تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۲۲۱۹۹۶

وضعیت نابسامان در شهرک صنعتی؛ از هجوم موش و گربه تا نارضایتی شدید مردم (+تصاویر)

۰
کبنا ؛در شهرک صنعتی بلکوی یاسوج ریختن زباله‌ها، جوی‌های کثیف، خیابان‌های نابسامان به چهره زشتی تبدیل شده که سبب نارضایتی مردم و صنعتگران این شهرک شده که در این راستا شهرداری یاسوج خم به ابرو نمی‌آورد و آرام از کنار این مسائل می‌گذرد.
جمع آوری زباله‌ها، ساماندهی خیابان‌ها و نظافت جوی‌های کثیف وظیفه خدمات شهری در شهرداری است اما با نگاهی به انباشت زباله‌ها و سرازیر شدن آن‌ها به کف خیابان و روانه شدن شیرابه‌های آن‌ها مردم را کلافه کرده است.
شاید بیشتر اوقات شهرداری فقط ایجاد فضای سبز و آب نمان و یا کف پوش و جدول گذاری را کار اصلی خود در شهر عنوان نماید اما مهم‌ترین وظیفه شهرداری نظافت شهری است که متاسفانه شهرداری یاسوج به این مسئله توجهی ندارد و چشم بسته از کنار آن‌ها می‌گذرد.
محسن حسین‌پور یکی از شهروندان شهرک صنعتی بلکو در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: متاسفانه این شهرک مشکلات زیادی در حوزه جدول، جمع آوری زباله‌ها، آسفالت خیابان‌ها دارد که متاسفانه مسئولان شهری و شهرداری به این مسئله توجهی ندارند.
حسین‌پور اضافه کرد: هر وقت به انتخابات شورا‌ها یا مجلس نزدیک می‌شویم کاندیدا فقط شعار می‌دهند که ما مشکلات را حل می‌کنیم اما موقع عمل که می‌رسد همه آن‌ها شهرک بلکو را فراموش می‌کنند.
به گفته وی عدم جمع آوری زباله‌ها در این شهرک باعث شده است که زباله‌ها در کوچه‌ها روی هم انباشته شود و حیوانات موذی با پاره کردن کیسه‌های زباله، زباله‌ها را پخش نمایند.
فرهاد حسین‌پور یکی دیگر از شهروندان این شهرک می‌گوید: متاسفانه در برخی از موارد آنقدر زباله‌ها دیر از کوچه‌ها جمع می‌شود که زباله گرد‌ها دست به کار تفکیک شده و ریز و درشت زباله‌ها را از هم جدا می‌کنند و زباله‌ها در کوچه‌‌ رها می‌شود.
البته این تمام ماجرا نیست چرا که بوی تعفن جوی‌های کثیف در سطح شهرک هر رهگذری را آزار داده و زباله‌های موجود در جوی‌ها و راکد شدن آب سبب بوی بد در محله‌ها می‌شود.
به گزارش سایت صبح زاگرس؛ در شهرک بلکو همین مشکلات زباله‌ها، خیابان‌ها و جوی‌های کثیف سبب شده تا با گذر از هر کوچه و خیابان تعدادی از حیوانات موذی دیده شود و گربه‌هایی که در حال پاره کردن کیسه‌های زباله هستند و همه این موارد سبب تهدید سلامتی می‌شود.
شهردار با وجود سراریز شدن زباله‌ها و بوی نامطبوع و زباله‌های جدول‌ها هم با کمال خونسردی رفتار می‌کند و انگار در شهرداری و خدمات شهری کارهای مهمتری از نظافت شهری وجود دارد.
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چهار شهرک صنعتی دارد که شهرک صنعتی بلکو به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرکهای صنعتی شهر یاسوج فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد اما متاسفانه از امکانات و خدمات اولیه آسفالت مناسب، نظافت و جمع آوری زباله‌ها بی‌بهره است که سلامت مردم را تهدید کرده است و این موضوع درشان یک شهرک صنعتی نیست.








 













------------------------------
گزارش: روح‌اله اخلاقی-خبر



نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1