تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۲۲۲۸۸۱

گزارشی که جاوید به مردم داد؛ ۱۰ پارک محله‌ای کلنگ‌زنی می‌شود

۱
۰
کبنا ؛

شهردار یاسوج از کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی جوانان شهر یاسوج در زمین ۳ هکتاری خبر داد.

سخنران امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد محمدعلی جاوید شهردار یاسوج بود.

شهردار یاسوج در جمع نمازگزاران یاسوجی با بیان اینکه باید خدمات نطام جمهوری اسلامی را بیان کرد، افزود: شهرداری یاسوج نیز همواره درصدد اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده است.

وی در ادامه به گزارش مختصری از عملکرد شهرداری یاسوج و دستگاه‌های زیر مجموعه پرداخت و گفت: عمده درآمدهای ما با عوارضی است که از سوی مردم پرداخت می‌شود و ما هر شش ماه یکبار آمار درآمد و هزینه‌های خود را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی با بیان وضعیت بد اعتبارات در سال‌های اخیر گفت: اما با درایت همکارانمان توانسته‌ایم اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری را تا حدود زیادی اجرایی کنیم و با مدیریت جهادی به دنبال خدمت به مردم هستیم.

جاوید عنوان کرد: در مجموعه شهرداری یاسوج آن چیزی که حاکم است بر مبنای مدیریت جهادی است که کار در این گونه مدیریت برای رضایت خداوند و مردم است و وقت برای مدیر جهادی معنایی ندارد.

این مسؤول با بیان اینکه از ساعت ۷ صبح تا اواخر شب به دنبال خدمت به مردم هستیم، تصریح کرد: این گونه کار و مدیریت در همه ارکان شهرداری وجود دارد که مانند تلاش در ابتدای انقلاب است و برای خوشایند چپ و راست نیست.

وی با بیان اینکه در خدمت به مردم شعار نمی‌دهیم، تصریح کرد: مجموعه شهرداری در گذشته بدهکار بود و اسناد آن موجود است و به همین منظور به شعار خود عمل کردیم و امروز حقوق کارکنان شهرداری در این شرایط بد اقتصادی به روز است.

وی گفت: تا پایان شهریور ۹۶ تعداد ۱۰۰ طرح عمرانی را به اجرا می‌رسانیم چرا که ۵۰ سال تفاوت بین ما و سایر مراکز استان وجود دارد.

جاوید با بیان اینکه تعداد زیادی طرح را در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌کنیم، افزود: در دی ماه امسال هم تعداد ۸ طرح را اجرایی می‌کنیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بحث برون‌سپاری است که در مراکز دیگر استان‌ها ۱۰ سال پیش اجرا شده بود.

وی گفت: در سامانه ۱۳۷ می‌توانیم از این پس مشکلات شهروندان را بشنویم که اعم از خرابی‌ها در سطح معابر و سایر کارهایی است که به شهرداری مربوط است که گزارش‌های مردم هم ثبت می‌شود.

جاوید به پروژه دیگری که روز ۲۸ دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و گفت: پارک بانوان را در این روز به مادران شهدای والامقام این شهر تقدیم می‌کنیم.

شهردار یاسوج در ادامه به ساختمان امور بانوان اشاره کرد و گفت: دفتر امور بانوان شهرداری از این پس به زنان شهر ما خدمات می‌دهد.

وی احداث مجموعه ورزشی جوانان شهر یاسوج را کاری بزرگ دانست که در سه هکتار زمین اجرایی می‌شود که با همکاری دادگستری زمین آن را تملک کردیم که تحولی در ورزش این شهر ایجاد می‌شود.

شهردار یاسوج با بیان اینکه در زمینه پارک‌ها همیشه مشکل داشتیم افزود: در سال ۹۶ هیچ مشکلی نه برای شهروندان و نه برای گردشگران در زمینه ‌پارک‌ها نخواهیم داشت و در دهه فجر ۱۰ پارک محله‌ای کلنگ‌زنی می‌شود که از محل درآمدها و منابع داخلی شهرداری یاسوج است.

جاوید به نمایشگاه شهر اشاره کرد و گفت: دو ماه پیش آن را کلنگ‌زنی کردیم که در فروردین سال آینده شهر یاسوج دارای فضای نمایشگاهی خواهد شد که ۵ هزار متر مربع فضای مستقل خواهد داشت.

وی به کارهای دیگری که در شهرداری در حال انجام است اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت را در دستور کار قرار داده‌ایم که بخش عمده‌ای از معابر را آسفالت می‌کنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هرکه میگه نون و پنیر تو دیگه برو و......
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1