تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۲۲۲۵۰۰

دانیال نجاتگری که جانش را جوان دیگری نجات داد

۳
۱
کبنا ؛ 
دانیال افرا نجاتگر جمعیت هلال احمر و امدادگر گردان ۴۸۸ امام سجاد (ع) شهر چرام حیات دوباره‌اش را مرهون جوان دیگری می‌داند و می‌گوید: با یاد یوسف با دل و جان امدادگری را ادامه می‌دهم.
در تیرماه ۱۳۹۴ پس از سال‌ها درمان و عمل‌های متعدد بر روی کلیه‌های سنگ سازش، به ناگاه شاهد ازکار افتادن کلیه‌هایش بودیم.
۱۳۹۵۱۰۲۲۱۵۰۲۴۰۶۴۳۹۶۷۴۹۳۴
 
پس از آن تحت درمان موقت دیالیز در بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج و زیر نظر خانم دکتر عباسی لرکی قرار گرفت. بعد از مشکلاتی چون حمله قلبی در خانه و icu بیمارستان امام خمینی دهدشت و اعزام وی به شیراز که در مدت دیالیز به سراغ وی آمدند تصمیم بر تشکیل پرونده برای دریافت پیوند کلیه گرفت.
 
در طول مدت تکمیل پروندهٔ پیوند کلیه بود که جواب آزمایش ژنتیکی وی که برای علت بیماری به خارج از کشور ارسال شده بود، رسید و پس از مراجعه به کمیسیون پیونداعضا با جملهٔ تیم پزشکی پیوند که آقای افرا شما به علت اینکه بیماری ریشهٔ ژنتیکی دارد و باید علاوه بر پیوند کلیه پیوند کبد هم انجام دهید در بهت و نگرانی فراوان فرو رفتیم.
 
با توکل به خدا ناچار به پذیرش نظر تیم پزشکی شده و بخاطر کاندیدای دریافت دوپیوند مجبور به دیالیز روزانه شد و پس از ۲۰ روز دیالیز روزانه با تماس از دفتر هماهنگی پیوند اعضا شهر شیراز به سمت شیراز حرکت کرد و پس از انجام آزمایشات قسمت نشد و بافت کبد آمده از تهران به جوان دیگری که از کرج آمده بود خورد و دانیال به یاسوج و دیالیز بیمارستان شهید بهشتی برگشت.
۱۳۹۵۱۰۲۲۱۵۰۴۲۷۱۷۷۹۶۷۴۹۵۱۰
سرانجام در تاریخ ۲۱دی ماه ۱۳۹۴ با تماس از دفتر هماهنگی پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز، دوباره به شیراز حرکت کرده و کار‌های قبل از پیوند را انجام داد ولی این بار قسمت شد و در روز دوشنبه ۲۲دی ماه ۹۴ در ساعت ۱۰:۳۶ وارد اتاق عمل شد و پس از ساعت‌ها تلاش و زحمت خالصانه و بی‌ادعای تیم پزشکی پیونداعضای آن بیمارستان به ریاست دکتر ملک حسینی دانیال را با انجام دو پیوند همزمان کبد و کلیه با موفقیت تمام راهی بخش ITU کردند و پس ازیک ماه بستری در بیمارستان و دیالیز مجدد روزانه با سلامت به آغوش گرم خانواده برگشت.
آری دانیال کبد و کلیه از یک جوان دانشجوی ترم آخر ۲۴ ساله اهل شهر زرقان فارس بنام یوسف کرمی در برگشت از آخرین امتحان درسی که درسانحهٔ رانندگی چند روز قبل به مرگ مغزی دچار شده بود، در امتحانی دیگر، بارضایت خانواده زنده یاد یوسف کرمی پنج عضو آن جوان رشید به چهار نفر جان دوباره بخشید و روحش در کالبد زندگی آنان جاودانه ماند.
امروز یکسال است که دانیال با کبد و کلیه جوان ایثارگر زندگی می‌کند جوانی که عشق به انسان ها را هدیه و با بی وفایی دنیا خداحافظی کرد.
 
همچنان دانیال با توکل بر یزدان بی‌همتا و دعای خیر مردم و ارادهٔ قوی و پشتکار کار خود به کار امداد و نجات تصادفات جاده‌ای در پایگاه‌های شیراز و پایگاه تازه تاسیس جوخانه شهر سرفاریاب می‌پردازد.
 
دانیال افرا می‌گوید: هر دم و بازدم نفسم را مدیون زنده یاد یوسف و خانواده خوش قلب ایشان هستم و نمی‌دانم با کدامین زبان تشکر و با کدامین عمل بتوانم محبت و زندگی دوباره‌ام را برای خانواده محترم کرمی جبران کنم و تنها می‌توانم با حضور و تلاشم در پایگاه‌های نجات جاده‌ای روح آن زنده یاد را خوشحال کنم.
این امدادگر جاده‌ای افزود: بازگشت دوبارهٔ زندگیم را اول مدیون لطف خداوند وهمت خانوادهٔ محترم زنده یاد یوسف کرمی و تلاش و تخصص پزشکان بومی و دعای خیر همشهریان و دوستان و مراقبت‌های دایی و پسر دایی و پدر و مادری دلسوز و صبور و فامیلی با غیرت که همچون کوهی استوار پشتم بودند، می‌دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه مرحوم یوسف کرمی ایگدر را که حیات بخشید به چند نفر روحش شاد خداوند به خانواده آن مرحوم صبر بده و روحش رو قرین رحمت الهی .
م
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم.خدابیامرزدش وروحش شاد.
کسی ک چند ساله دوست داره
Iran, Islamic Republic of
دانیال عالی هستی کاش بفهمی چقدر دوست دارم کاش بفهمی ک اونسال چقد برات دعا کردم
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1