تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۲۰۹۹۸

ارائه تسهیلات خرید حق انشعاب آب و فاضلاب از سوی بانک کشاورزی

۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت آب و فاضلاب و بانک کشاورزی استان اظهار کرد: این نشست به منظور بهبود فرایند ارائه خدمات به مشترکین برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفاهم‌نامه مشترکی میان آبفای شهری و بانک کشاورزی استان در زمینه ارائه تسهیلات به مشترکان آب و فاضلاب منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بانک کشاورزی نسبت به اعطای تسهیلات به خرید انشعاب آب و فاضلاب، مخزن و کنتور آب به متقاضیانی که از سوی شرکت آبفای استان معرفی می‌شوند اقدام خواهد کرد.

لدنی‌نژاد سقف پرداخت تسهیلات به ازای هر انشعاب آب، فاضلاب، خرید مخزن و کنتور آب را به ترتیب ۷۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: جمع پرداختی به هر انشعاب ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی با این توضیح که اگر کسانی دارای چندین انشعاب باشند می‌توانند این تسهیلات را برای همه یا بخشی از انشعابات خود دریافت کنند، عنوان کرد: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات پرداختی نیز شش ماه خواهد بود.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد این طرح را گامی موثر برای تسهیل در خرید حق انشعاب به مشترکین آب و فاضلاب دانست و گفت: مشترکین آب و فاضلاب با مراجعه به امور مشترکین آبفای شهری یاسوج و شعب بانک کشاورزی می‌ توانند نسبت روند انجام این کار اطلاعات و مدارک لازم را دریافت کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1