تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۲۱۳۸۲

ابراز تأسف فرماندار بویراحمد از دیده نشدن شاخص رشد جمعیت در بودجه / مسئولان از نزدیک مشکلات مدارس را لمس کنند

۰
کبنا ؛جلسه‌ی شورای آموزش وپرورش شهرستان با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس آموزش وپرورش شهرستان و اعضای شورا صبح امروز در محل فرمانداری بویراحمد برگزارشد.
سید محمد کاظم نظری در این جلسه گفت: با توجه به اینکه سوق دادن جامعه به سوی توسعه‌ی پایدار تعلیم و تربیت از اهداف متعالی آموزش و پرورش است، ضرورت دارد نقش شورا در این زمینه مورد مطالعه قرار گیرد. _mg_8390
فرماندار بویراحمد از همه‌ی اعضای شورا خواست با شرکت در جلسات ماهانه‌ی این شورا اهتمام و همچنین با تصویب واجرای مصوبات وهمکاریهایی که در این زمینه با مشارکت دستگاه‌ها، نهاد‌ها و نخبگان جامعه به عمل می‌آید، موجبات رشد و بالندگی مضاعف را در پی داشته باشد.
نظری با بیان اینکه هر چقدر در بحث آموزش وپرورش منابع مالی هزینه شود، در واقع هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری برای آینده است گفت: اما در عمل دستگاه‌ها ونهاد‌ها تا کنون نسبت به این مسئله کوتاهی کرده‌اند.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به بازدید‌های خود از مدارس در سطح شهرستان، از اعضای این شورا دعوت کرد با مشارکت در این بازدید‌ها از نزدیک مسائل ومشکلات مدارس را لمس کنند.
نظری گفت: مسائل و مشکلات آموزش وپرورش در شهرستان بویراحمد بنا به دلایل رشد جمعیتی بصورت سالانه رو به افزایش است و این رشد جمعیت که به دلیل مهاجرت به مرکز استان است، متاسفانه در شاخص‌های بودجه ریزی دیده نمی‌شود.
وی افزود: یکی از وظایف برنامه ریزان همین است که اگر با چنین معضل و مشکلی در سطح یک شهرستان مواجه شدند به تناسب جمعیت_چه دانش آموزی وچه غیر دانش آموزی_ تدابیر لازم اندیشیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1