تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۲۱۹۸۸

پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی استان بمناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

۰
کبنا ؛مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
عباس نورمحمدی در پیام تسلیت خود، درگذشت این یار دیرین و وفادار امام و رهبری را ضایعه‌ای بزرگ توصیف کرده و افزوده است: آیت‌الله هاشمی در دوران مبارزات ضد ستم شاهی یکی از پیشگامان این عرصه و نهضت اسلامی مردم ایران بود و پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی مرهون تلاش، فداکاری و پایداری ایشان بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان در پیام خود از آیت‌الله هاشمی به عنوان یکی از ستاره‌های پرفروغ انقلاب و استوانه‌های نظام یاد کرده و افزوده است: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی و پس از آن نیز هاشمی به عنوان امین و مورد اعتماد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، خدمات بزرگ و ماندگاری به ملت بزرگ ایران عرضه داشت و برای عزت و اعتلای نظام و کشور زحمات زیادی کشید و این خدمات هیچ‌گاه در حافظه تاریخی مردم قدر‌شناس ایران کم رنگ نخواهد شد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اعتماد همیشگی حضرت امام و رهبری معظم انقلاب به آیت‌الله هاشمی نشانه عمق محبت، صمیمیت و وفاداری ایشان بود. هاشمی در تمام عمر خویش با همه وجود در خدمت نظام و انقلاب بوده و گذشت زمان شخصیت کم نظیر و خدمات بزرگ آن، همراه همیشگی انقلاب و پشتیبان واقعی ولایت فقیه را آشکار‌تر خواهد کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود، تلاش‌ها و خدمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای توسعه اقتصادی کشور و استقرار نظام رفاه و تامین اجتماعی را ستوده و ضایعه درگذشت ایشان را به مقام معظم رهبری، خانواده هاشمی، ملت ایران و جامعه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1