تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۲۲۲۶۰۳

گزارش تصویری مراسم ارتحال آیت الله هاشمی در بیت العباس گچساران+سخنرانی تاجگردون و نعمتی

۰
کبنا ؛.
آرش کنارکوهی
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی با حضور غلامرضا تاجگردون و نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم در بیت العباس گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، این مراسم با دعوت دفتر نماینده مردم گچساران و باشت و مجمع اصلاح طلبان گچساران برگزار گردید.
رفسنجانی معتمدترین فرد به امام
نماینده گچساران و باشت در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم همه عاشقان دین، انقلاب و ایران همچون این عزیز سفر کرده عاقبت به خیر گردیم.
وی افزود: آیت الله رفسنجانی به فرموده رهبر انقلاب کسی بودند که امام (ره) تا وقتی که در قید حیات بودند به ایشان تمام و کمال اعتماد داشتند.
تاجگردون گفت: مرحوم رفسنجانی معتمدترین فرد به امام راحل بود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی متعلق به انقلاب است و در یک کلام ایشان نشان دادند بزرگی به بالا نشینی نبوده بلکه بزرگی به شخصیت است که باید گفت آیت الله هاشمی انسان بزرگی از سلسله تبار روحانیت است.
اگر مردم نخواهند نمی‌توان این انقلاب و نظام را ادامه داد
تاجگردون با بیان اینکه آیت الله هاشمی نشان دادند می‌توان بزرگ از دنیا رفت اظهار داشت: هاشمی معتقد بود که انقلاب بدون هاشمی و بهشتی می‌تواند ادامه داشته باشد اما بدون مردم هرگز تداوم نخواهد داشت و اگر مردم نخواهند نمی‌توان این انقلاب و نظام را ادامه داد.
نماینده گچساران و باشت گفت: بدانیم آن چیزی که مایه تداوم سیاسی همه سیاسیون خواهد بود حضور و نقش دل مردم است.
تاجگردون با ذکر خاطره‌ای از آیت الله رفسنجانی گفت: در مجلس قبل زمانی که وی کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری دوره یازدهم اعلام داشتند همراه با چند تن از نمایندگان به حضور وی شرفیاب شدیم که وی در پاسخ به این سؤال که احمدی نژاد سفرهای شهرستانی می‌رود و آیا با این شرایط سنی قادر خواهید بود شما هم همین کار را ادامه دهید در پاسخی زیبا اظهار داشت: مردم بزرگ ایران دیگر در شرایطی نیستند که آنها را به دنبال خودمان بدوانیم بلکه ملت دیگر آگاه هستند، ایران در شرایطی است که اگر نتوانیم نجاتش دهیم معلوم نیست چه بلایی بر سرش بیاید. من عمر خود را کرده‌ام و چند صباحی از عمرم بیش نمانده است و می‌خواهم آن چیزی که برای مردم ضرورت دارد را ادا کنم و حلقه‌هایی که پای مردم ایران را بسته است با مشورتی که از مقام معظم رهبری می‌توانیم بگیریم حل نمایم. مردم نیاز ندارند به دنبال خودمان بکشانیم بلکه نگاه دیگری را می‌خواهند.
ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می‌کردند، شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف‌های دیگری می‌زدن
تاجگردون در ادامه اظهارات خود بیان داشت: عشق به رهبر عشق به آرمان است نه در تظاهر که به نام رهبری و انقلاب مطالبات شخصی را دنبال کرد.
وی افزود: آیت الله هاشمی هزار تهمت و حرف شنید اما هیچگاه از آرمان‌ها کوتاه نیامد و در مراسم تشییع جنازه وی میلیون‌ها نفر از عاشقان وی آمدند تا تابوت وی را وحدت جامعه کنند و کاش این وحدت یک وحدت کامل باشد و آنهایی که در این ایام در مرگ آن مرحوم اظهاراتی مخالف آنچه که در زمان حیات وی می‌گفتند را بیان می‌کردند کلامشان از قلبشان بوده باشد که اگر اینچنین باشد آیت الله هاشمی کار خود را تمام کرده است.
تاجگردون با انتقاد از کسانی که در استان طی این چند روز در لفافه سخنان قلبی و کینه گونه خود را در مورد هاشمی بیان می‌دارند بیان داشت: درس بگیرید تا مثل هاشمی عاقبت به خیر شوید.
تاجگردون افزود: تا صبح خوابم نبرد وقتی دیدم کسانی که تا ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می‌کردند شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف‌های دیگری می‌زدند.
