تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۲۲۰۶۳۳

بعثت کرمانشاه ۰-۰ نفت و گاز گچساران

۲
۰
کبنا ؛بازی تیم‌های نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه از بازی‌های عقب افتاده هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مساوی شد.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: این دیدار که عصر روز دوشنبه در کرمانشاه برگزار شد، ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.
این بازی در حالی مساوی شد که تنها گل نفت و گاز گچساران در دقیقه ۶۷ بازی از سوی داور آفساید اعلام شد.
امین دهقان اظهار داشت: با این نتیجه نفت و گاز گچساران با ۱۴ بازی، کسب ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۷ در رده پنجم جدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت.
بعثت کرمانشاه نیز تاکنون با ۱۴ بازی، هشت برد، ۲ تساوی و ۲۶ امتیاز و با تفاضل گل چهار در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه تیم‌های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.
رقابت‌های فصل ٩۶ -٩۵ فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣۶ تیم در سه گروه ١٢ تیمی برگزار می‌شود.
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اردیبهشت سال ٩۶ ادامه دارد.
بعثت کرمانشاه ۰-۰ نفت و گاز گچساران
تیم بعثت امروز در غیاب سجاد سیاه کمری، هادی نصراللهی، امیدسلطانی، سجادخسروی، حمید نوری ۵ بازیکن اصلی خود پا به این مسابقه گذاشت که با بازی دادن به بازیکنان امید باشگاه و بازی بسیار خوب آن‌ها ودیگر بازیکنان در دو نیمه بر‌تر از تیم نفت وگاز گچساران بود.
در این بازی دوبار تیر دروازه گچساران توسط پیمان جعفری ووحید اسماعیل پوردردقایق۷۵و۸۶ به لرزه درآمد و نکته جالب این دیدار، بازی درخشان عرفان شرفی مدافع تیم امید بعثت دراولین بازی درلیگ۲بود که این نشان از اینده‌ای روشن برای این بازیکن جوان می‌باشد.
تیم گچساران بجز یکصحنه خطری روی دروازه بعثت نتوانست ایجاد کند و در مقابل بعثتی‌ها در چندین صحنه می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند که با بدشانسی این چنین نشد. در حال حاضر بعثت با ۲۶ امتیاز در رده پنجم گروه اول قراردارد و باتوجه به نزدبک بودن امتیازات، تیم بعثت این شانس را دارد با پیروزی در دیدار بعدی خود به صدر جدول صعود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی واحدی
Iran, Islamic Republic of
چرا نتیجه بازی زاگرس را اطلاع رسانی نکردید ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
نتیجه بازی ۲ بر ۰ به نفع زاگرس یاسوج..بازی در اراک بود..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1