تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۲۲۰۸۶۸

حضور کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

۱
۰
کبنا ؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از حضور این استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.
به گزارش  کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان ،همایش یکروزه در هتل جهانگردی یاسوج با حضور چهار استان منطقه ۶ کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری همایشی به منظور شرکت هر چه بهتر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد.
الماس قبادی در این همایش با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری در جنوب کشور است و هرساله مسافران و گردشگران بسیاری به این استان سفر می‌کنند، اظهار داشت: تاکنون برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین جذب سرمایه‌گذار در نمایشگاه‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌ایم.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود که تلاش داریم در این فرصت ملی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا بتوانیم پروژه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان را معرفی کرده و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب کنیم.
قبادی بیان کرد: در این نمایشگاه بسته‌های معرفی استان در قالب بروشور، کتاب دو زبانه، سی دی و فیلم‌های کوتاه ارائه شده و از هنرمندان، هتل داران، و سرمایه‌گذاران گردشگری استان هم برای حضور در نمایشگاه دعوت می‌کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت منحصر به فرد این استان در حوزه گردشگری، تصریح کرد: از همه کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند به طور ویژه حمایت می‌کنیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با داشتن ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی و ۳۰۰ جاذبه طبیعی از مناطق مستعد برای جذب گردشگر از تمام نقاط کشور در ایام مختلف سال است.
img_0007 img_0002 img_0003 img_0004 img_0005 img_0010 img_0009 img_0008
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست ازش سوال کنه گردشگری رو تعریف کن . یا گردشگری یعنی چه . خندیدیم هههههههههههههههههههههه جالبه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1