تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۲۲۲۹۱۳

ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف+تصاویر

۸
۰
کبنا ؛۵۸۲ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف در کتاب‌های درسی چند پایه به چاپ رسید.
برای نخستین بار حادثه جان سپردن مرحوم علی نوروزی در مسیر برگشت از مدرسه به خانه در برف در کتاب های درسی کلاس های چند پایه ابتدایی به عنوان جلوه های ماندگار معلمی به چاپ رسید.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:علی نوروزی معلم فقید دوره ابتدایی آذرماه ۹۴ در برگشت از روستای محل تدریس خود در برف گرفتار و جان سپرد.
هادی زارع پور گفت: ماجرای این معلم فقید به همراه عکس وی در کتاب دانش آموزان به عنوان جلوه ای از زندگی ایثار و جان سپردن در مسیر خدمت به چاپ رسیده و در سراسر کشور توزیع شده است.
وی گفت: وزیر آموزش و پرورش و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امسال در آئین ویژه ای از خانواده مرحوم نوروزی تقدیر کردند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان هم گفت: در کتاب نوسازی و بهسازی یادگیری در کلاس های چندپایه که برای نخستین بار درسال ۹۵ تدوین شده عکس مرحوم نوروزی و کلاس درسش برای آشنایی تمامی معلمان ابتدایی چندپایه کشور به نمایش گذاشته شده است.
علی شیر زهرایی گفت:این اقدام ارزشمند به پاس تکریم معلمان و گرامیداشت یادمرحوم نوروزی از معلمان ابتدایی شهرستان چرام انجام شده است.
وی گفت:این کتاب براساس پنجمین هدف عملیاتی سند تحول بنیادین در بسط عدالت در برخورداری از فرصتهای تعلیم وتربیت چاپ شده ودر اختیار راهبران آموزشی مدارس قرار می گیرد.
رئیس آموزش وپرورش چرام هم گفت:مرحوم علی نوروزی از معلمان ابتدایی این شهرستان با ۲۹سال سابقه خدمت در روستا را بر شهر ترجیح داد ودر این مسیر جان سپرد.
صدرالله عزیزی گفت: وی معلم روستای طسوج در۶۵کیلومتری مرکز شهرستان در دبستان شهیدان سروش نژاد بود که در مسیر روستا به شهر در برف وکولاک به همراه یکی از همراهان خود جان سپرد.
همسر مرحوم نوروزی هم گفت:مرحوم علاقه شدیدی به تدریس در روستا و وابستگی زیادی به بچه ها وتدریس داشت.
وی گفت:بسیار خوشحالم که مسئولان آموزش وپرورش کشور،استان وشهرستان نسبت به مرحوم نوروزی از تقدیر-سرکشی وماندگار شدن در کتابهای درسی دریغ نکردند.
dsc00100
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
photo_2017-01-14_07-17-47
نام شما

آدرس ايميل شما

سید عظیم تقوی
Iran, Islamic Republic of
نوروزی از معلمین با سابقه ومردم داری بودند که هیچگاه آزارش به کسی نرسید وهمیشه در میان مردم از محبوبیت خوبی برخورداربود در دوران ورزشی که داشت خاطرات خوبی برای دوستان و سایر ورزشکاران بجا گذاشت روحش شاد و یادش گرامی با د .
قائدی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
00000
Iran, Islamic Republic of
آفرین به مدیر کل با این کار خداپسندانه.احسنت.
20
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه آن عزیز را.
دست مجموعه آموزش و پرورش، خصوصا مدیر کل، درد نکنه با این کار فرهنگی بسیار زیبا.
احسنت.
Iran, Islamic Republic of
یاری چپکی نگاه می کند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
از دلایل انتخاب این تاثیر متناسب بودن آن متناسب با محتوای درس از طرف مولفین کتابهای درسی بوده است و ربطی به آموزش و پرورش استان ندارد و نباید به عنوان ابزار تبلیغتتی از آن استفاده نموذ
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
می طلبد یکی از بچه های این مرحوم بجای ایشان معلم بشود
سید صفر محمدی
Iran, Islamic Republic of
دست همه کسانی که یاد و نام زنده یاد معلم فداکار نوروزی را زنده نگه داشتن را میبوسیم . اما ای کاش یکنفر از این خانواده محترم را به عنوان معلم روستا طسوج انتخاب تا هم تسلی این خانواده محترم گردد هم ارامش خاطر دانش اموزان این روستا باشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1