تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۲۱۹۸۳

آرزوی آیت‌الله هاشمی در ساعات پایانی عمر

۵
۰
کبنا ؛وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی درگفتگو با خبرنگاران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مردم عزیز و شریف ایران، چهره شناخته شده‌ای بودند؛ شاید دلیلش این باشد که تمام زندگی ایشان، صرف خدمت به مردم، مبارزه و تلاش برای احیای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، آزادی‌های فردی و اجتماعی، ارتقای معیشت مردم و استقلال کشور شد.
سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا آخرین لحظه عمرشان در مسیری حرکت کردند که آرزوی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بود و برای خدمت به مردم، هیچ تفاوتی بین روز آغاز و پایانی عمرشان وجود نداشت.
وزیر بهداشت که در آخرین روز حیات آیت الله هاشمی همراه وی بود، گفت: چند ساعت قبل از فوت آیت الله با ایشان جلسه داشتم. در آن جلسه گفتند آرزوی‌شان ساختن کشور، آرامش مردم، پیشگیری از دو قطبی شدن و تنازعاتی است که همیشه برای استقلال و پیشرفت یک کشور چون سمی مهلک عمل می‌کند.
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی به واقع نماد روحانیت انقلابی و مخلص بود تصریح کرد: بزرگترین صفت‌شان «صبر» بود چه در مقابل افرادی که خدمت زیادی به آنها کرده بود و قدرشناس نبودند و چه درمقابل هم لباس‌های خودشان که در اخلاق، مروت و آموزه‌های دینی دیدگاهی متفاوت با ایشان داشتند.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی همیشه و به‌ویژه در آخرین روز زندگی که ناهار را در خدمت‌شان صرف کردم، آرزوهای زیبایی برای آینده کشور داشتند و مطمئن بودند که کشور از گردنه و مشکلات اقتصادی عبور خواهد کردادامه داد که در غروب سرد همان روز، روح آیت‎الله هاشمی به ملکوت اعلی پرکشید و او از میان ما رفت؛ اینک لازم است به خود آییم و از رفتن ایشان درس و عبرت بگیریم. راه او را بشناسیم و بدانیم اگر می‌خواهیم اسلام و انقلاب و آن‌چه شهدا برایش جان دادند، پابرجا بماند، باید رفتار، کردار و نگاه‌مان به یکدیگر را عوض کنیم. باید مهربان و صادق باشیم و به اهداف بزرگی مانند مجد و عظمت اسلام و کشور و ارتقای معیشت و رفاه مردم فکر و کار و تلاش کنیم.
وزیر بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: این تنها راه قدرشناسی از سال‌های طولانی تلاش و فداکاری قرآن شناسی مجاهد، مبارزی عالم و سیاستمداری مردمی و مردمدار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بانو.
Iran, Islamic Republic of
حیف شد.ما را با رفتنش تنها گذاشت.روحش شاد و نامش ماندگار
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است چون نهضت زنده است


سعدیا مرد نکو نمیرد ...........................................
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به امیدبرآورده شدن آرزوهای آن مردبزرگ
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به امیدتحقق آرزوهای آن مردکبیر
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله که مسولین و ما درس بگیریم که تا زنده هستیم حرمت ها را نگه داریم و با درایت عمل کنیم روحش شاد برای انقلاب زحمت زیادی کشید .
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1