تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۲۲۱۸۰۶

بحث داغ «جاوید» و «اردشیری» بر سر نیروها / اغلب مدیران برای فامیل‌هایشان کار می‌کنند؟ / به شبنامه‌ها استناد نکنید!

۲۲
۰
کبنا ؛جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست «‌هدایت اکبری» و با حضور «محمدعلی جاوید» شهرذار با هدف طرح سئوال و استیضاح وی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست «هدایت اکبری» و حضور تمام اعضای شورای اسلامی با دستور کار طرح سئوال از شهردار یاسوج برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، در این جلسه که جاوید شهردار یاسوج حضور داشت، به سئوالات سرافراز اردشیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج پاسخ گفت.
وضعیت نامناسب تنظیف شهر و نگهداری معابر و مجوز دست‌فروشی و ایجاد سد معبر و نارضایتی مردم، بکارگیری نیروهای خلاف قانون، کیوسک‌های که باعث تراقیک شده، درآمدهای شهرداری و حساب‌های بانکی که شورای شهر یاسوج از آنها اطلاعی ندارند، نیروهای مأمور،انحلال شهرداری‌ ناحیه ۳ و ۴ بدون مجوز شورا، ارسال چارت سازمانی بدون مجوز و تصویب شورا به وزارت کشور و بی‌توجهی به تغییر کاربری عدم جلوگیری از ساخت و ساز خلاف در تنگه‌آبشار، چشمه‌نباتی و محمودآباد و تغییر کاربری باغات از جمله سئوالاتی و موضوعاتی بود که «اردشیری» از شهردار یاسوج پیرامون آنها سئوال کرد.
جوانان بیکار باید به چه کسی پناه ببرند؟
به گزارش کبنا، سرافراز اردشیری عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت: شهرداری یاسوج در زمان آقای «جاوید» بیش از ۶۰ نفر نیرو را تحت عنوان‌ شرکتی و حجمی بکار گرفته است.
وی افزود: در خانه‌های بویراحمد جوانان زیادی بیکار نشسته‌اند که آشنا و رابطه‌‌ای هم ندارند و نمی‌دانند به چه کسی پناه ببرند از طرفی در شهرداری یاسوج نسبت به زمان آقای «بهرامی» و «نگین‌تاجی» بر اساس لیست‌های که منتشر شده نیرو بیشتری جذب شده است.
اردشیری در ادامه گفت: چرا نیروها تنها باید از بستگان و آشنایان شهردار و اعضای شورای شهر باشد، یک لیست ۶۰ تا ۷۰ بکارگیری غیر قانونی به ما ارائه داده‌اید، اما  در حالی که این همه نیروی بویراحمدی بیکار داریم، شما با کدام مجوز رفتید از تهران برای آقای رحیم‌زاده را برای روابط عمومی آورده‌اید چرا از بچه‌های بویراحمد استفاده نکرده‌اید، به استناد چه مواردی آقای ملایی را از سی سخت به یاسوج آوردی؟ با کدام مجوز؟ لیستی که در سطح شهر افشا شده است همه می‌دانند چه کسانی هستند و ظاهرا شما آن‌ها را آورده‌اید؟ اما شما آقایان بهرامی و نگین تاجی را بدنام می‌کنید من احساس می‌کنم در زمان شما بیشتر از زمان آن دو شهردار نیرو به شهرداری ترزیق شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج اضافه کرد: شما تحت عنوان نیروهای شرکتی نزدیکان خودتان و اعضای شورای شهر را جذب می‌کنید، مگر قرار است نیروهای شرکتی از فامیل‌های شهردار و اعضای شورا باشند، این همه نیروی بیکار باید به چه کسی پناه ببرند.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به صحبت‌های اردشیری واکنش نشان داد و گفت: اگر من کسی را آورده‌ام سند بیاورید، برخی افراد که نام برده‌اید چندین سال سر کار هستند و مربوط به ده سال پیش هستند چرا آنها را به آقای جاوید نسبت می‌دهید.
آقای اردشیری به شب‌نامه‌ها استناد نکنید!
