تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۲۱۱۹۲

پرداخت غیرحضوری ۹۳ درصد قبوض آب‌بهای مشترکین آبفای استان

۲
۰
کبنا ؛علی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فرایند الکترونیکی کردن خدمات و گسترش دولت الکترونیک اظهار کرد: این موضوع باعث خواهد شد تا علاوه بر رفاه حال مشترکان سرعت پرداخت قبوض نیز بیشتر شود.

معاون خدمات مشترکین آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن مزایای پرداخت غیر حضوری قبوض عنوان کرد: با این روش علاوه بر اینکه وقت مشترکان تلف نخواهد شد آمار و اطلاعات قبوض مشترکان در کمترین زمان از طریق شرکت آب و فاضلاب وصول خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: با این روش مشترک بدون مراجعه به بانک از اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می‌تواند قبوض خود را پرداخت کند‌.

وی تصریح کرد: در پرداخت غیرحضوری مشتری بدون مراجعه به بانک از طریق اینترنت، تلفن بانک و خودپرداز می تواند قبوض خود را پرداخت کند.

حسینی ادامه داد: با فراهم شدن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای پرداخت غیرحضوری قبوض، در حال حاضر بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بیش از ۹۳ درصد قبوض آب مشترکین آبفای شهری  استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود.

معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: میزان پرداخت غیرحضوری مشترکین آب در سال ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به ترتیب ۷۸، ۸۸ و ۹۰ درصد بوده که نشان دهنده رشد روزافزون آمار پرداخت غیرحضوری قبوض مشترکین آب و فاضلاب است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

,ghdd
برادر حسینی لطف کنید در قبوض این پولهایی که از مردم می گیرید برای مردم روشن کنید مال چیه در فیش های روستایی چرا کسی که ۱۲۰۰۰هزار تومان اب بها داره باید ۲۰۰۰۰تومان بپردازه این حقهایی که در فیشها درست کردید چیه ماده ده تبصره دو حق اب وفاضلاب روستایی مالیات وبقیه چیزها توضیح دهید در صورتی که ما خودمون ۸۰متر لوله خریدیم تا اب کشیدیم غیراز پول بکهول وبقیه وسایل
علی
Iran, Islamic Republic of
شما بجای شعار "کمتر آب مصرف کنیم" برو اون لوله هایی که توی خیابونا ترکیده رو تعمیر کنید.
این همه پول از مردم گرفتین نمیتونین این آبی که با دبی بسیار بالا داره هدر میره جلوشو بگیرین!!!
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1