تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۲۳۴۲۰

زندگی تلخ زنانی که همسرشان زندانی هستند / باید به کمک این خانواده‌ها بیاییم / ۱۲ درصد زندانیان استان جرائم غیرعمد است

۴
۰
کبنا ؛مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲ درصد از زندانیان جرائم غیر عمد (بدهکاران غیر بزهکار) این استان زنان هستند.
img_9315
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اسماعیل جمیاری قبل از ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد، با بیان اینکه میزان جرایم غیرعمد استان متناسب با کشور خیلی بالا و نگران کننده است، اظهار کرد:  ۱۲ درصد کل زندانیان این استان مربوط به جرائم غیر عمد است.
وی گفت: اداره کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد توجه خاصی به مشکلات زنان زندانی جرائم غیر عمد این استان دارد و تاکنون نیز اقدام‌های ارزنده‌ای در راستای تلاش برای آزادی آنان انجام داده که از مهمترین آنها می‌توان به گرفتن مهلت از طلبکاران و تقسیط بدهی‌ها اشاره کرد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می‌رود که معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده اعتبار ویژه‌ای برای بانوان زندانی جرائم غیر عمد این استان اختصاص دهد تا بتوان برای آزادی آنان اقدام کرد.
جمیاری خواستار ساخت مهدکودک در یاسوج برای نگهداری از کودکان زنان زندانی جرایم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد شد.
وی بیان کرد: حمایت جدی از خانواده زندانیان جرایم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد و تأمین نیازهای معیشتی و اولیه آنان ضروری است زیرا در غیر این صورت احتمال دارد دچار انواع آسیب‌های اجتماعی شوند.
این مسئول اضافه کرد: زنانی که همسرشان در زندان است مشکلات‌شان زیاد و آسیب‎های اجتماعی فراوانی آنان را تهدید می‌کند و ۹۰ درصد این زنان با مشکلاتی مواجه هستند،
جمیاری با بیان اینکه ما حقوق‌بگیر هستیم و آخر کم می‌آوریم، تصریح کرد: یک زن که بدون هیچ منبع درآمد و دور از همسر خود زندگی‌ می‌کند، آسیب‌های زیادی جلوی پای او هست و مسئولان باید در این رابطه حمایت بیشتری کنند. هر چند که کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون حمایت‌های از خانواده زندانیان استان کرده‌اند اما انتظار می‌رود که میزان این کمک‌ها گسترش یابد.
وی افزود: دستگاه قضایی برای حمایت از این خانواده‌ها تدابیر اندیشیده و گاهاً بدهی‌ها را با مهلت‌ها و مرخصی‌های که می‌دهد و اقساط آنان به حمایت از این افراد می‌آید، اما برخی در پرداخت جرائم و بدهی‌های خود ناتوان هستند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه‌های برای حمایت از زنان بدهکار و دارای فرزندانی زیر دو سال صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش زندانهای استان یک روز خاص مثل پنجشنبه نصف روز یا کل روز همسران زندانیان رو داخل زندان در یک اتاق تنها بزارن.اینگونه همسران زندانیان به فساد کشیده نمی شوند.
بلوط پیر
Iran, Islamic Republic of
من حضورا خدمت این بزرگوار رسیدم
اقا جمیاری یکی از مدیران غیر بومی توانمند هستن
اهم برنامه هاشون رفع مشکل زندانیان و پرسنل زحمت کش خدوم زندان است
حمداله عاطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردانی که خصلت معصومین را پیشه میکنند جناب مدیر کل مشکل ما مردجوان فقط از سد بتون آرمه ای است که بانکهای عامل برایمان بوجود می اورندکه تاظهور امام زمان ما گرفتاری آیا این بانکها زیر نظر چه نهادی هستند که به این روش گرفتاری مردم را صد چندان میکنند آیا استان کهکیلویه و بویراحمد خود مختار است والی دستوردهنده خاصی دارد
حمداله عاطفی
Iran, Islamic Republic of
سلامسلام ودرود خدا برمحمد مصطفی جناب مدیر کل محترم تا زمانی که بانکهای استان کهکیلویه و بویراحمد خودمختاری می کنند مشکل هیچ یک ازما مردجوان حل شدنی نیست و نخواهد بود والا ..........
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1