تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۲۰۲۸۸

راز استعفای «زینل‌زاده» چیست؟ خواسته‌های نابحق یا بدهکارها / ماندن و رفتن زینل‌زاده در دستان ناصح‌فر است

۵۵
۰
کبنا ؛استعفای ناگهانی شهردار گچساران جنجالی را در رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بوجود آورد.zinal
به گزارش کبنا نیوز، اردلان زینل‌زاده ۸ دی‌ماه استعفای خود را به اعضای شورای شهر گچساران تحویل داد  و اکنون اعضای شورای شهر بر سر دو راهی ماندن یا رفتن شهردار به نتیجه نرسیده‌اند.
کیانوش بلوطی رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان در این رابطه می‌گوید: آقای زینل‌زاده تقاضای مبنی بر استعفای خود را به شورای اسلامی شهر دوگنبدان داده است، اما برای ماندن و رفتن او هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
وی بیان کرد: برخی از اعضای شورای شهر گچساران از همان ابتدا به دنبال استیضاح شهردار بودند و آنها دلیل این کار را عدم تعامل می‌دانند.
بلوطی در ادامه گفت: برخی از اعضای شورای شهر متأسفانه از آقای شهردار خواسته‌های نابجا و نابحقی دارند اگر چه نمی‌تواند گفت تمام خواسته‌ها نابحق بوده.
وی خواسته‌های نابحق را ریشه این اختلافات می‌داند.
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گچساران بر ماندن آقای زینل‌زاده اصرار دارند و در حال حاضر موازنه بین مخالفین و موافقین برابر است.
رسانه‌ها اینگونه می‌نویسند؛ به راستی کارکردن در شهرستان گچساران سختی‌های خاص خود را دارد، در این شهر شدت و حدت پالس‌های منفی بسی بیشتر از فرکانس‌های مثبت نمود دارد، عوامل بازدارنده در این شهر چنین و چنان است که لازم به توصیف نیست، اما هرچه هست نگرانی در این بین زیاد است.
در این شهر متاسفانه برخی همیشه بدنبال این هستند که حاشیه‌ها را به وجود آورند و وقتی که حاشیه‌ها ساخته وپرداخته می‌شود در ‌‌نهایت چنان می‌شود که انسان از کارکرد خود پیشمان می‌شود، به هرحال ما از آنانی که به دنبال اجرای اهداف خاص هستند نگران نیستیم چرا که بعداز مدتی مردم به نیت واهداف ازپیش تعیین شده وپشت پرده قضایا آگاهی خواهند یافت وماه پشت ابر باقی نخواهند ماندوآشکار خواهد شد.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص دلایل استعفای شهردار گچساران گفته است: دلایل به صورت کامل روشن نیست، بیش از یک هفته است این اصرار «زینل‌زاده» بر استعفا وجود داشت اما تاکنون تنها درخواست وی به شورا داده شده و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.
وی افزود: عدم پرداخت بدهی مالی ادارات گچساران به شهرداری این نهاد را دچار مشکل نموده در حال حاضر ۵۱۲ نفر پرسنل شهرداری بیش از سه ماه است حقوق و مزایایی دریافت نکردند، این میزان بدهی شهرداری به مجموعه کارگران و پرسنل بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰۰ میلیون تومان است.
این عضو شورای شهر اظهارکرد: بدهی پتروشیمی گچساران درحدود ۱۲ میلیارد تومان، بدهی شرکت نفت و گازگچساران یک میلیارد تومان و اداره مالیات و دارائی این شهرستان نیز بدهی بالایی به شهرداری دارد.
وی گفت: ۶۶ پروژه عمرانی شهرداری به دلایل عمده مالی از جمله بدهی بخش عمران استان کهگیلویه وبویراحمد که بیش از ۱۲ میلیارد تومان است همچنان نیمه کار مانده است.
این عضو شورای شهر گچساران تصریح کرد: گچساران مدیر پاک نمی‌خواهد و مهندس زینل‌زاده از پاکدست‌ترین مدیران شهری گچساران است.
عضو دیگری از اعضای شورای شهرگچساران در خصوص استعفای زینل‌زاده گفت: هیچ چیز قطعی رخ نداده و این استعفا فعلا در حد یک ارائه درخواست از طرف شهردار است و اگر قرار بر استعفا باشد بدون برگزاری و حضور در جلسه‌ای که قرار است با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صورت بگیرد اعلام آن غیر قانونی است.
وی افزود: این خبر در حد یک شایعه است و متاسفم هنوز اتفاقی رخ نداده برخی کت  وشلوار مدیریت پیش رو را دوخته‌اند و وقتی منابع مالی قسمت اعظم مشکلات عمرانی و معیشیتی است قطعا بارز‌ترین دلیل ارائه این استعفا گلایه از عدم تزریق منابع مالی است.