نماینده مردم گچساران و باشت اظهار داشت: هاشمی می‌دانست اگر از مردم جدا شود عاقبت به خیر نمی‌شود و قبلاً نیز گفته بود از مرگ نمی‌ترسم بلکه از عاقبت می‌ترسم.
وی در پایان بیان داشت: از خدا می‌خواهم روح بزرگ و بلند این مرد بزرگ نزد روح امام (ره) در آن دنیا آرام باشد و از خدا می‌خواهم آنچه که هاشمی‌ها و خامنه‌ای‌ها برای این ملت ملت آرزو دارند خداوند نصیب این ملت کند.
در ادامه بهروز نعمتی به سخنرانی پرداخت.
سخنگوی هیئت رئییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز همه عزادار آن یار صدیق روح الله هستیم، امروز عزادار مخزن الاسرار انقلاب و رفیق رهبری هستیم، امروز ما ملت ایران عزادار فرمانده بزرگ هشت سال دفاع مقدس هستیم.
نعمتی افزود: هیچ کسی نمی‌تواند ذره‌ای خدشه وارد نماید که حضرت آیت الله رفسنجانی از اصل‌ترین بانیان انقلاب نبوده است.
این نماینده مجلس گفت: مرحوم هاشمی گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی زیادی را قبل از انقلاب راهبری می‌کردند و هیچگاه وی ذره از امام (ره) جدا نبود.
وی با بیان اینکه هیچ یک از سیاستمداران ما مثل هاشمی سختی دوران زندان‌های طاغوت را نکشیدند بیان داشت: هاشمی با شجاعت در همه موضوعات ورود داشتند و خیلی از افرادی که مسائل خلاف آن روزها را بیان می‌کنند پذیرفته بودند که حضرت آیت الله هاشمی باید حرف اول و آخر را بزند.
عده‌ای کوتوله سیاسی فقط و فقط به دنبال تخریب بودند
نعمتی افزود: هرگاه کشور با بحران مواجه می‌شد یک حضور آیت الله در نماز جمعه و یک سخنرانی حلال آن بحران‌ها می‌شدند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس اظهار داشت: این سردار سازندگی با اقدامات زیربنایی در نفت و بخش‌های دیگر باعث دست آوردهای زیادی برای پیشرفت کشور شدند.
نعمتی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان داشت: عده‌ای کوتوله سیاسی فقط و فقط به دنبال تخریب بودند و در دورانی آنها در سال ۱۳۷۳ در اردبیل می‌نوشتند آیت الله و امروز در پیام تسلیت که هیچ نیازی به تسلیت آنها نبوده است می‌نویسند حجت الاسلام که اینها همه نشان از حسادت و کینه است.
رئیس صداوسیما  قول داد که اصلاح نماید اما این کار را انجام نداد
سخنگوی هیئت رییسه مجلس دهم با بیان اینکه با هاشمی چه کردند اظهار داشت: ما همه فرزندان حزب الله هستیم اما عده‌ای به نام حزب الله به دنبال این بودند که میان مردم و آیت الله رفسنجانی فاصله ایجاد کنند و چه تهمت‌هایی به این مردم مظلوم نزدند و این مرد مظلوم چقدر تحمل کردند.
وی با انتقاد شدید از رسانه ملی اظهار داشت: به محض تأیید فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی از ساعت ۱۹: ۳۰ دقیقه شب شبکه‌ها و رادیوهای بیگانه شروع به پخش برنامه‌های ویژه پیرامون این اتفاق مهم کردند اما تا ساعت ۲۲: ۳۰ شب رسانه ملی ما حاضر به پخش برنامه‌ای در این خصوص نشد و رئیس صداوسیما که در خیابان با انتقادات مردم مواجه شد قول داد که اصلاح نماید اما این کار را انجام نداد.
نعمتی افزود: در مجلس نهم تنها تعداد ۳۱ نماینده در حمایت از هاشمی امضا می‌کردند اما امروز در مجلس دهم اکثر نماینده‌ها حامی آیت الله هستند که این نشان از مدیریت و اثرگذاری وی است.
وی بیان داشت: کسی که جزء برنامه نویسان اصلی انقلاب بود و کسانی که روزی آرزو داشتند مرحوم هاشمی جواب سلام آنان را بدهد بیان داشتند وی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد و کسانی که تا دیروز به هاشمی بد کردند و امروز آب توبه بر خود می‌ریزند بدانند توبه آنان پذیرفتنی نیست.
نعمتی در پایان گفت: همه ما به عنوان یاران انقلاب که دلسوز نظام و انقلاب هستیم از این مراسمات به عنوان تذکر به خودمان یاد کرده و از این رحلتی که باعث وحدت در کشور شد عبرت بگیریم.
 
