تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۲۱۳۵۴

اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر در تهران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پایان کار دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در محل نمایشگاه بین المللی تهران عصر روز شنبه برگزار گردید.
مظفر اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های شهرستانی خود با عرضه تولیدات و صنایع دستی و ابتکارات و خلاقیت‌های روستاییان و معرفی جاذبه هاو توانمند‌ها و... گروه موسیقی آیینی روستایی با اجرای برنامه‌های متنوع در نمایشگاه و به منظور آشنایی مردم تهران با هنر روستاییان استان در ایستگاه‌های مترو در روز پایانی و مراسم اختتامیه به روی صحنه رفته و با اجرای موسیقی سنتی استان مورد تشویق جمعیت حاضر در سالن نمایشگاه گردید
وی یادآور شد: در نمایشگاه مذکور دفتر امور روستایی و شوراهای استان کتاب آشنایی با جاذبه‌ها، توانمندی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری روستایی استان را در اختیار علاقمندان قرار داد.
به گفته مدیرکل امور روستایی شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نفرات اعزامی استان با برپایی سیاه چادر و عرضه محصولات غذایی شیوه زندگی و معیشت روستاییان و عشایر استان را به نمایش گذاشتند و دربخش نوآوری ایده‌های بر‌تر با ارایه و عرضه محصولات شرکت سینره و گل رز روستای نرگاه حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است در این مراسم معاونین ریاست جمهوری، رییس سازمان امور عشایر کشور و مقامات استانی شرکت داشتند و در پایان از نفرات بر‌تر و فعال استان تقدیر گردید و از استان کهگیلویه و بویراحمد عباس غفاری مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.
nmishga-1 nmishga-2 nmishga-3 nmishga-4 nmishga-5 nmishga-6 nmishga-7 nmishga-8 nmishga-9 nmishga-10 nmishga-11 nmishga-12 nmishga-13
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1