تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۲۲۲۶۷۴

بازدید استاندار از چاورسا / خادمی: نسبت به مشکل آب دیشموک بی‌تفاوت نیستم / آغاز عملیات فاز دوم گازرسانی به دیشموک و چاروسا

۷
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش چاروسا بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمع زیادی از مدیران استانی و شهرستانی از بخش چاروسا بازدید کرد.
آغاز عملیات فاز دوم گازرسانی به دیشموک و چاروسا از هفته آینده
خادمی در بازدید از پروژه گاز رسانی دیشموک و چاروسا در حوزه کهگیلویه بزرگ گفت: مناقصه مرحله دوم این پروژه که شامل شش کیلومتر خط انتقال با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار است، برگزار و در هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی با تشریح مراحل اجرایی پروژه گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی در حوزه کهگیلویه بزرگ، خاطرنشان کرد: مرحله نخست پروژه گازرسانی با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار ۶۰ درصد پیشرفت کاری داشته که از هشت و نیم کیلومتر خط انتقال گاز در این مرحله تاکنون شش کیلومتر آن اجرا شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم این طرح مهم‌ترین مرحله پروژه است و در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.
خادمی افزود: مرحله سوم پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی در کهگیلویه بزرگ شامل ۳۵۸ کیلومتر بوده که از این مقدار ۵۸ کیلومتر خط انتقال یا تغذیه و ۳۰۰ کیلومتر هم شامل شبکه‌های داخلی این شهر‌ها و روستاهای در مسیر اجرای این طرح گازرسانی است.
وی سرجمع اعتبار این پروژه ملی گازرسانی را بیش از۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت در تابستان ۹۶
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخشی از سخنان خود به آخرین روند پروژه ملی محور پاتاوه - دهدشت اشاره و اظهارداشت: این پروژه نیز تا پایان سال مالی ۹۶ یعنی تابستان آینده به بهره برداری می‌رسد.
خادمی گفت: بخش ابتدایی قطعه سوم پروژه پاتاوه - دهدشت در حال انجام است و ظرف مدت چند ماه آینده ۲۵ کیلومتر این پروژه از لوداب به سمت قلعه گل تحویل داده می‌شود.
وی از پیش بینی شدن اعتبارات لازم برای بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد نیز خبرداد و تصریح کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری اعتبارات خوبی برای این پروژه منظور شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به این استان بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت تا پایان سال مالی ۹۶ است.
خادمی افزود: انجام پل‌های خاص یکی از مشکلات اصلی این پروژه بود و عملیات اجرایی چند تا از این پل‌ها شروع و عملیات اجرایی تعداد دیگری از این پل‌های خاص نیز در آستانه شروع شدن است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود هشت کیلومتر اجرای تونل باید انجام شود که تا الان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: یک دهنه تونل مهم هزار متری در این مسیر وجود داردکه اکنون حدود ۷۰۰ متر آن کار شده و به زودی باز می‌شود.
خادمی گفت: با بهره‌برداری از این تونل سرعت عملیات اجرایی پروژه پاتاوه - دهدشت سرعت بیشتری بخود می‌گیرد و طلسم این محور در دولت تدبیر و امید خواهد شکست.
بنیاد برکت ۱۶۰میلیارد ریال برای رفع محرومیت در بخش چاروسا هزینه می‌کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی با همکاری بنیاد برکت در بخش محروم چاروسا کهگیلویه هزینه خواهد شد.
خادمی اظهار داشت: این طرح‌ها با همکاری بنیاد برکت در زمینه راه، مدرسه، مسجد، آب، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها اجرا می‌شوند.
وی با اشاره به محرومیت بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک گفت: بخشی از این محرومیت‌ها ناشی از پراکندگی و کوهستانی بودن منطقه و بخش دیگر نیز ناشی از کم کاری مسئولان است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد یکی از اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید را محرومیت زدایی از بخش‌های محروم دانست و بیان کرد: خدمات خوبی طی سه سال دولت یازدهم در بخش قلعه رئیسی انجام شد.
خادمی بهسازی و تعریض جاه دهدشت - قلعه رئیسی به دیشموک را یکی از طرح‌های مهم استانی دانست و گفت: پیشنهاد ملی شدن این طرح برای تسریع در روند اجرایی به وزارت خانه مربوطه ارسال شده است.
وی تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی، بهره برداری از جاده برفکون و تامین آب باغات روستاهای الگن و المور را از دیگر اولویت‌های استانداری در بخش چاروسا ذکر کرد.
نسبت به مشکل آب دیشموک بی‌تفاوت نیستم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسبت به مشکل آب دیشموک بی‌تفاوت نیستم.
سید موسی خادمی در جمع مردم دهستان اسفندان از توابع دیشموک اظهار داشت: پراکندگی روستا‌ها و کمبود منابع مالی دولت‌ها محرومیت‌هایی در این بخش به وجود آورده اما به این معنا نیست که کاری انجام نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شایستگی مردم این منطقه بیش از خدماتی است که ارائه شده و فاصله بین آنچه باید داشته باشند و آنچه دارند بسیار است.
وی افزود: صادقانه می‌گویم آنچه در توان داریم در خدمت به مردم و جامعه است اگر جایی انجام نشده به این معنا نیست که نخواستیم بلکه به علت محدودیت‌های منابع مالی بوده است.