«محمد علی جاوید» شهردار یاسوج در پاسخ به سخنان «سرافراز اردشیری» عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، اظهار کرد: افرادی که نام برده شده بیش از چندین سال سابقه کار دارند و در زمان آقای «بهرامی» و «نگین‌تاجی» به کار گرفته و قراردادی شدند.
جاوید در ادامه افزود: آقای ارشیری شما نباید به شبنامه‌ها استناد کنید، این شبنامه‌ها را شاید خودتان نوشته‌اید.
وی در ادامه با بیان اینکه من شهردار یاسوج هستم با آن دبدبه و کبکبه، بیان کرد: حال شما می‌گویید من پسر خواهرم را در کیوسک بانک شهر بکار گرفته‌ام، مگر اغلب مدیران این شهر دست روی دستشان گذاشته‌اند و برای فامیل و آشنایان خودشان کاری نمی‌کنند، اگر بشود نه یکی ده جا و یا بیست جای دیگر هم نیرو بکار می‌گیرم.
به گزارش کبنا، اردشیری خطاب به جاوید گفت: شما سوگند یاد کردید که فامیل‌بازی، جناح‌بازی و باندبازی نکنید.
جاوید در پاسخ گفت: برادر محترم سوگند من برای مجموعه شهرداری بوده و نگفتم که اگر کاری از دستم برآید، برای فامیل خودم در بقیه مجموعه‌ها کاری نکنم و اگر پسر خواهرم در بانک شهر بکار گرفته شد ربطی به شهرداری یاسوج ندارد. بانک شهر نیرو جذب کرد که من خواهش کردم دو تا از فامیل‌های ما بیکار هستند و من هم نمی‌توانم آنها را در شهرداری بکار بگیرم، اگر امکان دارد شما آنها را جذب کنید.
اردشیری به او جواب داد و گفت: از کجا معلوم شما نیز به سفارش آن‌ها عمل نکردید، و نیروی آن‌ها را در مقابل این‌ها بکار نگرفتید که شهردار یاسوج جواب داد: آقای اردشیری شما همیشه بر اساس ذهنیات فردی خودتان حرف می‌زنید، اگر مستندات دارید لطفاً ارائه دهید.
بحث داغ اردشیری و جاوید ادامه پیدا کرد تا اینکه اردشیری خطاب به شهردار یاسوج گفت: شهرداری نامه نوشت که بانک شهر به صورت غیرمجاز کیوسک خود را در بانک شهر نصب کند تا بتواند پسر خواهر شهردار و پسر دایی یکی از اعضای شورای شهر را جذب بانک شهر کند به جز این بستگان آقای شهردار در آرامستان و همچنین روی تانکر شهرداری مشغول بکار شدند.
جاوید ادامه داد: اولاً حجم کاری را با پیمانکار مشخص کرده‌ایم، حدود هزار نفر نیروی شرکتی داریم که در سنوات گذشته بخشی از وظایف شهرداری را انجام می‌دهند که همه این هزار نفر نه با آزمون آمده‌اند و نه قرار داد دارند و نه اینکه نیروی شهرداری حساب می‌شوند و در قانون برای آبیاری آزمون برگزار نمی‌کنند و آقای رحیم‌زاده را هم که شما می‌گویید نیروی حجمی است.
اردشیری گفت: چرا از همین بچه‌های بویراحمد جذب نکرد‌ه‌اید تا رفته‌اید از شمال کشور نیرو آورده‌اید، جاوید پاسخ داد: قبلاً همه نیروهای بومی را به شکل حجمی آورد شما افتادید دنبالشان که غیر قانونی است ما تکلیف خودمان را نمی‌دانیم بومی می‌آوریم می‌گویید از بستگانتان است غیر بومی می‌آوریم می‌گویید ظلم به بچه‌های بویراحمد است و ما به آقای رحیم‌زاده به شکل حجمی محاسبه می‌کنیم.
جاوید گفت: هیچ نیروی در شهرداری یاسوج به صورت رسمی و پیمانی به کار گرفته نشده‌اند و نیروهای شرکتی مربوط به پیمانکاران و شرکت‌ها هستند و ربطی به شهرداری یاسوج هم ندارند، خود شرکت‌ها نیروهایشان را می‌گیرند و ما هم دخالتی نمی‌کنیم. اردشیری در پاسخ به این سخن گفت: به شرکت‌ها تحمیل می‌شود که نیروها وابسته به برخی از اعضای شورای شهر بکار گرفته شوند.
