تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۲۲۲۸۸۸

تخلفات گسترده شهرداری دهدشت نتیجه تساهل مسئولین است

۱۲
۰
کبنا ؛آتش سوزی اخیر ساختمانی دو طبقه درست روبه روی شهرداری دهدشت و تاخیر تعجب برانگیز آتشنشانی در اطفاء حریق که باعث شد ساختمان به طور کامل منهدم و خسارات مالی فراوانی بر جا بماند، بهانه ای شد تا سراغ یکی از اعضای شورای شهر دهدشت را گرفته و با وی گفت و گو کنیم.
رجبعلی حقانی پور در گفت‌وگو با کبنا نیوز، ضمن تسلیت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان را سیاستمداری صدیق، اسوه حلم و بردباری و گنجینه اسرار نظام توصیف کرد.
حقانی پور با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی و ناتوانی واحدهای خدمات رسان شهرداری دهدشت در خاموشی آتش، این مشکل را ناشی از ضعف و سوء مدیریت شهردار و بی توجهی وی به آموزش و سازمندهی آتشنشانان عنوان کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه ای از سوی شهردار برای کوتاهی در انجام این ماموریت پذیرفته شده نیست.
این عضو پارلمان محلی دهدشت، شهرداری را بنگاهی معاملاتی توصیف کرد و گفت: تخلفات گسترده ای در شهرداری صورت گرفته است.
وی افزود؛ بازرسان استانداری در چندین نوبت پرده از این تخلفات برداشته ولی متاسفانه برخی واسطه ها و دست های پشت پرده تا کنون مانع برخورد با متخلفان شده اند.
عضو منتقد و اصلاح طلب شورای شهر دهدشت، عدم وجود اتوماسیون اداری را زمینه ای برای بروز تخلف و حربه ای در دست سودجویان قلمداد کرد و گفت؛ شهردار هر هفته از راه اندازی اتوماسیون خبر داد و این در حالی است که هفته ها، ماه ها و سالها از این وعده و وعید ها می گذرد.
حقانی پور، مطرح شدن موضوع کمبود اعتبارات از سوی شهردار را نوعی فرار رو به جلو توصیف کرد و تصریح کرد: اگر عوارض  به صورت قانونی دریافت شود، نه تنها با کمبود اعتبار مواجه نخواهیم شد بلکه می توان  تجهیزات جدید و پیشرفته هم برای شهرداری خریداری، تا خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه کرد.
وی با بیان اینکه همواره و در راستای شفاف سازی وضعیت شهرداری خواهان مناظره با شهردار بوده و هستم، خاطرنشان کرد: همین یک هفته پیش به امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دهدشت و برخی مسئولان ذیربط حاضر در آن مسجد و برای تنویر افکار عمومی، طرح سوال و استیضاح خودم را مطرح کردم.
حقانی پور پاسخگو بودن را از مهمترین ویژگی های مدیران و مسئولان برشمرد و گفت: همچون قاطبه مردم شریف شهر دهدشت خواهان برخورد با شهردار و دیگر متخلفان هستم و از مسئولین ذیربط که سکوت کرده و اقدامی نمی کنند گلایه دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شندقلی
Iran, Islamic Republic of
شهری که تو یکی از نیروهای شوراش باشی بهتر از این نمیشه
اریوبرزن روحت شاد
Iran, Islamic Republic of
شهردار۲۰ته
م ح .ر
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورای شهر به جای اینکه به شهرداری کمک نمایند به. نبال مچ گیری هستند و مردم که شهرداررانمی شناسند باید اعضای شورا پاسخگوباشند .شهردارکه درخانه کسی مراجعه نکرد برای رای این شوراهابودند که وعده وعید به مردم دادند .باتوجه به اوضاع اعتباری ضعیف شهرداری درنقاط کورشهر خئب کارکرد وبیش ازاین باحضور اعضای شورفعلی انتطارازشهرداری نداریم ای کاش شهرداری شورایی نبود
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب حقانی شما که اینقد دم از قانون میزنی چرا پسر خودت سرکارش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟/
سامان
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخ.دل پری از جای دیگه داری جناب.یه موقع دیگه درد دلتو می کردی
مصطفی علی پور
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی اقای حقانی .
لیکن اگر اقای شهردار اهل مناظره نیستند جنابعالی با توجه به اختیاراتی که دارید و با توجه به وضعیت اسفناک شهر که میتونی جلوی درب شهرداری یا داخل شهرداری خبرنگاران رو احضار بکنید و با خبرنگاران جلسه پرسش و پاسخ در ملآعام بزارید تا شهر . ما از دست اقای شهردار .
دوستی
Iran, Islamic Republic of
آقای ..تو خودت هم کینه بدل داری برای پست گرفتن .اگه شهردار مشکلی داشت ات الان استیضا میشد پس شما برو خودتو اصلاح کن .یک به یک بدتر .. چه باشه ...ححححححححححححح
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنده یه شهروند یاسوجی هستم.
جای بسی تاسف داره برای مسولان ما
در این قضیه از خود استاندار گرفته تا برسد به فرماندار کهگیلویه و شهرداری دهدشت و حتی خود اقای رجبعلی حقانی پور هم مقصر هستش.
چرا برای چنین حادثه ای ستاد بحران یا شورای امنیت جلسه نگذاشته اون هم در شرایطی که اتش سوزی ساعت ها ادامه داشته.چرا اتش نشانی با یه ماشین سوراخ دار بدون کادر فنی و ماهر بدون اب اومده روی صحنه شهردار و دیگر مسولان خواب بودند.چه فایده ای داره این همه شب روز بچه های اتش نشانی کهگیلویه کشیک می دادند برا یه همچین روزی ولی افسوس که هیچ دردی رو دوا نکردند.من سرنخ هایی دارم از.. افراد در همین بدنه.
بدا به حال شما مسولین استان و بدترا به حال شما مسولین کهگیلویه که حقیقتا خودتان را به خوابی عمیق زدید.
من تصادفا دیروز رفتم دهدشت و صحنه ای رو دیدم فکر کردم بمب گذاری شده.
به این عکس ها نگاه کنید و.ت بکشید.و مردم رو به تمسخر نگیرید.و اگه نمی توانید مسولیت قبول نکنید.بهانه نیارید امکانات ندارید اگه نداشتید چرا مسولیت قبول کردی.
http://s5.picofile.com/file/8282375550/88.jpg
http://s9.picofile.com/file/8282375576/99.jpg
http://s9.picofile.com/file/8282375592/100.jpg
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
ما همه روز می بینیم که آقایان رستگار وجانجان وجهادگر و داورپناه میان پیش مسول شهرسازی .. گسترده صورت میگیره وقطعا برای انتخابات آینده برنامه دارن وای بر این مردم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حقانی بزرگ مردی است قانونمند صادق وشجاع که هیچ گاه تن به ذلت نمی دهد
کارمند
اهل معامله وزدوبندنیست کاملا می شناسمش
هادی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد استاد حقانی ایشان کاملا درست میگن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1