تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۲۲۳۳۲۲

تجمع اعتراض آمیز ساکنین شهرک «سرآسیاب» در فرمانداری لنده (+تصاویر )

۳
۰
کبنا ؛









جمعی از ساکنین شهرک سرآسیاب(پشت دامپزشکی) با تجمع در فرمانداری شهرستان لنده خواستار رفع سریع مشکلات خدماتی و رفاهی خود شدند.



 شهرک سرآسیاب از جمله شهرک های الحاقی اداره بنیاد مسکن شهرستان به بدنه شهری است که چندین است که نه شهرداری می تواند به آنان خدمات رسانی کند و نه بنیاد مسکن حاضر است در این شهرک خدمات ارائه دهد، از این رو مردم این شهرک با حضور و تجمع در فرمانداری شهرستان لنده خواستار رفع مشکلات خود از سوی فرمانداری شدند.

مهمترین مطالبات مردم در این تجمع ارائه خدمات شهری از قبیل جدول گذاری، آسفالت و تعریض و بازگشایی خیابان ها و کوچه ها، گازکشی به برخی از مناطق این شهرک علی رغم جانمایی شاه لوله گاز، ارائه خدمات بهداشتی، جابجایی تیرهای برق در مسیر خیابان ها و کوچه ها، ساماندهی برای خروج دام از این شهرک، عدم اجرای نقشه طرح هادی از سوی اداره بنیاد مسکن، گرفتن هزینه ۱۵۰هزار ریالی بابت زمین به ازای هر مترتوسط بنیاد مسکن، عدم ارائه خدمات از سوی بنیاد مسکن و عدم بهره مندی از جاده مناسب تا سطح شهر از مهمترین مطالبات مطرح شده از سوی تجمع کنندگان است.

 img_1188

  در این سالها تنها خدماتی که شهرک سرآسیاب لنده(پشت دامپزشکی) شده است چندین تیر برق و لوله کشی آبی بوده است که به صورت سطحی و با کمتر از ۲۰سانتی متر زیر زمین صورت گرفته بود که با اولین تردد خودروها آسیب جدی می دید.

*مطالبات مردم شهرک سرآسیاب به حق و کاملاً قانونی است

که پس از تجمع و درخواست های مکرر آنان خواستار رسیدگی فوری از سوی فرماندارشهرستان لنده بودند که دارا کریمی فرماندار شهرستان لنده با حضور در جمع تجمع کنندگان اظهارکرد: بدون شک مطالبات مردم شهرک سرآسیاب به حق و کاملاً قانونی است.

وی افزود: به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر دستگاه های خدمات رسان اعم از شهرداری، بنیاد مسکن، آب وفاضلاب، اداره برق، گاز، راه و شهرسازی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلسه ای فوق العاده برای ارزیابی هرچه بهتر ارائه خدمات برای این شهرک در اسرع وقت برگزار خواهدشد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شخصاً چندین بار از وضعیت ارائه خدمات شهری و رفاهی این شهرک بازدید کردم و از تمام مشکلات شهرک سرآسیاب(پشت دامپزشکی) به خوبی آشنا شدم و در اولین فرصت ادارات مرتبط می بایست نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

وی تاکیدکرد: مردم نیز باید با شهرداری در بازگشایی و رعایت حریم قانونی نقشه طرح تفضیلی شهر نیز همکاری کنند تا شهرداری بتواند نسبت به جدول گذاری، پیاده روسازی، زیرسازی و آسفالت اقدام کند که تحقق این امر مستلزم همکاری خود مردم این شهرک است.

کریمی نژاد پیگیری مطالبات به حق مردم را یکی از مهمترین وظایف خود و ادارات خدمات رسان دانست و از ادارات مرتبط با مشکلات این شهرک خواست تا هرچه سریعتر نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

img_1187

گفتنی است پس از حضور فرماندارلنده در جمع معترضین و قول مساعد جهت پیگیری مشکلات مردم شهرک سرآسیاب قانع و فرمانداری را ترک کردند.

لازم به توضیح است که بیش از ۲۰۰خانوار در شهرک سرآسیاب (پشت دامپزشکی) ساکن می باشند که عمدتاً روستانشینانی هستند که به شهر مهاجرت کرده و در این شهرک ساکن هستند.

----------------------------------


گزارش: سید اسماعیل میری



نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در این سالها تنها خدماتی که شهرک سرآسیاب لنده(پشت دامپزشکی) شده است چندین تیر برق و لوله کشی آبی بوده است که به صورت سطحی و با کمتر از ۲۰سانتی متر زیر زمین صورت گرفته بود که با اولین تردد خودروها آسیب جدی می دید.

اوج بی انصافی نویسنده خبرنویس یک خبر است.......... واقعا یعنی؟ چندین تیر برق و یا لوله کشی کمتر از ۲۰ سانتی متر؟ اندازه گرفته ای که می گویی کمتر از ۲۰ سانتی متر؟

ترابخدا بذارید باران ببارد و بااین حرفا قهر خدا را فراهم کنید
کبنا
Iran, Islamic Republic of
په کو تجمع
کبنا
Iran, Islamic Republic of
این چن نفر تجمع حساب میشن
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1