تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۲۲۰۴۶۸

اولین پارک مالیاتی در لیکک / انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمد در شهرداری تهران / جوانی با مدرک کارشناسی بدنبال وام چوپانی / شهری با ۱۵ شهردار / مدیر راه بهمئی منصوب شد /

۳
۲
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

حکم مشاور و مسئول پیگیری ویژه حوزه معاونت توسعه ومنابع انسانی شهرداری تهران در دست روحانی هم استانی

 
حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا از روحانیون خوشنام هم استانی و از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس که پیش از این عضو هیات مدیره و مشاور مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران بود، عصر امروز به سمت مشاور و مسئول پیگیری ویژه حوزه معاونت توسعه ومنابع انسانی شهرداری شهرداری کلان شهر تهران منصوب و طی مراسمی در شهرداری تهران معرفی شد.
موسوی نیا پیش از این مسئولیتهای مهمی نظیر مدیر کلی تبلیغات اسلامی استان های خراسان شمالی و بوشهر و مسئولیت ریاست تبلیفات اسلامی شهرستان های استان هرمزگان و فارس را بر عهده داشت.
وی از چهره های سیاسی و مشاوران نزدیک به سردار قالیباف است.
عصر مارون انتصاب شایسته ی ایشان را در سمت جدید تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می کند.
 

اولین پارک مالیات کهگیلویه و بویراحمد در شهر لیکک به بهره برداری رسید+تصاویر



اولین پارک مالیات کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان در شهر لیکک به بهره برداری رسید







مدیرکل امور مالیاتی استان در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اینکه  پرداخت به موقع مالیات گامی جهت افزایش طرح‌های عمرانی به خصوص در حوزه عمران شهری و روستایی است، از افزایش اعتبارات ناشی از عوارض و ارزش افزوده به شهرداری‌ها در سال جاری خبر داد.



 محمدعلی غفاری گفت : در سال گذشته  در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۰میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان  پرداخت شد.



غفاری با بیان اینکه در هشت ماه اول امسال نیز از این محل ۲۷۰ میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کمک شد، افزود : بهره برداری از پارک مالیاتی در منطقه کمتر توسعه یافته لیکک، بیانگر اهمیت پرداخت مالیات در دست یابی مردم به امکانات رفاهی است.



شهردار لیکک  در این مراسم با اشاره به اینکه  برای این پارک با یک هکتار مساحت چهار میلیارد ریال هزینه شده است، گفت : از سال گذشته ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل مالیات به این شهرداری پرداخت شده است.



جهانیانی پور افزود: در شهر لیکک تاکنون سه پارک احداث و یک پارک دیگر در دست ساخت است و سرانه فضای سبز شهر لیکک کمتر از چهارمتر مربع می باشد.



وی گفت: این پارک با امکانات رفاهی لازم برای استفاده عموم درخیابان حضرت امام خمینی (ره ) شهرلیکک به نام پارک مالیات به بهره برداری رسید.



شهردار لیکک در پایان گفت: پارک مالیات لیکک بر اساس استانداردهای روز طراحی و ساخته شده و دارای امکانات و تجهیزات ورزشی، تفریحی و خدماتی مناسب می باشد.





















مدیر راه بهمئی منصوب شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی علی خوبی نژادیان را به سمت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهمئی منصوب کرد.





خوبی نژادیان مهندس عمران در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است .



رئیس جدید اداره راه و شهرسازی بهمئی عضو نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس نظام مهندسی شهرستان بهمئی  بوده و هم اکنون عضو کارشناسان رسمی دادگستری شهرستان بهمئی می باشد.



با توجه به اینکه اداره راه و شهرسازی شهرستان بهمئی اداره ای جدید التاسیس بوده و از دو اداره بنیاد مسکن و شهرسازی و اداره راه و ترابری منشعب شده است، خوبی نژادیان اولین مدیر این اداره می باشد.



اداره راه و ترابری که وظیفه نگهداری ،نصب گاردریل ،خط کشی ، نصب تابلو و تعمیرات جاده ها و نگهداری از آنها در فصل زمستان و بارندگی و رفع گرفتگی دهانه پل ها و آبروها در ایام بارندگی و نظیر اینها را بر عهده دارد با شکل گیری  اداره راه و شهرسازی جدا شد به  اداره راهداری تبدیل شد.



۵ سال است با کار‌شناسی به دنبال گرفتن وام برای چوپانی هستم
یکی از جوانان تحصیل کرده روستای گرداب سفلی در بخش موگرمون خطاب به مسئولان گفت: سرگردانی و وعده‌های رنگین مسئولان برای اعطای یک وام دامداری با مدرک کار‌شناسی بیش از پنج سال است که مرا عذاب می‌دهد.
روح الله جلیلی از دانشجویان فارغ التحصیل در رشته علوم اجتماعی از دانشگاه پیام نور واحد لنده است که در دیدار مسئولان از روستای گرداب سفلی با حضور در جمع آنان ضمن گلایه از حمایت نکردن مسئولان اظهارکرد: متاسفانه وضعیت فارغ التحصیلان جویای کار چندان مناسب نیست و به طور مثال روستی گرداب سفلی با جمعیتی ۱۸۰نفری بیش از ۱۸نفر لیسانس بیکاردارد.
وی افزود: نبود سرمایه برای تشکیل مشاغل مختلف و فشار‌های روحی و روانی خانواده‌ها به علت فارغ التحصیل شدن فرزندانشان و نبود کار برای آنان حقیقتاً باعث نگرانی و سردرگمی خانواده‌ها شده است.
این جوان فارغ التحصیل لنده‌ای تصریح کرد: سرگردانی و وعده‌های رنگین مسئولان برای اعطای یک وام دامداری با مدرک کار‌شناسی بیش از پنج سال است که مرا عذاب می‌دهد.
وی تاکیدکرد: حاضرم با گرفتن تسهیلات با سود پائین به چوپانی بپردازم ولی متاسفانه شرایط گرفتن تسهیلات با سودهای کلان باعث عقب گرد ما روستائیان می‌شود.
جلیلی در ادامه خطاب به مسئولان شهرستان لنده گفت: انتظار داریم نهادهای حمایتی، صندوق قرض الحسنه امید و هرنهادی که درزمینه اشتغالزایی می‌تواند گامی بردارد زمینه حمایت علمی و عملی را از جوانان و فارغ التحصیلان روستایی داشته باشند.
این جوان لنده‌ای گفت: جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنده به عنوان مجری طرح‌های کشاورزی و دامپروری می‌توانند با اعطای تسهیلات ویژه به جوانان روستایی علاوه بر فراهم نمودن زمینه توسعه دامداری و کشاورزی به اشتغالزایی جوانان نیز کمک کنند.
 
