تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۲۲۲۷۷۱

در واکنش به خبر کبنانیوز؛ رفتارهای سیاست زده کلید خورد!

۱
۰
کبنا ؛

مهران کرمی

با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باید منتظر برخی اقدامات و رفتارهایی که بیشتر شبیه جوسازی اولیه هستند باشیم، جو سازی‌هایی که به دلایل مختلف از ماه‌ها قبل از انتخابات توسط برخی گروه‌ها، افراد و یا جریانات کلید می‌خورد.
جوسازان این روز‌ها که به بهانه‌های مختلفی مانند تلاش برای به اصلاح سنجش شاخکهای جامعه هستند ابتدا سعی دارند با طرح فرضیه‌های خیالی و واقعی جوی غبار آلود و مبهمی در سطح جامعه ایجا کنند تا بلکه از طرفی به بررسی واکنش‌ها بپردازند و از طرفی خود را محکی بزنند، هر چند برخی فرضیه‌های دیگر مانند تلاش برای ملتهب کردن فضای انتخابات شورا و بی‌حساب و کتاب جلوه دادن آن و برخی رفتارهای شبیه این را می‌توان برای این عده متصور بود اما آنچه مهم و روشن است تلاش این عده برای ماهی گیری از آب گل آلود است.
این افراد که باید منتظر جوسازی‌های آن‌ها حتی تا روز انتخابات باشیم از آنجا که سابقه این گونه رفتار‌ها در فضای احساسی انتخابات و بهره کشی‌های سیاسی از آن را به خوبی می‌دانند کلید اقدامات مسبوق به سابقه خود را این بار از فضای رسانه‌ای آغاز کرده‌اند تا که با فرصت کامل به مدیریت افکار عمومی بپردازند.
در اولین اقدام این افراد، گروه‌ها و یا جریانات با انتشار مطلبی تحت عنوان «موتور انتخابات شورای شهر سی‌سخت روشن شد/ از رقابت حامیان «نماینده فعلی» تا حامیان «بهرامی» در سایت کبنا نیوز، سایت پر بازدید استانی سعی در پیاده سازی سناریوی از پیش طراحی شده صورت گرفته است.

در این مطلب که بدون از بیان نام شخصی به عنوان تحلیل گر سیاسی و یا نویسنده مطلب منتشر شده است از‌‌ همان ابتدا و با ناشی‌گری هر چه تمام‌تر سعی در دو قطبی و یا چند قطبی کردن انتخابات پیش رو به نام جریانات سیاسی و حامیان نماینده کنونی بویر احمد و دنا مطرح شده و نویسندگان محترم هر چه داشتند برملا کرده‌اند! در این مطلب که نگارندگان به زعم خود با زیرکی در صدد بهره برداری از مطلب منتشره بوده‌اند قبل ازهر چیز سعی شده با برخی گرا دادن‌های غلط در سطح جامعه سناریوی خود را پیاده سازی کنند.
از طرح نام تمامی اعضای شورای کنونی شهر سی سخت به عنوان افرادی که قصد نام نویسی در انتخابات پیش رو را دارند تا نام برخی افراد به عنوان حامی فلان نماینده و افرادی که هیچ گونه سابقه‌ای در سطوح مختلف مدیریتی نداشته‌اند همگی نشان از تلاش برای موج سازی و موج سواری این عده حکایت دارد.
در مرحله بعد ساده‌ترین پیش بینی از سناریوی این گروه ارسال سیل نظرات پشت مطلب منتشره در سایتهای شهرستانی و استانی برای تکمیل سناریوی بازی با افکار عمومی است که از دقایقی بعد از انتشار این مطلب شروع شده و لااقل طی دو روز آینده باید شاهد تداومش باشیم.
این بازی که در واقع نوعی بازی با افکار عمومی برای به هم ریختن قواعد انتخابات است حتی مدیر پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا را هم یکی از کاندیداهای انتخاباتی معرفی کرده تا بهره کافی و وافی را از طرح این مسئله برده باشند، مسئله‌ای که تا کنون حتی برای یک بار هم که شده مطرح نشده و همین امر و دلایلی که به آن‌ها اشاره شد نشان از تلاش برای بازی با افکار عمومی توسط این عده حکایت دارد.

به نظر می‌رسد این افراد موش دواندن که البته از نوع ناشیانه‌اش را یاد گرفته‌اند قبل از هر چیز باید به فکر قداست قلم باشند و قلمشان را به بهای دنیا نفروشند و بعد از آن انتخابات شورا که باید نمادی از نمایندگان مردم فهیم سی سخت باشند را به سمت رفتارهای بچه گانه و سیاسی نکشانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب کرمی جان برای همه شهرها لیستی احتمالی زده شده و سیسخت هم روش. چرا اینجور بهت برخورده؟ خب اگه نمیخوای بیای تو سایت خودت اعلام کن که من نمیخوام بیام دیگه چرا این صحبت ها رو میکنید؟
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1