تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۲۲۱۰۴۸

موفقیت ۲ داور ملی فوتبال استان در تست جزیره کیش

۳
۰
کبنا ؛
 رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کبنااسپورت اظهار کرد: داوران هم استانی ما در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی هستند که در دهه اخیر شاهد درخشش در عرصه داوری ملی فوتبال کشور بوده‌ایم.
سید پرویز موسوی افزود: داوران کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌‌اند با افزودن بر درجات علمی و دانش داوری خود همواره در فوتبال ایران آماده قضاوت دیدارهای حساس باشند.

موسوی عنوان کرد: رقابت بسیار خوب و سازنده‌ای در بین داوران هم استانی وجود دارد و آن‌ها با پرهیز از هرگونه تنش و حاشیه و تنها با رقابت سالمی که دارند در حال ارتقای وضعیت خود هستند.

وی به داوران هم استانی که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند اشاره کرد و گفت: در این فصل یک داور و یک کمک داور خوب با درجه ملی و یک ناظر از استان ما در لیگ برتر فوتبال کشور مشغول فعالیت هستند که تاکنون توانسته‌اند بدون کمترین خطا و اشتباه، نظر و نگاه کمیته داوران فدراسیون فوتبال را به خود جلب کنند.



موسوی گفت: روح‌الله شریفی به عنوان داور وسط، محمد راهی به عنوان کمک داور و خداداد افشاریان پیشکسوت و داور بین‌المللی در این فصل درخشش خوبی داشته‌اند و بازی‌های حساسی را بدون مشکل قضاوت و نظارت کرده‌اند.۱۳۹۵۱۰۱۶۰۰۰۱۴۱_photol

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری سمینار دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور در جزیره کیش خبر داد و گفت: تعداد ۷۲ داور و کمک داور کشور حضور دارند که دو نفر از آن‌ها از استان ما هستند و در دوره ۵ روزه‌ای در جزیره کیش شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در این دوره علاوه بر کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف برای دانش‌افزایی داوران، تست آمادگی جسمانی از آنها به عمل آمد که هر دو داور هم استانی در آن موفق بودند و در ادامه نیم فصل دوم نیز در خدمت جامعه داوری و فوتبال کشور خواهند بود.

موسوی افزود: این دوره با حضور حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فوتبال و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و با نظارت آن‌ها در جزیره کیش انجام شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
داوران خوبند حرف خودتوبزن
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
اگه شریفی هم داماد افشاریان نبود الان در استان هم جایگاهی در داوری نداشت
امید
Iran, Islamic Republic of
محمد راهی باسلام ودرود فراوان انشالله روز به روز جایگاهت بالاتر برود وباعث افتخار برای استان وشهرستان باشت باشی باتشکر وفراوان از مسولین ورزش بخصوص میرزا پرویز موسوی ریس هیت فوتبال استان که چنین ورزشکاران فعال را دریابن واز کمک های خود وهیت شان به چنین افرادی دریغ نکنن سپاس از لطفتان
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1