تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۲۲۱۰۲۳

دیدار اعضای هیئت کشتی استان با مدیرکل ورزش (+تصاویر)

۹
۰
کبنا ؛اعضای هیئت کشتی استان جهت رفع مشکلات این ورزش با مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، اعضای هیئت رئیسه و هیئت کشتی استان جهت رفع مشکلات کشتی با حضور در اداره کل ورزش وجوانان با سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.
img_5085
مدیرکل ورزش وجوانان در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیئت کشتی استان ،به کارگیری افکار خوب وسالم را در راستای ترویج وتوسعه ورزش قهرمانی ضروری دانست واظهار کرد:هیئتی که ورزش آن در کشور به عنوان یکی از قطب های مهم المپیک،جهانی وآسیایی است،قاعدتا" باید در سطح استان فعالیت بیشتر وخاصی نسبت به هیئت های دیگر داشته باشد.
سید محمد تقی علوی افزود: من مطمئن هستم با داشتن این هیئت رئیسه قوی واین تشکیلات وبا یک برنامه ریزی خوب بتوانید در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشید.
img_5087
علوی برگزاری مسابقات ،تشکیل اردوها واعزام ها را از مهمترین برنامه های هر هیئت ورزشی دانست وابراز داشت: از دیگر کارهای که در هیئت ها باید به جد پیگیری شود بحث استعدادیابی است وباید از همه امکانات و داشته های ورزشی استان جهت نهادینه شدن آن نهایت استفاده را برد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان با توصیه به حکمتی معاون ورزشی خود گفت: کشتی از جمله ورزش هایی است که باید در بحث استعداد یابی جزو رشته های اولویت دار باشد.
img_5090
سید محمد تقی علوی با بیان اینکه در سطح استان مربیان کشتی از دانش خوبی برخوردارند اما نیاز است که با علم دنیا به روز باشند ،تصریح کرد: این آمادگی را دارم تا با همکاری هیئت کشتی مازندران و دعوت از مربیان طراز اول کشوری (مازنی) در سطح استان کلاس های تئوری وعملی وبازآموزی در مرکز استان و شهرستانها جهت ارتقاء مربیان کشتی استان برگزار نمائیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با کمترین صرف زمان و هزینه ها می توان در کشتی قهرمان پروری کرد،گفت:این ظرفیت را داریم با تشخیص هیئت کشتی استان وکارشناسان اداره کل ورزش یکی دو سفر ورزشی را برای اردوهای مشترک وایجاد انگیزه وکسب تجربه جهت کشتی گیران رده های سنی مختلف استان در شهرستان ساری مازندران بعهده بگیریم.
سید محمد تقی علوی همچنین بر راه اند ازی کشتی بانوان تأکید کرد وگفت: واقعیت این است که اگر به ورزش بانوان توجهی نکنیم فردایمان خراب است.
img_5081
علوی در بخش دیگری از سخنان با بین اینکه من ماهانه عملکرد هیئت ها را جویا می شوم، گفت: آقای حکمتی هر ۱۵ روز یک بار عملکرد هیئت ها را به من خواهد داد وهیئت های که برنامه وعملکردی ارائه ندهند هیچ گونه هزینه ای دریافت نخواهند کرد.
برپایه این گزارش،علی سلیمانی رئیس هیئت کشتی استان در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه های خود طی چند ماه گذشته ومشکلات وکمبوداعتبارات کشتی صحبت کردند وهمچنین دیگر اعضای این هیئت از جمله پورمحمدی نایب رئیس هیئت ، حسینی ،نظری ،اسفندیاری و ابوالحسنی نظرات،مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیرکل مطرح نمودند.
img_5091
از جمله موارد ومشکلاتی که در این جلسه بیشتر نمایان بود می توان به کمبود اعتبارات ریالی هیئت کشتی با توجه به هزینه های زیادی که طی چند ماه گذشته صورت گرفته وعدم پرداخت آن از سوی اداره کل ورزش وجوان استان و با توجه به قول هایی که مدیرکل سابق داده بودند،برگشت چک ها وقضایی شدن امور مالی کشتی استان وهیئت های شهرستان،کمبود شدید امکانات  و وسایل اولیه برگزاری مسابقات استانی از جمله دوربین فیلم برداری،سمعی وبصری ولب تاب وچابگر،عدم پرداخت حق الزحمه داوران طی سه سال گذشته و.......بود.
هرچند در این جلسه مدیرکل ورزش وجوانان استان قول صد درصد در رفع مشکلات کشتی را ندادند اما این قول را به اعضای هیئت کشتی استان دادند که تمام تلاش خود را در برطرف نمودن این موارد بکار خواهد بست.
img_5096 img_5097 img_5106 img_5108 img_5111 img_5120 img_5127 img_5129 img_5130 img_5131 img_5132 img_5134 img_5136 img_5137 img_5148
نام شما

آدرس ايميل شما

یا شاهزاده محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، امیدوارم که دست مسوولین کشتی استان با تزریق پول به زودی باز شود و کشتی استان بتونه برنامه‌ریزی جهت پیشرفت هرچه بیشتر رو انجام دهد
لکنه
Iran, Islamic Republic of

دوستان عزیز خسته نباشید
باغ ملک
Iran, Islamic Republic of
کمیته اموزش ... دبیر .... کمیته داوران...... مالی و ریس هیت بوا ول بکن برو دنبال زندگیت که فردای شرمنده زن و بچه اتان نشید این روز تو ذهنتان باشد با اسم باغ ملک روزی فهمیدی من چه میگم فقط بگو ای کاش دوباره برگردم به سن جوانی تا جبران کنم
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه ی ورزش دوستان.میخواهم از واقعیتهای کشتی در استان بپویم بدون هیچ کم وزیاد وبعد شما نظر دهید،به نظر شما هر ورزش برای پیشرفت چهچیزایی لازن داره.مدیریتخوب.امکانات.استفاده از تجارب دیگر استانها ونیروی انسانی کافی ،ولی همه این امکانات رو اگه نداشته باشیم کوباندن آب در آونگ است..
حمزه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سلیمانی‌بزرگمرد کشتی.امید است‌‌به‌کمک‌ ایشون کشتی استان دوباره به‌ روزای خوبش‌برگرده.
خاکی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه که از چنین هییت قوی و با برنامه ای حمایت مالی نمیشه امیدوارم اقای سلیمانی و تیمش بتونن کشتی استان رو دوباره احیا کنن
سالار
Iran, Islamic Republic of
به به هیت کشتی استان ماشالله با این هیت که در استان تکه !
کنترل نامحسوس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت بزرگان کشتی استان که در هیات حضور دارن آقایان این مردان بزرگ کشتی
چماق
Iran, Islamic Republic of
.. موجود ورزش استان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1