hashemi-1 hashemi-2 hashemi-3 hashemi-4 hashemi-5 hashemi-6 hashemi-7 hashemi-8 hashemi-9 hashemi-10 hashemi-11 hashemi-12 hashemi-13 hashemi-14 hashemi-15 hashemi-16 hashemi-17 hashemi-18 hashemi-19 hashemi-20 hashemi-21 hashemi-23 hashemi-24 hashemi-25 hashemi-26 hashemi-27 hashemi-28 hashemi-29 hashemi-30 hashemi-31 hashemi-32 hashemi-33 hashemi-34 hashemi-35 hashemi-36 hashemi-37 hashemi-38 hashemi-39 hashemi-40 hashemi-41 hashemi-42 hashemi-43 hashemi-44 hashemi-45 hashemi-46 hashemi-47 hashemi-48 hashemi-49 hashemi-50 hashemi-51 hashemi-52 hashemi-53 hashemi-54 hashemi-55 hashemi-56 hashemi-57 hashemi-58 hashemi-59 hashemi-60 hashemi-61 hashemi-62 hashemi-63 hashemi-64
نام شما

آدرس ايميل شما

رصد
Iran, Islamic Republic of
بی ..

قلندری
گچ.لیشتر
Iran, Islamic Republic of
از عکسها معلومه جلسه خوبی بوده هر جا حاج غلام باشه شلوغه.محرابی عزیز انگار کمرت خوب نشده هنوز کج نشستی
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اخی برای اعضا ستاد دکتر تاجگردون.که دیگه تحویل گرفته نمیشن?
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان نبودند مردم بیدارند انسانهای شریف می شناسند
جانباز
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه باید شرکت می کرد شرکت در مراسم ستون انقلاب و مرد جبهه وجانشین امام و یاور وهمراه رهبر ایجاد وحدت نه شرکت نکردن
Iran, Islamic Republic of
حالا یکی در استان اصلاح طلب دوآتیشه ژنتیکی باشه درتهران اصولگرای محکم تکلیف چیه ؟ صرفا جهت اطلاع پرسیدم هرکسی خبردارد راهنمایی کندلطفا
Iran, Islamic Republic of
اعضای ستاد را نمیشناسیم منظورتان کیست
جهت ملاحظه آقای سخنگو
Iran, Islamic Republic of
همانطور که همه می دانند از ساعت ۷:۳۰ بعد از اعلام خبر کلیه کانال های تلویزیون کانال یک - ۲-۳- ۴- شبکه بین المللی خبر و... اقدام به پخش خبر و ارتباط مستقیم ونیز مصاحبه خبری - پخش تیزر و نیز سخنرانی ومستندهایی درباره آیت اله رفسنجانی داشتند و این به دور از انصاف است که مغرضانه وبا ملاحظات سیاسی رسانه ملی را زیر سوال برد . آقای نعمتی احتمالا رسانه های بیگانه را دنبال می کردند و اصلا" تلویزیون ایران را نگاه نکردند ضمن اینکه آقایان محسن هاشمی و یاسر هاشمی و... از خانواده هاشمی بارها طی اطلاعیه ومصاحبه نسبت به رسانه ملی رضایت کامل داشتند.
جوان حزب اللهی
Iran, Islamic Republic of
بعضی آقایان که در عکس هم مشخص هستند ...از م.....آقای تاجگردون نمیخواد بگی یه عده ای تو تلویزیون تا دیروز به هاشمی.. میدادن امروز احسنت میگن. ...بعضی افراد تا دیروز اصولگرای سیدقدرتی بودن امروز تاجگردونی سرسخت
deleted
Iran, Islamic Republic of
بعضی از شهر های دیگر او مدند ....اونجاها هم که مراسم اینچنینی بود شاید برای حاضری دادن و منفعت های ریز و در شت از سوی نماینده بوده ؟؟؟؟؟؟
قرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اعضای ستاد دکتر تاجگردون این دفعه ### بیش نبودمدند حتی نسبت به آنها بی احترامی می گوشد و کسی هم پاسخ آنها را نمی دهد فرماندار ومسولین تلفن آنها را جواب نمی دهند
شاه قلی
Iran, Islamic Republic of
هرچه به عکسها نگاه کردم چهارتا آدم بدرد بخور اسم و رسم دار توشون ندیدم
انگار دیگه مردم مثل گذشته تحویلمون نمیگیرن
مراسم مسجد صاحب الزمان هم شلوغتر بود هم آدماش آدم حسابی تر بودن
سیاست همینه گهی زین به پشت گهی پشت به زین
United States
تمام دور وریهای تاجگردونن علیزاده کشاورز خادمی زارع پور
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم این جلسه برای رضای خدا و شادی روح آیت الله هاشمی رفسنجانی نبود و صرفأ کما فی السابق برای فرصت طلبی و عقده گشایی بوده ، اگر تاریخ را یک برگ به عقب بزنیم معلومه کیا به آقای هاشمی تهمت میزدند و عالیجناب ..ی هنوز یاد مردم نرفته ، اکبر..را که به هاشمی میگفت جناب آقای تاجگردون نگران نباش روزهای آینده در پیش است ر..شما را هم خواهیم دید!!!!
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت۵:
دوست عزیز،تفکرات خشک جنابعالی و هم کیش های شما باعث بدبختی مردم محروم گچساران و باشت شده است.دکتر تاجگردون بهترین استراتژی را برای کمک به مردم محروم منطقه اش در پیش گرفته تا از جناح بازی ها مردم آسیب نبینند.مهم خدمت به مردم شهر و دیارش است نه عضویت در جناح و باند.

