تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : ۲۲۲۶۶۹

سخنی با مرد اخلاق اصلاح‌طلبان گچساران

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مصطفی جوزانی
وحدت و پیش زمینه‌هایی که باعث می‌شوند جماعتی با اختلافات و تفاوت‌ها، چه از نظر کیفیت چه از نظر کمیت، با کنار گذاشتن دائمی و موقت آن‌ها زیر یک چتر اجتماع کنند. اما در ظاهر شاهد هستیم که هنوز به آن شکلی که مدنظر یا به قولی مطلوب همگان هست، نهادینه نشده است. jozani
گا‌ها در لق لقه زبان‌ها زیاد از به کار بردن این کلمه می‌شنویم اما به عمق قضایا که ورود می‌کنیم و موشکافی می‌شود، می‌بینیم که در بحث وحدت چه مابین جریانات سیاسی از طیف‌های مختلف و حتی یک طیف خاص، دچار نارسایی ذهنی هستیم به دلایل مختلف، که حال می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین موارد، اعتقاد نداشتن به این کلمه در باطن است.
چند روزی است که از رحلت یار امام و رهبری می‌گذرد، به تبعیت از رهبرمان، خود را عزادار و موظف به شرکت در مراسم ترحیم آن مرحوم دانستیم و قبل از آن به جا آوردن نماز زیبا و تاریخی امام امت بر پیکر رفیق دیرینش و برگزاری اولین مراسم یادبود توسط ایشان با حضور کلیه مردم، دوستداران امام، انقلاب و رهبری و اشخاص و جریانات سیاسی، چه آنهایی که زمانی در مقابل عالیجناب و اکبرشاه نامیدن او سکوت اختیار کردند و چه آنهایی که در اواخر عمرش دلسوزانه فاصله انداختن خناسان مابین او و آرمان‌های انقلاب و رهبری را گوشزد می‌کردند، شرکت و نمایش عظیم وحدت را به تبعیت و فرمان ولی امرشان در این همایش بزرگ و زدن مهر باطل بر نقشه خناسان، به منصه ظهور گذاشتند.
این سلسه مراسمهای خودجوش و مردمی جهت بزرگداشت آن مرحوم در سراسر کشور، از جمله استان ما نیز برگزار شد.
اما اتفاقی که تاسف آور و برای شخص من از همه تعجب آور‌تر بود، برگزاری مراسمی موازی و به نوعی ضد وحدت توسط نماینده و جریان حاکم در گچساران بود. آن هم در حالی که مراسم رسمی نیز در همین روز و اتفاقا در همین خیابان برگزار شد و هیچ کدام از مدعیان رهبری چپ‌های سابق و اصلاح طلبان جدید در آن حضور نداشتند.
تعجبم از آن جهت بود که مرد اخلاق و نماد اصلاح طلبی حقیقی در گچساران یعنی جناب خواجوی با آن همه زیرکی، در زمین آنان به بازی گرفته شود.
شاید وی حضور فیزیکی در این مراسم نداشته، اما به هر حال طیف فکری منتسب به او جزئی از این برنامه ضد وحدت با حضور جریان زر و زور تزویر بوده است.
جناب آقای خواجوی حمله‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌های جریان منتسب به تفکر جنابعالی و عالیجناب سرخ پوش و اکبرشاه نامیدن آن مرحوم توسط دوم خردادی‌ها در دوران اصلاحات، یک هدف خودخواهانه بود و استفاده ابزاری از نام او و گستاخانه فتنه به راه انداختن در این سالهای اخیر یک هدف دیگر بد‌تر از آن بود!!!
پس بی‌شرمانه نیست، در زمین آنان از مراسم آن مرحوم هم بهره برداری سیاسی نمایید؟
حال گذشته از تخریب‌های دوران اصلاحات و انتقادات به زاویه پیدا کردن آن مرحوم با آرمان‌های امام و رهبری در سالهای اخیر!!!، امروز مهم بحث وحدت بود، ورود و شرکت در این مراسم موازی و ضد وحدت، نا‌پسند و دور ازشان شما بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیل
Iran, Islamic Republic of
اقی جوزانی درست میگوید اولین کسی که بی احترامی بهششمی کرد در استان تاجگردون ودار و دستش بودند
مهدي مظفرى
Iran, Islamic Republic of
....
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
خدایی این برنامه پیش از آن تنظیم شده بود

ودقیقا حرف شما برعکس

و بدنبال نفاق و دو دسته گی هستید فتنه نکنید
انسان
Iran, Islamic Republic of
آخه دوست گرامی منظور شما از رسمی چیست اگر رسمیت نماینده هست یا حذب و جناح که در واقع عزادار واقعی اصلاح طلبان هستند اگر منظور بی احترامی هست من که ندیدم دشمن دیروز بیاد صاحب عزا بشه و مراسم بگیره در واقع دوستان شما خود نفاق هستند که باید با جریان عزادار هماهنگ میشدند
عل
Iran, Islamic Republic of
جوزانی . هم شروع به.. کردی ... که میگویند همین موتلفه است . آن یکی اومده پس از فوت آیت الله به ایشون ..بسته و این نوچه .. داره برای کسانی که عمرشان را برای انقلاب هزینه کردن تکلیف تعیین میکند ...ر هم حوب چیزی است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان به هیچ چیزی پایبند نیستند .. که اصلأ معلوم نیست چکاره است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت که جوزانی طرفدار روحانیت و وحدت شده. تا دیروز خودش بیشترین .. را به آیت الله هاشمی میکردن..
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
چه اشکال دارددومراسم باشدشایدیکی نتونه صحبتهای تاجگردون راتحمل کنه یکی هم نتونه سخنان امام جمعه راهردوگروه اگریک انسان کاملا غیرجناحی میومدشایدبشه همه راکنارهم جمع کرد
اصلاطلبان دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر اقای جوزانی
منتقد
Iran, Islamic Republic of
جناب جوزانی من نمیدونم کی هستی وچه سن وسالی داری ولی مرد اخلاق وادب اصلاحطلبان استان جناب آقای خواجوی با همه اختلاف ونظرهای که بانماینده محترم مجلس دارند اما درسطح کلان وکشوری به صورت کامل ازایشان حمایت میکنند درضمن عزای آیت اله رفسنجانی عزای اصلاحطلبان بود وهست نمیدونم دراین وسط شماچکار میکنید
سیدمجیدحسینی
Iran, Islamic Republic of
ای خداسی کبناکه اینقدرسایتش خوبه اماخودش خرابش میکنه.بابااین رشته حسابداری بقرآن هیچ بلدنیست چرانمیره دنبال یک کاربدبختی برای خودش.
deleted
Iran, Islamic Republic of
مگه همین ا.. اصولگرا نبودند که شناسنامه انقلاب را ت.. می کردند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ممنون از اقای جوزانی که چیزی جز حقیقت نگفتند
میلاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جوزانی آخرین سخنرانی قبل از انتخابات ۷۶مرحوم رفسنجانی بود که مردم حمایت کردند از کاندیدای مورد نظر اصلاحات وقت ریاست محترم جمهوری
پس اکثر اصلاحات مدیون این مرحوم بوده اند وباید باشند .
وکتاب عالی جناب سرخ پوست توسط اصول گرایاان تنظیم گردیده است.
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1