تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۲۲۰۴۴۶

بازبینی توافق لرزان لوزان

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید جاسم دانشور
درسال ۹۴ و قبل از توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای موسوم به ۱+۵ مقاله‌ای باتی‌تر (آینده‌ی توافق لرزان لوزان) به قلم سیدجاسم دانشور روی سایت کبنا نیوز گذاشته شد که مورد نقدهای متفاوتی قرار گرفت و این تحلیل موافق و مخالفینی داشت و نهایتا این مقاله در نخستین جشنواره‌ی سراسری نشریات دانشجویی دانشگاههای آزاداسلامی کشور که شهریورماه ۹۵ در تبریز برگزارگردید.
img-20170101-wa0019
پس از ۳ مرحله بررسی توسط ۱۰ نفر از کار کشته‌ترین کار‌شناسان مورد داوری قرارگرفت، در بین صد‌ها مقاله و نشریه مقام نخست را کسب کرد. تمدید مجدد و ۱۰ ساله آمریکا معروف به داماتو (isA) ما را بر آن داشت تا با فضای پیش آمده این مقاله را در دیدخوانندگان عزیز قرار دهیم.
در آخر به نام چندتن از داوران این جشنواره با موضوع: مذاکرات هسته‌ای و پساتحریم اشاره می‌کنیم: ۱ دکتر جعفررحمانی دکترای تخصصی کلینیکال پاتولوژی از واحدعلوم و تحقیقات دانشگاه تهران ۲ دکتر مهران صمدی دکترای مدیریت رسانه از واحدعلوم و تحقیقات تهران و عضو هیات علمی کمیسیون تلفیق و هماهنگی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ۳ دکتر منصور ساعی دکترای علوم ارتباطات و مدرس دانشگاه. نام این داوران درکنار مسئولیتهای زیادی که داشته‌اند و حضور ۷ داور دیگر در مراحل مختلف بررسی‌ها نشان از اهمیت موضوع و کسب مقام اول این مقاله درچنین شرایطی بیانگر ارزش و کیفیت مقاله و بازخوانی آن دارد.
 «بازبینی توافق لرزان لوزان»
واقعاً باید به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خسته نباشید گفت به خصوص دکتر ظریف که یک تنه مقابل ۶ غول اقتصادی و نظامی جهان و نماینده اتحادیه‌ی اروپا ایستاد، مقاومت کرد و نتیجه گرفت. danshvr شاید در مذاکرات به همه‌ی اهدافمان نرسیدیم و همه‌ی منافعمان را نتوانستیم تأمین کنیم، اما به دو دست آورد ارزشمند دست پیدا کردیم یکی پذیرش رسمی ایران در باشگاه کشور‌های محدود توانمند در فناوری چرخه‌ی کامل سوخت هسته‌ای و دیگری حق ایران در توسعه و تحقیق فناوری هسته‌ای است که این یعنی به روز بودن و پیشرفته ماندن دانش هسته‌ای ایران و امکان انتقال این دانش و فناوری به نسل‌های دیگر و این یعنی حفظ همیشگی توان هسته‌ای در ایران که این دانش ممکن است روزی به جایی برسد که محصولات هسته‌ای ما بطور واضح مقدار اورانیوم غنی شده در طول یک سال در ایران و با امکانات فعلی به زمان یک ماه و حتی کمتر کاهش پیدا می‌کند و این غیر ممکن نیست همانطور که ظرفیت سانتریفیوژهای نسل جدید ۵ برابر نسل قبلی توان تولید دارند.
اما چرا بعضی‌ها از این توافق راضی و عده‌ای ناراضی هستند؟ بعضی نارضایتی‌ها به دلیل از دست دادن منافعی است که در ایران وعده‌ای در آمریکا با برداشتن تحریم‌ها از دست می‌دهند اما گروهی هم نگران از دست دادن دست آورد‌های هسته‌ای و خیانت طرف‌های مقابل هستند مثل آقای محمدی در مناظره با آقای بهشتی‌پور که از شبکه‌ی خبر پخش گردید منطقی و دلسوزانه حرف زدند و گفتند چون تحریم‌ها بعد از اقدام‌های عملی ایران صورت می‌گیرد و بخش عظیمی از زیر ساخت‌های هسته‌ای تغییر اساسی می‌کنند شاید طرف‌های مقابل در آینده به وعده‌هایشان عمل نکنند؟!
