تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۲۲۳۲۷۵

نیروی انسانی در توسعه نفت سرمایه و عامل اصلی

۱
۰
کبنا ؛۲مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نیروهای انسانی در صنعت نفت مهمترین سرمایه و عامل اصلی توسعه این شرکت بزرگ به شمار می‌روند. هوشنگ صیدالی در بازدید از تأسیسات بی بی حکیمه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اگر امروز و پس از دوران سخت تحریم ها این صنعت بزرگ همچنان با اقتدار به کار خود ادامه می دهد، نشان از وجود نیروهای جوان، تحصیل کرده، متعهد و متخصص در کنار نیروهای باتجربه بالاست.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: شرکت نفت گچساران یکی از شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب است که با توجه به قرار گرفتن این شرکت در محدوده جغرافیایی چهار استان ، این شرکت را نسبت به دیگر شرکت ها متمایز کرده است.
صیدالی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت خام مناطق نفتخیز جنوب در گستره جغرافیایی ۴استان است خاطرنشان کرد: بهره برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای چون بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید ، منصوراباد، نرگسی و کیلورکریم را برعهده کارکنان متعهد صنعت نفت گچساران است.
وی تصریح کرد : وجود تأسیسات این شرکت در نقاط صعب العبور و فاصله آن تا مرکز سبب شده است که در برخی از واحدهای این شرکت کارکنان به صورت اقماری مشغول کار باشند.
صیدالی افزود : دوری از خانواده ، کار در مناطق عملیاتی ، اجرای کار سخت ، شرایط سخت آب و هوایی در تأسیسات صنعت نفت می طلبد که مدیران این شرکت نگاه ویژه به بحث خدمات رفاهی برای این کارکنان داشته باشند.
وی با بیان اینکه اعتقادمدیریت نفت بر این است که ارزش گذاری به نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه صنعت است ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک هم و تلاش همه کارکنان این صنعت بزرگ، نگاهمان به تحقق اهداف بلند صنعت نفت باشد.
مهندس هوشنگ صیدالی با اشاره به شرایط سخت و دشوار کاری در تأسیسات نفتی و با تشکر از زحمات کارکنان اقماری اظهار داشت : توجه به نیروی انسانی و پیگیری و فراهم کردن امکانان رفاهی مناسب در تأسیسات نفتی باید اولویت اصلی مدیران صنعت نفت گچساران باشد.
مدیرعامل نفت گچساران ، تحقق صددرصدی این شرکت را یکی از مهمترین دستاوردهای کارکنان این شرکت عنوان کرد و گفت : ضروری است که با برنامه ریزی کامل زمینه ای فراهم شود تا کارکنان در تأسیسات نفتی از امکانات رفاهی کامل بهره مند شوند و در بیرون نیز تسهیلاتی ویژه به نیروهای عملیاتی داده شود.
مدیرعامل نفت گچساران در ادامه با اشاره به پیگیری‌های مستمر وزیر نفت در راستای بهبود وضع نیروهای قرارداد موقت گفت: همانگونه که وزیر نفت نیز بیان کردند ایشان به دنبال ساماندهی وضعیت نیروهای قراردادی در صنعت نفت است.
صیدالی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر نفت در راستای برطرف شدن مشکل پاداش بازنشستگان در صنعت نفت افزود: این نشان از نگاه ویژه ایشان به نیروی انسانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

قلندر
Iran, Islamic Republic of
صیدالی غیر از خوب میتونه با کلمات بازی کنه رفاهی نیروی انسانی..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1