به گزارش کبنا، بحث «جاوید» و «اردشیری» بر روی بکارگیری نیروها با همین صحبت‌ها به پایان رسید.
img_8591 img_8593 img_8596 img_8597 img_8599 img_8601 img_8603 img_8604 img_8605 img_8606 img_8607 img_8608 img_8611 img_8612 img_8613 img_8614 img_8615 img_8617 img_8618 img_8619
نام شما

آدرس ايميل شما

از ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اردشیری دارد نفسهای آخر را می کشد
اگاه
Iran, Islamic Republic of
لطفا دوستان شورای شهر بررسی کنند پروژه روشنایی خیابان جمهوری به چه کسی واگذار شد و این شخص چه نسبت فامیلی با خانواده اقای شهردار دارد.
نیرو
Iran, Islamic Republic of
اقای جاوید لطفا شفاف و صریح بفرمایید پیمانکار چراغ های بلوار جمهوری چه کسی بود و با شما چه نسبتی دارد؟
منصفانه رای دهیم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اردشیری که مدافع حقوق مردم اند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سرافراز اردشیری
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
زنده باد نماینده آینده بویر احمد دکتر جاوید
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
انصافا بهترین شهردار تاریخ یاسوج دکتر جاویده
بهرامی دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
همتو ی.. ینه خم دونم و خم
سلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری با عرضه. به خدا.. اقوامم هست ولی کارش رو اصول نیست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری .انتخاب جاوید از اول اشتباه بود
فرزند لوداب..
Iran, Islamic Republic of
درود بر اردشیری راست قامت..
تا حالا ساکت بودی، و مردم از دستت ناراحت، حالا جسور شدی!
آفرین بر این غیرت...
چه فایده که تفرقه نمیذاره ، کارها درست انجام بشه....
شهرساز
Iran, Islamic Republic of
معاون قرادادی شهرسازی خواهرزاده کیه به نطر شما جناب اکبری
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت سی ای شورا و شهردار..زمان همتون به آخر رسیییه. زیاد زور نزنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت. زهرا زمانی!!! اکبری!!! جاوید!!! اکبری تبار!!! خدایا آخه چرا؟
مهناز
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترجاوید اقای اردشیری لطفاکمتر حاشیه درست کن بگذار شهرداربه امور شهری برسد اشماازاول شورا کارتان فقط حاشیه سازب بوده هست
ش
Iran, Islamic Republic of
عند اله سردار سازندگی یاسوج تو کارای عمرانی دکتر جاویده اینده قضاوت میکنه
Iran, Islamic Republic of
آقای جاوید برسی کنید از زمان حضور شما در شهرداری چند نفر از بخش چیتاب در شهرداری به کارگیری کردی این انصاف خداوکیلی اردشیری درست گفته آه خدا بر افرادی که به خون شهدا خیانت می کنند سوال بپرسید که کیوسک فلکه جهاد مال کیه
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترشجاع ونترس
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سرافراز اردشیری
فرخ
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای سایتی که وظفیش گفتن حقیقته
ولی هنوز داره عقده ای رفتار میکنه ...واقعا جیره خواری...
چطور این همه تلاش شبانه روزی دکتر جاوید رو نمیبینی چرا همش دنبال منفی‌ زدنی چیو مخوای ثابت کنی؟
سعی کن از این به بعد تو هر امری حقیقتو درج کنی مردم احمق نیستن که خبرای تورو باور کنن خودشون دارن وضع شهر و تلاش شبانه روزی دکتر جاوید و میبینن
واسه همه‌ هم مث روز روشنه که اردشیری واسه مردم و جوونا نیست اردشیری داره سنگ خودشو به سینه میزنه یادش افتاده انتخابات درپیشه... کبنا اگه مردی درجش کن
فرخ
Iran, Islamic Republic of
خیرنبینی کبنا درقیامت جوابگو باشی چرااین قد یه طرفه میگی
هم استاني
Iran, Islamic Republic of
واقعا شهر از نظر نظر بهداشتی وانباشت زباله ها در ورودی وخروجی ها شرم اور است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1