تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۲۱۶۹۹

آقای شهردار دهدشت....!؟

۷
۰
کبنا ؛سیدمصطفی علی‌پور
takhsha
آقای شهردار «بامداد یکشنبه شب گذشته زیر آسمان سرد زمستان» در یکی از قدیمی‌ترین و صمیمی‌ترین کوچه‌های شهر در سیاهی خانمان سوز شب «خانه‌ای آوار شد، خانواده‌ای بی‌خانمان شد و بغض صبح سپید را اندوه و اشکهای همسایگان وآتش نشانانی درهم شکست که باز هم با تانکر خالی به جنگ آتش آمده بودند. آتش نشانان عزیزی که در طول سال شاید یک ماموریت جدی هم نداشته باشند اما در فقدان برنامه و امکانات از پس‌‌ همان یک ماموریت هم بخوبی بر نمی‌آیند و اینجاست که باید گفت:
از مکافات عمل غافل مشو
گندم از گندم بروید جو زجو...
خانه از پای بست ویران است و سرانجام اعتماد و انتخاب و رآی سلیقه‌ای و عشیره‌ای مردم به اکثر اعضای شورای شهر و شهردار منتخب چیزی بهتر از این نخواهد بود.
حال» این سوال پیش می‌آید که آن کسانی که پست قبول می‌کنند و برای رسیدن به صندلی شهرداری «آسمان و ریسمان بهم می‌بافند و برای بقا هزار زدوبند سیاسی می‌کنند و نهایتآ شهر را سیاسی اداره می‌کنند کی می‌خواهند از مدیریت غیرمسئولانه و جهان سومی دست بردارند و کمی از وقت خود راهم صرف خدمت صادقانه به شهر و شهروندان محروم و کم توقع دهدشتی بکنند.
به راستی در میان انبوه امکانات و وسایل پیشرفته اطفاء حریق که کهگیلویه بزرگ از داشتن آن‌ها محروم است به غیر از اعضای شورای شهر و شهردار محترم و زیرمجموعه شهرداری چه کسی مسئول خاموش کردن آتشی کوچک است که در بی‌توجهی و عدم پیگیری امکانات مورد نیاز شهر به کوهی از آتش مبدل می‌شود و اینچنین سیمای مرده شهر را به قبرستان می‌فرستد.
آری! به گواه حاضران در صحنه حادثه» شدت آتش سوزی یکشنبه شب خیابان ابوذرغفاری به حدی زیاد بود و امکانات به حدی ناچیز که تا ساعت‌ها پس از رفتن امدادگران و آتش نشانان هنوز شعله‌های آتش «یکصدم‌تر آن طرف‌تر از دفتر شهردار و شهرداری عرض اندام می‌کرد.
شهردار محترم» جناب آقای دکتر تخشا «در شهر ماتم زده دهدشت» غمنامه برای گفتن زیاد و چهره شهر از مرکز گرفته تا ورودی و خروجی از خرابی و خرابات «حیران و ویران و گریان است و لیکن فردا صبح انگار که نه انگار صد متر آن طرف‌تر از دفتر کار شما» در شهر خالی از پتروس‌ها و ریزعلی‌های فداکار خانه‌ای با خاک یکسان شد.
آقای دکتر تخشا «قطعآ» عمران، آبادی، اداره، پیگیری و فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم برای شهری ۶۰ هزارنفری اگر دلسوزی و مسئولیت‌شناسی باشد نباید کاری آنچنان سخت و دشوار باشد که برای خاموش کردن آتش یک باب منزل مسکونی نیاز به بسیج چندین دستگاه ماشین آتش نشانی از بخش‌ها و توایع اطراف نمود و در وضعیت بحرانی به راحتی با هدر دادن وقت با جان و مال انسان‌ها بازی کرد و در انتظار کمک از نقاط محروم‌تر از خود نشست و در این انتظار شاید با خود زمزمه می‌کردید‌ای کاش از آن همه پولی که به شهرداری سرازیر می‌شود به جای پرادختن به مسائل بی‌ارزش سیاسی و جدال بر سر ماندن یانماندن در شهرداری به فکر تجهیز سازمان آتش نشانی بودید تا در مقابل دوربین خبرنگاران با زبان خود اعتراف به کهنه بودن تجهیزات این سازمان و زیرمجموعه خود نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرمابی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین سلاح ما سوختگان قلم است . احسنت بر قلم شیوای جناب علیپور و سایت کبنا نیوز. حقیقت تلخه ولی کاش اقای شهردار با دیدن کارنامه خودش استعفا میداد یا استعفاشو میخواستن .
مازیار
Iran, Islamic Republic of
استعفا استعفا استعفا
مصیب ر
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز محترم،اینقدر یکجانبه حمله نکن.مدت دوسال که مطالب شما رو هر روز میخونم،حتی یکبار هم به کارهای انجام شده در زمان این شورای شهر نپرداختید.یکبار ننوشتید ک آیا شهرداری دهدشت درآمدی دارد که بتوان انتظارات خاصی از آن داشت یا خیر .با این طرز جلو رفتن شما شائبه عدم رعایت بیطرفی به ذهن مخاطب می رسد.
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام مگه دهدشت شهردار داره حتما اشتباه نوشتید دهدشت متاسفانه این دوره شهردار نداشت تا ببینن بدون شهردار هم میشه شهر اداره شد
شلوارکردی
Iran, Islamic Republic of
سلام . گفتن۱ میلیارد تومان جنس داخل انبار ۱۵۰ متری بوده است .مثلا ۲۵۰ عدد یخچال ۴ میلیونی!!!!!!!!!!!! واقعاً چرا باید طرف چنین کاری کند این هم جنس چرا فشرده و بدون ایمنی و کپسول آتش نشانی و و ساختمان غیر استاندارد . بدون نگهبان و..........باشد هی بگین شهردار مقصر است .بابا کمی انصاف داشته باشید.جناب آقای علیپور برو یه کمی فرهنگ سازی کن و....بعد بیا مقاله بنویس .......
دهدشت مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام دهدشت که در اینده به روستای دهدشت تبدیل میشود اقایان فرماندار و شهردار هواهشمندیم جای خود را به دیگران بدهید تا بتوتنند به مردم خدمت کنند با تشکر فراوان
پول
Iran, Islamic Republic of
کبنا کامنت ها رو منتشر نکردی
معلومه از شهردار پول میگیری
کلا سایتتون یه دکانه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1