مهم‌تر اینکه آژانس بین المللی اتمی باید اقدامات انجام شده ایران را تأیید کند تا تحریم‌ها برداشته شوند که سابقه‌ی آژانس بیانگرحسن نیت و صداقت او نسبت به ما نیست. پس باید در این مرحله تضمین‌هایی به ایران داده شود.
آن‌هایی هم که موافق توافق هسته‌ای طبق بیانیه لوازن هستند مطمئناً حفظ غنی سازی در ایران و حق ما در تحقیق و توسعه‌ی فناوری هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها را بزرگ‌ترین دست آورد این مذاکرات برای ایران می‌دانند که اشاره‌ی مختصری گردید اما مهم‌ترین بخش برداشتن تحریم هاست. متأسفانه بعضی‌ها آگاهانه یا نا‌بخردانه به موضوعاتی دامن می‌زنند که حساسیت عده‌ای به خصوص تندرو‌ها را در ایران برانگیزد که اهم آن ادعای مغایرت شیوه‌ی برداشتن تحریم‌ها با فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموده بودند تحریم‌ها باید در یک مرحله برداشته شوند.
انتظار می‌رود افرادی مثل آقای رسایی به عنوان نماینده‌ی مجلس و حسین شریعتمداری به عنوان مدیر مسئول یک روزنامه معروف با این موضوع منطقی‌تر برخورد کنند زیرا عنوان کردن یک مرحله با توجه به اهمیت و گستردگی موضوع نمی‌تواند اجرای آن حتماً در یک روز و یک ساعت و یک لحظه باشد.
یک مرحله ممکن است سیر قانونی آن یک هفته تا چند ماه طول بکشد زیرا باید ابتدا تصمیماتی گرفته شود بعد از آن این تصمیمات مکتوب شوند بعد ابلاغ شوند بعد در مراجع مختلف بررسی گردند افراد مختلف و کشور‌های مختلف نسبت به آن اقدام کنند. این می‌شود یک مرحله که شاید چند ماه هم طول بکشد و هیچ منافاتی هم با فرمایش مقام معظم رهبری ندارد زیرا از تصمیم تا اجرای قانونی آن زمان زیادی می‌برد و هیچ راه دیگری ندارد مگر این مراحل قبل از توافق نهایی طی شود.
چند مثال ساده می‌زنم می‌گویند مرحله‌ی اول واکسیناسیون فلج اطفال در کشور از اول اردیبهشت اجرا می‌شود. همین یک مرحله ممکن است یک هفته تا یک ماه طول بکشد. در جنگ ۸ ساله به فرض می‌گفتند مرحله‌ی اول عملیات فلان. همین مرحله‌ی اول ممکن بود هفته‌ها طول بکشد. مثال دیگر یک قاضی عده‌ای را به حبس محکوم می‌کند. بعد از مدتی برای مورد عفو قرار گرفتن این افراد قاضی ناظر زندان باید تأیید کند بعد شورای زندان بعد دادگستری و قاضی مربوطه بعد قوه قضائیه سپس مقام معظم رهبری با عفو این افراد موافقت می‌کنند.
پس آقایان با دید بازتری باید به موضوع نگاه کنند و سعی کنند بیشتر از این کشور را در شرایط بد اقتصادی که تبعات منفی سیاسی هم در بر خواهد داشت قرار ندهند. اما بعضی‌ها چنان صحبت می‌کنند که گویی ما قدرت اول اقتصادی جهان یا ابر قدرت نظامی بی‌مانند هستیم و اگر به کشور‌های مذاکره کننده مقابل نان ندهیم از گرسنگی می‌میرند بنابراین هر چه ما گفتیم باید‌‌ همان اجرا شود!! عزیزان در اینکه ما یک ملت سربلند، دین مدار و شهید پرور و کم نظیر هستیم شکی نیست و به آن هم افتخار می‌کنیم. در اینکه ما یک ارتش و سپاه پاسداران مکتبی و از جان گذشته داریم حرفی نیست در اینکه در کنار این‌ها یک بسیج ده‌ها میلیونی از ملت ایران هم آماده‌ی جهاد هستند حرفی نیست.
