تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۲۲۰۹۳۸

افتتاح نخستین نمازخانه گردشگری در یاسوج / واکنش آیت الله ملک حسینی به تغییر نام پایتخت طبیعت ایران

۴
۰
کبنا ؛ 
نخستین نمازخانه و حسینیه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی استان در آبشار یاسوج به بهره برداری رسید.
بهره برداری از نخستین نمازخانه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
شهردار یاسوج میزان مساحت و زیربنا برای ساخت این حسینیه و مجتمع تفریحی و تجاری را حدود ۷۵۰ مترمربع ذکر کرد و گفت: افزون بر ۲۶۰ مترمربع مربوط به نمازخانه است.
محمدعلی جاوید میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت این طرح را افزون بر چهار میلیارد ریال ذکر کرد.
وی یادآور شد که این طرح در مدت کمتر از چهار ماه به بهره برداری رسید.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه ساخت حسینیه و نمازخانه را گام نخست و اقدام ارزشمند فرهنگی برای ساماندهی و ارتباطات صحیح و انسانی در مکان‌ها و مناطق گردشگری دانست.
وی اظهار کرد که ساخت حسینیه‌ها و مساجد در مناطق گردشگری، انسان را به سوی احساس‌ها و لذت‌های پاک سوق می‌دهد.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد که ایجاد حسینیه و گسترش فضاهای معنوی سدی محکم در مقابل وسوسه‌های شیطانی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در مناطق گردشگری و عمومی است.
رئس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت این نمازخانه و حسینیه را اقدام ارزشمند فرهنگی توسط شهرداری یاسوج و نخستین نمازخانه در مناطق گردشگری استان دانست.
سید الیاس چراغ‌زاده با بیان اینکه توجه و اهتمام ویژه مسئولان و مدیران به فریضه نماز در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان قابل تقدیر است گفت که ساخت نمازخانه و حسینه‌های بین راهی و در مناطق گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و مسئولان اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.
واکنش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد به تغییر نام پایتخت طبیعت ایران
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به تغییر نام یاسوج از پایتخت طبیعت ایران به نام مرکز گردشگری طبیعی توسط شهرداری یاسوج واکنش نشان داد و گفت: پیامبر اکرم (ص) نام‌های زشت را تغییر می‌دادند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در آیین افتتاح حسینیه و نمازخانه آبشار شهر یاسوج در واکنش به تغییر نام یاسوج، اظهار داشت: انتظار می‌رود شهرداری یاسوج با بررسی جوانب مختلف در صورت نیاز نسبت به تغییر نام پایتخت طبیعت ایران برای شهر یاسوج اقدام کند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از شهرداری یاسوج خواست در صورتی که نام پایتخت طبیعت ایران بار منفی دارد نسبت به تغییر نام آن اقدام و نامی زیبا همچون یاسوج پایتخت زیبایی‌ها که در برگیرنده ابعاد مختلف انسانی و طبیعی است، اقدام کند.
وی در پاسخ به شهردار یاسوج که از یکسان سازی عوارض خبر داده بود، افزود: در این صورت این کار شهرداری شکستن طلسم و یک رشادت است زیرا به نازپروردگی و مطالبه بیجا و افزون خواهی افراد صاحب نفود پایان می‌دهد.
آیت الله ملک حسینی اتمام چهارماهه عملیات اجرایی حسینه نمازخانه آشار یاسوج را قابل تقدیر دانست و افزود: انتظار می‌رود با توجه به انتخاب این نام و انجام این پروژه شهرداری یاسوج در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ حسینی و ایثار و شهادت تلاش کند.
وی گفت: شورای شهر‌ها احساس می‌کنم باید در عرصه‌های مختلف نظارت داشته باشند در حالی در برخی از این موارد در قانون پیش بینی نشده است.
آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه بعد از ارتباط با خدا باید انسان‌ها با هم ارتباط داشته باشند، گفت: رابطه انسان با طبیعت نیز بعد از آن باید مورد توجه باشد زیرا انسان نیازمند طبیعت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بله وقتی جنابعالی شهردار یاسوجی ما هم جیزی به جز چیزهای طبیعی و خدادادی به ما نداده وگرنه ما رو که به شما امیدی نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تو این نمازخونه به مناسبت هفته گردشگری برا شهرمون و مسولینش سینه میزنن و گردشگران هم زنجیر میزنن .در این نمازخانه به مناسبت هفته گردشگری بین گردشگران مهر وتسبیح رایگان قرارداده میشود تا مثلا گردشگری زیارتی بحساب اید
سيزن كلبه
Iran, Islamic Republic of
درود بردانشمند فاخرحکیم فرزانه سخنور دانا آیت الله سید شرف الدین که همیشه بوی بهشت از طرفش استشمام میشود درود خدا بر ابا واجداد بزرگوارت
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت حاج آقا گردشگران نمازخانه نمی خواهند دنبال دستمال بازی و مشک وملارند خودتان را خسته نکنید کسی برای نماز خواندن به یاسوج نمی آید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1