خادمی با بیان اینکه کارهای خوبی در دولت تدبیر انجام شده است افزود: امیدوارم این خدمات تداوم داشته باشد.
مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مطالبات مردم اسفندان تکمیل آبیاری اراضی این دهستان را از پروژه‌های مهم برشمرد و گفت: سد بالیاب به عنوان یکی از موضوعات مهم استان از سال ۹۲ مطرح بوده و تلاش‌ها همچنان برای عملیاتی شدن این سد با جدیت ادامه دارد.
خادمی از جابجایی ساختگاه سد از پایین دست حوزه خوزستان به بالادست خبر داد و گفت: در صورت ساخت سد در پایین دست امکان استفاده اراضی منطقه دیشموک از آب سد ممکن نبود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مشکل سد از لحاظ زیرساخت حل شده و وزارت نیرو قانع شده است سد در بالادست ساخته شود.
خادمی تأکید کرد: این را حق مردم دیشموک می‌دانیم و برای اجرایی شدن عملیات تلاش می‌کنیم که حق این مردم ضایع نشود.
خادمی با اشاره به دغدغه رسانه‌ها به خاطر مشکل آب شرب دیشموک گفت: از این معضل اطلاع کامل دارم و این طور نیست که بی‌تفاوت باشم.
استاندار افزود: تأمین آب دیشموک از جمله برنامه‌هایی است که به بنیاد برکت سپرده شده است.
خادمی تصریح کرد: بنیاد برکت طی هفته آینده سفری به استان خواهد داشت و خبرهای خوبی در جریان این سفر در حوزه راه‌های روستایی، مساجد، درمانگاه‌ها و آب دیشموک خواهیم داشت.
وی همکاری مردم با دولت در اجرای پروژه‌های اقتصادی و نیز راه‌اندازی بنگاه‌های زودبازده را ضروری خواند و گفت: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تنها از سوی صندوق کارآفرینی امید در اجرای طرح‌های اقتصادی این بخش هزینه شده است.
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ناصر اژدر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه سفر به بخش چاروسا از خانواده شهید ناصر اژدر در شهر قلعه‌رئیسی سرکشی کرد.
خادمی در جمع خانواده این شهید اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدا یک وظیفه و در اولویت برنامه‌های ما است.
خادمی خدمت به خانواده شهدا را ارزشمند‌ترین خدمت دانست و گفت: تکریم و بزرگداشت والدین شهدا که بهترین سرمایه خود یعنی فرزندشان را تقدیم کردند حداقل کاری است که ما مسؤولان انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به دیدار اعضای نخستین کنگره ملی شهدای استان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در این دیدار رهبری بر تکریم و سرکشی از والدین شهدا تأکید داشتند.
خادمی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار خواستار دلجویی مسؤولان از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آن‌ها شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا در سطح ملی و استانی در صدر برنامه‌های دولت قرار دارد.
خادمی این سرکشی‌ها را با توجه به ترویج فرهنگ و شهادت عنوان کرد و گفت: باید برای ترویج این تفکر و گفتمان همه همت خود را به کار گیریم.
شهید ناصر اژدر در سن ۱۳سالگی در سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
khadmi-40 khadmi-41 khadmi-42 khadmi-43 khadmi-44 khadmi-45 khadmi-39 khadmi-38 khadmi-37 khadmi-36 khadmi-35 khadmi-34 khadmi-33 khadmi-32 khadmi-31 khadmi-30 khadmi-29 khadmi-28 khadmi-27 khadmi-26 khadmi-25 khadmi-24 khadmi-23 khadmi-22 khadmi-21 khadmi-20 khadmi-19 khadmi-18 khadmi-17 khadmi-16 khadmi-15 khadmi-14 khadmi-13 khadmi-12 khadmi-11 khadmi-10 khadmi-9 khadmi-8 khadmi-7 khadmi-6 khadmi-5 khadmi-4 khadmi-3 khadmi-2 khadmi-1
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چراهیچ مدیرکلی همراه استاندار و هییتش نیست ؟ جای بسی تاسف است مدیران کل در شهرستان دیگری رفته اند پیشواز
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
گاز و آب کار سردار هاشمی هست شما دنبال چی می گردید ؟! بودجه گاز و آب ملی هست که هاشمی دارد پیگیری می کند ؟!
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب ناشناس شما چکار به کار حضور مدیرکل ها داری؟
شما به فکر پیشرفت مناطق دیشموک و چاروسا و گازدار شدن و تامین آب شرب لوله کشی استاندارد و ... باشید.
همیشه سعی کنید مطالبات خودتان را پیگیری نمائید نه اینکه دیگر مسئولین کجا هستند. مگه استان ک.ب فقط در چاروسا و دیشموک خلاصه میشه؟
همین هم که استاندار گذرش به اون مناطق افتاد، جای شکر دارد.
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ وشعار
کارمند 1111
Iran, Islamic Republic of
تیت نیبینه دهنت واز کن حداقل من عکسل ۴تا مدیرکل کاملا مشخصه
Iran, Islamic Republic of
به اندازه هزینه بنزینی که مصرف شده سفرتون سودی نداره برا ای مردم
دولت اباد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم ب...م این همه مقدمه چینی و پیشواز مردمی اسرافه. مسئولین وظیفه دارند کار کنند نه اینکه برایشان گاو و گوسفند قربونی کنیم. ای مردم استان بینش سیاسی خود را تقویت کنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1