اما آیا برای بقاء کشور‌های ۱+۵ ما سلاح آن‌ها را تأمین می‌کنیم که دیگر به آن‌ها اسلحه نفروشیم؟ آیا ما مواد غذایی استراتژیکی مثل گندم را به آن کشور‌ها صادر می‌کنیم که با عدم صادرات آن طرف مقابل را تسلیم کنیم آیا در تولید صنایع و دیگر تجهیزات از آن‌ها جلو‌تر هستیم که آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم؟
مهم‌ترین کالای ما نفت است که با خیانت بعضی از کشور‌ها به خصوص عربستان دیدیم که اخیراً قیمت آن به یک سوم کاهش پیدا کرد که با توجه به تحریم نفتی و بانکی ایران با همین قیمت هم پول نفت درست به دست ما نمی‌رسد. پس واقع بین باشیم و بپذیریم با این بضاعت و حمایت جدی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، ‌ تدبیر رئیس محترم جمهور، ‌حمایت مردم عزیز ایران و توان بالای تیم مذاکره کننده هسته‌ای به خصوص دکتر ظریف و دانش دکتر صالحی برای بحث‌های فنی در طول مذاکرات دست آورد خوبی داشته‌ایم که نیاز به کمی تغییرات و محکم کاری دارد.
و خیلی جای نگرانی دارد وزیر محترم امور خارجه که در طول ۱۸ ماه مذاکره به خصوص یک هفته‌ی آخر تقریباً به صورت شبانه روزی مذاکرات صورت می‌گرفت از طرف بعضی‌ها به جای تقدیر و قدردانی مورد سرزنش قرار بگیرد در ادامه باید بگویم هیچ کشوری آخرین داشته‌هایش را نمایان نمی‌کند و این توافقات و بیانیه‌های هسته‌ای بعد ظاهری قضایای سیاسی و هسته‌ای ایران و ۱+۵ است ایران اگر بخواهد پنهان کاری بکند آنقدر سرزمینمان پهناور است که ده‌ها مانند نطنز و فردو را می‌توان مجدداً ساخت تمام نگرانی طرف‌های مذاکره کننده و اسرائیل و عرب‌های خواهر خوانده اسرائیل دستیابی ایران به بمب اتمی است.
ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری دنبال ساخت بمب اتمی نیستیم. اما همانطور که دکتر احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری اشان گفتند: «ایران به هر آنچه که دانش هسته‌ای لازم دارد دست یافته است.» به ادعای آمریکا پس از زلزله‌ی بم اشاره‌ای نمی‌کنم هر چند روزنامه جمهوری اسلامی آن را چاپ کرد اما روزنامه جام جم را پس از زلزله‌ی تهران به خصوص شیوه تفسیر آن را با دقت بخوانید. مهم‌ترین دست آورد همه‌ی تأسیسات هسته‌ای نظنر و اصفهان و ادرک پلوتونیوم است که برای ساخت هر بمب اتمی تقریباً نیاز به مقدار ۱۰ کیلوگرم از نوع ۲۳۵ آن می‌باشد. لازم است بدانید بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بعضی از کشور‌های جدا شده به خصوص قزاقستان اقدام به فروش مقادیر زیادی اورانیوم و پلوتونیوم کردند که طبق گزارشاتی عراق دوران صدام حسین هم به آن دست یافته بود.
و شاید هنوز هم این مواد در اطراف مرز‌های ایران در حال خرید و فروش باشند ایران دنبال بمب اتمی نیست هر چند به ادعای غربی‌ها آزمایشاتی مشکوک ایران انجام داده که از جمله آن‌ها انفجار چاشنی‌های بمب هسته‌ای در یکی از مراکز نظامی تهران می‌باشد. و حساسیت زیادی روی تأسیسات نظامی پارچین نشان می‌دهند.
ایران فعلاً نیاز به بمب اتم ندارد و به قول غربی‌ها در ایران موشک‌هایی ساخته شده است که توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را دارند. ایران به دنبال فناوری صلح آمیز هسته‌ای است وگر نه با توجه به روابط نزدیکی که ما با کره‌ی شمالی داریم شاید بتوان پلوتونیوم را در صورت نیاز از آنجا تهیه کرد و شاید هم اگر لازم شد.
