تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۲۰۶۱۵

ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی دغدغه سالن تمرینات دارد

۰
کبنا ؛ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی تیم دوومیدانی بانوان کشور آرزوی حضور در مسابقات المپیک را دارد.
قهرمان و ملی پوش پرتاب نیزه بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد سحر ضیایی در اندیشه حضور در المپیک و کسب مدالگفت: از سال ۱۳۹۱ با تشویق پدر و مادر و خانواده وارد رشته دو و می‌دانی و پرتاب نیزه شدم.
سحر ضیایی که از سال ۱۳۹۱ تاکنون توانسته مقام‌های اول رده‌های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور و سوم مسابقات بانوان غرب آسیا را کسب کند افزود: در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به دلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته دوومیدانی بودم و بعد از سپری شدن دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشتم و سعی و تلاشم کسب رکورد و مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه ۱۳۹۶ در هندوستان برگزار خواهد شد خواهد بود.
ملی پوش تیم دوومیدانی بانوان کشور توجه بیشتر به ورزش بانوان در استان، حمایت مالی ورزشکاران و نگرش مثبت جامعه و والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی را یکی از دغدغه‌های خود دانست و خواستار ایجاد امکانات مناسب ورزشی و نگاه ویژه مسئولان به ورزش بانوان استان شد.
ضیایی در ادامه از برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در کشور آذرباییجان و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در تیرماه ۱۳۹۶ در کشور هندوستان خبر داد و افزود: ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های جاکارتا ۵۵ متر و برای مسابقات کشورهای اسلامی ۵۲ متر تعیین شده که امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش استان و مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بتوانم با کسب ورودی برای این مسابقات افتخار ورزش استان در کشور باشم.
این قهرمان ملی پوش هم استانی تنها رقیب خود در مسابقات قهرمانی پرتاب نیزه بانوان کشور را ثریا قلیچ نیازی از گلستان دانست و گفت: رکورد قبلی ثبت شده من در مسابقات لیگ بر‌تر بانوان کشور ۴۵ متر و ۳۳ سانتی‌متر بوده که با تلاش و تمرینات مستمر و روزانه سعی در شکستن رکورد‌های ملی و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و همچنین کسب سهمیه ورودی المپیک دارم.
این ملی پوش دوومیدانی بانوان استان و کشور نبود سالن مناسب تمرینات با توجه به شروع فصل سرما را یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های قهرمانان این رشته برشمرد و خواستار تجهیز کردن سالن و پایگاه دو و می‌دانی استان شد.
سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشور متولد سال ۱۳۷۳ در شهر سی سخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1