شهرداران محلات ۱۵ گانه شهر لیکک انتخاب شدند+اسامی
اسامی شهرداران محلات ۱۵ گانه شهر لیکک بعد از جلسه جمع بندی نهایی اعلام شدند.
جلسه جمع بندی انتخابات شهرداران محله‌های لیکک با حضور شهردار، دو نفر از اعضای شورای شهر و شهرداران محلات ۱۵ گانه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی برگزار شد.
در این جلسه که شاهرخ مومنی و غیب الله جاوریان از اعضای شورای شهر حضور داشتند، مجتبی باقریان مسئول دبیرخانه فرهنگی اجتماعی شهرداری باتقدیر از اقدامات شورا و شهرداری لیکک، به ارائه گزارش کوتاهی در خصوص چگونگی فاز اجرائی طرح «شهردار محله» پرداخت.

باقریان اعضای منتخب شهردار محلات ۱۵ گانه شهر لیکک به شرح زیر اعلام کرد:
شهردار محله شماره ۱: گل محمد شرافتی
شهردار محله شماره ۲: علی داشاب
شهردار محله شماره ۳: حمدالله وفائی اصل
شهردار محله شماره ۴: محمد رفیع تقوی
شهردار محله شماره ۵: فتح الله خردمند محکم
شهردار محله شماره ۶: رضا بیوکانی
شهردار محله شماره ۷: محمد علی آبدار
شهردار محله شماره ۸: حاجی عنایتی
شهردار محله شماره ۹: محمد لطفی
شهردار محله شماره ۱۰: سید نورالدین رام‌نژاد
شهردار محله شماره ۱۱: غلامعلی‌پور جشیره
شهردار محله شماره ۱۲: شمس اله خردمند محکم
شهردار محله شماره ۱۳: فضل الله غفاری
شهردار محله شماره ۱۴: علی نجات بهمنی
شهردار محله شماره ۱۵: رسول سنائی
در این نشست شمس الله خردمند محکم، شهردار محله شماره ۱۲ لیکک به موضوعاتی همانند نامناسب بودن روشنائی پارک، جمع آوری سگ‌های ولگرد و زباله‌ها اشاره کرد.
حسن اسعدی خوب، دانشجوی دکترا جغرافیا از عدم مکان سنجی بعضی از اماکن شهری مانند ترمینال، عدم رعایت سطح ارتفاع کف منزل نسبت به کف خیابان در ساخت و ساز‌ها و مدیریت تامین آب و نگهداری فضای سبز اشاره کرد.

امین جهانیانی، شهردار لیکک در پاسخ به اسعدی خوب گفت: شهرداری لیکک آمادگی استفاده نظرات متخصصین شهرستان را در قالب ارائه طرح‌های اجرائی دارد و هم اکنون مدیریت فضای سبز شهرستان در اختیار مهندسپور مقدم، شهردار اسبق لیکک و یکی از بر‌ترین متخصصان استانی در زمینه تولید و نگهداری فضای سبز می‌باشد.
رسول سنائی، شهردار محله شماره ۱۵ لیکک به برخی از مشکلات مسکن مهر به خصوص نداشتن نانوائی و مدرسه اشاره کرد.
شاهرخ مومنی، عضو شورای شهر لیکک در این جلسه در پاسخ به برخی از سئوالات شهرداران محله اظهار داشت: آسفالت مسکن مهر جزو شرح وظایف بناد مسکن بوده اما شهرداری لیکک اقدام به آسفالت کرد.
وی افزود: با توجه به حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری در شهر لیکک بنا به درخواست امام جمعه، قرار بر این شد که برخی از مشکلات اراضی شهری در کمیسیون تغییرات غیراساسی استان طرح و رفع مشکل شود و مدیریت جهاد کشاورزی قول داد که پیگیر موضوع تغییر پلاک اراضی شهری شوند و در این خصوص جلسه‌ای با حضور مقامات محلی و برخی از مقامات استانی در فرمانداری تشکیل شد.
مومنی در پایان قول داد برخی مشکلات مسکن مهر را با همیاری مسئولان به زودی حل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
۱۵گانش ده چه بی
دنا
Iran, Islamic Republic of
همچی زدین لیسانس و متقاضی وام .، انگار رتبه برتر کنکور و دانش آموخته دانشگاه شریف هست.
از پیام نور لنده مدرک گرفته.

اصلا نباید مدارک پیام نور (حداقل پیام نور شهرستان ها) مورد تایید باشن. در پیام نور شهرستان ها باید .بشه. والا.
Iran, Islamic Republic of
نویسنده عزیز دانشگاه لنده رشته علوم اجتماعی ندارد لطفا درست اطلاع رسانی کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1