ایران به جای سرزمین خودش آزمایشات هسته ای‌اش را در کره‌ی شمالی انجام دهد اما ما دنبال بمب هسته‌ای نیستیم هرچند عبدالقدیر خان پدر بمب هسته‌ای پاکستان نقش‌هایی به ایران داده باشد که ما را به ساخت بمب اتمی نزدیک می‌کند. هر چند خیلی‌ها نگران فرار مغز‌ها از کشور هستند اما به شما می‌گویم کنار نگرانی‌هایتان خوشحالی هم داشته باشید چون همین مغز‌ها خون و غیرت ایرانی در وجودشان هست و در هر جای جهان به هر دانش و اطلاعات نوینی برسند به هر طریق ممکن به وطنشان هدیه خواهند کرد. همه باید از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم و قدر‌دان زحمات آن‌ها باشیم در آخر به منتقدین توافق هسته‌ای می‌گویم شما باید وظیفه‌ی اداره‌ی دولت و مملکت را داشته باشید بعد بروید مذاکره کنید. با شرایطی که بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ایران به خاطر تحریم‌ها در بانک‌های خارج از کشور مسدود شده است صنایع و کارخانه‌های زیادی تعطیل یا نیمه تعطیل هستند و قادر به صادرات نفت خود نیستیم چه باید کرد؟
همین اندازه امتیاز گرفتن از کشور‌های بزرگ جهان آمریکا-انگلیس- آلمان- روسیه- چین- فرانسه (نماینده‌ی اسرائیل) و نماینده‌ی سیاست خارجی اتحادیه اروپا که خود متشکل از ۲۸ کشور اروپایی می‌باشد دست آورد بسیار بزرگی است. اما مصاحبه‌ی هر بیگانه‌ای با دانشمندان هسته‌ای ما کاملاً مردود است کما اینکه این اتفاق با اشتباهی فاحش و غیر قابل جبران در دولت قبلی رخ داد و باعث شناسایی و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گردید. اینجانب هم می‌گویم در صورت توافق با ۱+۵ تغییرات تأسیسات هسته‌ای ما باید به گونه‌ای باشد که در صورت عمل نکردن طرف مقابل به وعده‌هایش در کمترین زمان ممکن بتوانیم آن‌ها را به شرایط قبل برگردانیم ۱+۵ مجبور به توافق با ایران می‌باشد چون در غیر این صورت ایران هر راهی را برود قابل توجیه و دفاع می‌باشد.
و نظارت سنای آمریکا هم بر متن توافقنامه ایران و ۱+۵ اتفاقاً بهتر است چون در صورت توافق از اعتبار بیشتری در آمریکا برخودار خواهد بود و اگر این نظارت وجود نداشته باشد بعد از دولت اوباما مجلس سنای آمریکا می‌تواند اعمال نفوذ کرده و منجر به لغو آن شود در صورتی هم که این توافق صورت نگیرد یقیناً تنش‌های شدیدی به وجود خواهد آمد اول جنگی توسط حامیان ایران در منطقه متوجه اسرائیل خواهد شد.
عربستان که تازه با جنگ یمن شروع به پس دادن مافات کرده است و حالا حالا‌ها ادامه دارد و تاوان یک عمر خیانت به ایران و جهان اسلام را باید پس بدهد. قدرت نمایی ایران در خلیج فارس هم می‌تواند اتفاقاتی بزرگ به وجود بیاورد. و در آخر باید بگویم آقای شریعتمداری با این مشکلات شما نه دولت و کشور بلکه اگر یارانه‌های دولت و دیگر حمایت‌ها نباشد با این نرخ کاغذ شما اداره روزنامه اتان هم برایتان غیر ممکن خواهد بود فقط به قیمت کاغذ روزنامه قبل و بعد از تحریم‌ها نگاه کنید این تفاوت را همین دولت که آقای ظریف عضوی از آن است باید به شما پرداخت کند که در شدید‌ترین تحریم‌ها قرار گرفته است. انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست- رفع تحریم‌ها هم حق مسلم ماست و زندگی خوب حق مسلم‌تر هر ایرانی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام

