق باشید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1