تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۲۲۱۵۳۸

۲۱۳۴ مورد تجهیزات ماهواره‌ای کشف شد

۰
کبنا ؛دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسین بهمنی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را مبارزه با قاچاق کالا یا اقتصاد پنهان دانست و اظهار کرد: برخورد با این پدیده شوم در دستور کار جدی کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در استان در سال ۹۰، ۱۳۴ میلیارد ریال بود که این آمار در سال ۹۴ به ۳۲۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی به تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق کالا و ارز در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۸۲۰ پرونده در این زمینه تشکیل و یک هزار و ۴۲۰ نفر هم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
این مسؤول در ادامه با ارائه آماری به ارزیابی ریالی کالاهای قاچاق در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و گفت: در ۹ ماهه سال گذشته ۱۷۱ میلیارد ریال ارزش ریالی کالاهای قاچاق بود در حالی که ارزش ریالی کالاهای قاچاق امسال ۲۳۳ میلیارد ریال بوده است که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده ۳۰ درصد افزایش داشته است.
بهمنی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال گذشته یک هزار و ۵۴ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند افزود: امسال یک هزار و ۱۴۸ نفر دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه امسال ۲ هزار و ۱۳۴ هزار دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره به دستگاه‌های مکشوفه در تهران ارسال شد، بیان کرد: پوشاک، سیگار، موبایل و لوازم خانگی برقی از مهمترین کالاهای قاچاق هستند که در اولویت کار قرار دارند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی اداره اموال تملیکی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۲۰ انبار برای نگهداری کالاهای قاچاق کشف‌شده شناسایی شده است.


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از کشف دو هزار و ۱۳۴ مورد تجهیزات ماهواره‌ای در شش ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.
بهمنی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد، اظهار داشت: در این راستا، یک هزار و ۴۲۰ نفر هم دستگیر شدند.
وی افزود: در ۹ ماهه نخست سال گذشته ۱۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد که این آمار امسال به ۲۲۳ میلیارد ریال رسید.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۹ ماهه نخست سال گذشته، یک هزار و ۲۴۲ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز تشکیل و امسال نیز یک هزار و ۲۳۳ فقره پرونده در این زمینه تشکیل شد.
بهمنی تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۵۴ متهم دستگیر شد که آمار دستگیرشدگان امسال به یک هزار و ۱۴۸ نفر رسید.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد از انتقال نخستین محموله تجهیزات ماهواره‌ای به تعداد دو هزار و ۱۳۴ مورد به تهران با هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این میزان تجهیزات در شش ماه نخست امسال کشف شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1