یک مقاله در باره دروغ بودن بمب اتمی خدمتتان ارسال میکنم

ازشما خواهش میکنم ان مقاله را در صفحه اصلی سایتتان وهمینطور کانال تلگرامتان منتشر کنید تا دیگران قضاوت کنند.


راه مبارزه با امریکا کاملا" روشن است .باید دروغهای این ابرقدرت پوشالی را با صداقت رو کرد.
مقاله ای نوشته ام که در سایتهای زیادی اعم از داخلی و خارجی منتشر شده اند وبرایتان میفرستم.

به سایت زیر مراجعه فرمایید:

http://flatearthfarsi.blog.ir

حقیقت ان چیزی نیست که گفته می شود و یا نوشته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند.

این مقاله را برای مسئولین کشور در دستگاه رهبری، نهاد ریاست جمهوری، قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس ، سپاه پاسداران و ارتش و نهادهای مذهبی فرستادم.


اقایان علی مطهری نایب رییس مجلس و علیرضا زاکانی این مقالات را در سایتشان منتشر نمودند.

در هر صورت منتظر پاسخ هستم.
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
یک مقاله در باره دروغ بودن بمب اتمی خدمتتان ارسال میکنم
ازشما خواهش میکنم ان مقاله را در صفحه اصلی سایتتان وهمینطور کانال تلگرامتان منتشر کنید تا دیگران قضاوت کنند.
راه مبارزه با امریکا کاملا" روشن است .باید دروغهای این ابرقدرت پوشالی را با صداقت رو کرد.
مقاله ای نوشته ام که در سایتهای زیادی اعم از داخلی و خارجی منتشر شده اند وبرایتان میفرستم.
به سایت زیر مراجعه فرمایید:

http://yon.ir/59ik


http://asrarnameh.com/pages.php?id=14830

http://asrarnameh.com/pages.php?id=14719

حقیقت ان چیزی نیست که گفته می شود و یا نوشته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند.
این مقاله را برای مسئولین کشور در دستگاه رهبری، نهاد ریاست جمهوری، قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس ، سپاه پاسداران و ارتش و نهادهای مذهبی فرستادم.
اقایان علی مطهری نایب رییس مجلس و علیرضا زاکانی این مقالات را در سایتشان منتشر نمودند.
در هر صورت منتظر پاسخ هستم.
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
لینک مستقیم


اسلام تایمز


ادعای شهروند ایران: بمب اتم همان آقا گرگه ی دوران کودکی ماست

به گزارش اسلام تایمز ؛ نشریه اینترنتی ایرانی اسرار نامه مقاله کرامت سلیمی ، یکی از خوانندگان خود را منتشر کرده که ادعا می کند سلاح اتمی وجود خارجی ندارد و برهان هایی را برای اثبات ادعای خود مطرح کرده است. اسپوتنیک این مقاله را در چند قسمت به شما تقدیم کرده و منتظر نظرات شما درباره آن خواهد بود. نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی مطلب در سایت اصلی