مردم نان و آب می خواهند نه جناح و تفکر خشک سیاسی .
۹۰درصد مردم کاری به تفکرات سیاسی ندارند.
در افکارتان تجدید نظر فرمائید لطفا.


درود بر میرشکال شهرم که همیشه در تاریخ خواهد ماند.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اعضا ستادش تو عکسها معلومن بخشایی محرابی شکوهی خردمند پیش هم نشستند
محمود انصاری
Iran, Islamic Republic of
مراسم بررگداشت حضرت آیت الله هاشمی متاسفانه فرصتی را برای ..ی فراهم آورده که.. کنند و در وحدت ملت رخنه ایجاد کنند و از این طریق شاید توانستند چند روز بیشتر در قدرت بمانند و از امکانات ملت به هر نحو که خواستند استفاده کنند . هاشمی را همه انقلابیون دوست دارند و اگر انتقادی هم به او داشتند در انقلابی بودنش ، در تدینش ، در مرارت هایی که برای انقلاب کشید ، در هوش و ذکاوتش ، در محبت و علاقه اش به رهبر شک نکردند ، او را. عالیجناب سرخپوش ننامیدند با پول بیت المال و با مجوز رسمی از وزارت ارشاد دولت اصلاحات علیه او کتاب ننوشتند و او را مثل نظریه پردازان اصلاحات هجوش نکردند حقیقتا حیرت آور است اصلاح طلبان ادعا می کنند از اینکه انقلابیون از هاشمی تمجید کرده اند خوابشان نبرده است . برادرانه توصیه می کنم از رحلت آیتذالله هاشمی سؤ استفاده نکنید و از این فرصت برای وحدت مردم که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارند استفاده نمایند .
م
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت شماره ۷ ااگه اینطوریه خود آن مرحوم باهردوگروه بوداین دلیل نمیشه هرکس تواین مجلس شرکت کرده رامحکوم کنی !!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
جناب انصاری از جریان اصلاح طلب فقط چند شخص بر علیه ایشان بودند ولی در جریان اقتدار گرا و جنابعال همه آن جریان هفت سال است که ..ا را به ایشان و خانواده اش زده اید برنامه ها ی بست وسی تا هفته گذشته بر علیه ایشان بود آن مرحوم در پاسخ به اتهامات دوستان شما گفتند به خدا پناه می برم
دوستدار هاشمی
Iran, Islamic Republic of
یادم نمیره در بهبهان در زمان اصلاحات چگونه نماینده اصلاح طلب بهبهان مدام میگفت .. ، فقط میگم خدا .. کسانی را که شعار و عملشون با هم از زمین تا آسمان فرق میکند
اصلاطلبان دیل
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگر جایگاهی ندارد خدا وکیلی اگر باهنر نبود تایید نمی شد حالا ..
منتقد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی جناب زارع پور اصلاح طلبه اگر هست پس چرا مدیران ومعاونین مناطق مختلف آموزش وپرورش نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه در پی تخریب اصلاح طلبی هستند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1