http://yon.ir/59ik

http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/



۱ ثانیه پیش

می پسندم
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
اپراتوری نیاز به تخصص ندارد مثل صنایع ما که مثلا" در صنعت الومینیوم یک فوق دیپلم دامپروری بدون داشتن هیچ دانشی در باره تولید فلز در خط تولید فلز الومینیوم بدون هیچ مشکلی در کنار یک فوق لیسانس متالورژی کار میکند و حتی یکبار این فوق دیپلم دامپروری در سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر در صنعت الومینیوم به سازمان ایمیدرو معرفی شد و از دست معاون وزیر اقای هراتی نیک لوح تقدیر گرفت. بعدها همین فوق دیپلم دامپروری ادامه تحصیل داد و لیسانس متالورژی گرفت و حالا مدعی متخصص بودن در صنعت الومینیوم هست. در صورتی که جای این فوق دیپلم دامپروری در پرواربندی یا سازمان گوشت، سازمان غله و اینجور جاهاست اما به راحتی وارد یک صنعت مهم فلزی شده و از دست معاون وزیر لوح تقدیر می گیرد. یک فوق دیپلم دامپروری تخصصش در امور گوسفندان است و باید در مواردی مثل کیفیت گوشت و یا نوع پشم گوسفندان اظهار نظر کند.

اگر بالفرض چنین نیروگاههایی وجود داشته باشد افراد با تحصیلات غیر مرتبط با پارتی و سفارش در انجا مشغول به کار خواهند شد و خواهیم دید که باز هم به عنوان مثال فلان رشته دامپروری در انجا پیشنهاد می دهد که برای عایقبندی اتصالات نیروگاه از پشم گوسفند استفاده کنند که هم ارزان است و هم فراوان و تحریمها هم مانع دسترسی به پشم گوسفند نمی شود و پیشنهاد وی توسط هیئت مدیره مورد پذیرش قرار گرفته و ان فرد به عنوان یک محقق و پژوهشگر برتر به وزارتخانه معرفی شده و مورد تشویق وزیر مربوطه یا معاون وزیر قرار خواهد گرفت و پاداشی هم به وی خواهند داد.

بقیه مطلب در



http://yon.ir/59ik
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت با سلام و عرض ادب و احترام

جسارتا" ازشما خواهش میکنم مقاله دروغ بودن وجود سلاح هسته ای و خیالی بودن انرا در صفحه اصلی سایتتان وهمینطور کانال تلگرامتان منتشر کنید تا دیگران قضاوت کنند.

همچنین در مقاله دلایل علمی که در سایت اسرار نامه قرار دارد در قسمت های پایانی مقاله توضیح داده ام که چرا دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا از عدم توافق هسته ای با ایران نگرانند( دانشمندان روسی،چینی، هندی و.... نگران نیستند) و همینطور داستان ازمایشهای اتمی کره شمالی که توصیه می کنم حتما" مطالعه بفرمایید. در لینک زیر

http://asrarnameh.com/pages.php?id=14830
سایتهای زیادی این مقاله را منتشر نمودند.شما هم با انتشار ان سهمی در افشای این دروغ بزرگ داشته باشید.


http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/

http://yon.ir/59ik

پیروز باشید.


منتظر پاسخ شما هستم.
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام

نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا" اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و باکمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .

قبلا" طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت میکردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند ان کشور به یک قدرت اتمی تبدیل میشود اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا" چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمیشناسد . و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود اورد نمیگزارد کره شمالی با ترفند خود امریکاییها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد.کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.
امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق،سوریه،لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.

هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.
کرامت سلیمی
Iran, Islamic Republic of
هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت ، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها ان را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور می کنند.
دولتهای کره شمالی و امریکا با هم همدستند و نمایشنامه بازی می کنند.

جدیدا” کشور گرسنه و افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند مدعیست که به دنبال انرژی هسته ایست.( به دنبال باج گیری و اخاذی از امریکاست تا دروغ بمب اتم را فاش نکنند).
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1