این عضوشورای شهراظهارکرد: ارزش افزوده‌ها در سال جاری از کل شهرداری‌های کشور حذف شده است و عدم استقلال مالی و نبود درآمد مازاد شهرداری را دچار بحران مالی نموده است، برجسته‌ترین مشکل موارد و منابع مالی است اما بازهم حرف آخر نیست ما توانائی شهردار در مدیریت پروژه‌ها با دست خالی را تجربه کرده‌ایم.
وی گفت: دستگاه‌های دولتی از سنوات گذشته و قبل از صدارت مهندس زینل‌زاده بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بدهکار شهرداری هشتند از جمله جرائم مالی نوسازی‌ها که تاکنون پرداخت نشده است. تجمیع جرائم دانشگاه آزاد اسلامی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان است و طبق دستگاه‌های قبل وصول نشده و عدم نقدینگی باعث شده دولت به اقدام نوینی دست بزند.
وی افزود: دولت با آزادکردن مبالغی قرار است بدهی ادارات به شهرداریهای کل کشور را محاسبه کند و معلوم نیست سهم گچساران و تاریخ تزریق اعتبار یاد شده چه تاریخی و چه مبلغی است.
به گزارش کبنا، اما یک طرف دیگر سکه «منصور ناصح‌فر» است که بحث کنار گذاشتن او از شورای شهر دوگنبدان مطرح شده بود، اما ناصح‌فر با پیگیرهای فراوان امید به بازگشت پیدا کرد و با امدن او به صحن علنی شورا کفه ترازو به سمت موافقان شهردار سنگینی خواهد کرد.
ناصح‌فر با زینل‌زاده موافق است بحث که برخی به او اشاره مستقیم دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احد
Iran, Islamic Republic of
اااااااا
نعمت اله سرابی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام ، بدون شک و ابهام آقای اردلان زینل زاده از محدود مسئولان خوب و تاثیر گذار گچساران میباشد و اقدامات خوب و ارزنده ای در جهت عمران و آبادی و زیبا سازی شهر به عنوان شهردار از خود به یادگار گذاشته است و با عملکرد خود نشان داده که لیاقت سمت های بالاتر را نیز دارد ، ولی با تاسف و به نقل از همین مقاله : « ..... گچساران مدیر پاک نمی خواهد و مهندس زینل زاده از پاک دست ترین مدیران مدیران شهری گچساران است » .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آره خیلی خوبه همینطور با این بحثا کارگرا وکارکنان شهرداری رو معطل کنن تا ببینیم چه روزی حقوق بدن .سه ماه حقوق نگرفتن شوخی نیست .باید هرچه زودتر تکلیف مشخص بشه .
Iran, Islamic Republic of
به راستی کارکردن در شهرستان گچساران سختی‌های خاص خود را دارد، در این شهر شدت و حدت پالس‌های منفی بسی بیشتر از فرکانس‌های مثبت نمود دارد. دقیقا همینجوره کم پیش میاد که مردم به چیزی خوشبینانه نگاه کنن، همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینن گویا این شهر شهر افسرده هاست. هیچ وقت امیدوار نیستن. همیشه بی روحیه و دپرس
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حرکتهای احمدی نژادی. . زده
كارمند شهرداري
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقای بخشایی به شدت بدنبال کنار زدن شهردار و تصاحب صندلی شهرداری است.
Iran, Islamic Republic of
هر وقت تکلیف بیمارستان شهید رجایی روشن شد تکلیف شهرداری هم روشن میشه.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
شوی تبلیغاتی راه نی اندازید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
تا پول هست همهمیتوانند کار کنند والان که پول کم هست مرد میخواد مدیریت کندااینها بهانه هست توان مدیریتی ضعیف هست
تو رو خدا بخونید و حمایت کنید
Iran, Islamic Republic of
باید بره نه . نه کار میکنه اقای اسفالت کمر مردم شکست زیر این عوارض و پروانه و هیچکس دیگه سراغ شهردای نمیره و همینه که بدهی بالا اورد ههه بذارید بره بابا تو رو خدا
Iran, Islamic Republic of
..است.همچین آدمای توی شورای شهر هستن.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای زینل زاده عزیز شما نباید پس بکشین باید ریشه ها رو بسوزونیت باید شهرداری پاکسازی بشه.وارد مسیری شدی که باید اصلاحش کنی باید مشکل رو حل کنی.ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است.حتی اگر تاوانش شکست هم باشد شهرداری را پاک کن.یا قربانی شوی تا وظیفه ای که به دوشت افتاده را انجام بدی.به امید شهری زیبا ولی نه خیلی دیر.به کمک مردم هم نیاز است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدارا شکر که رفت مردم ازدست ایشان.. ساخت وساز به طور کلی بعلت وجود ایشان تعطیل شده بود ایشان ..ر هستندتاوقتی تاجگردون پول می داد ایشان هم کار می کرد پس حالا کار کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهرداری ما مافیا داره اگه زینال نتونه مقابله کنه دیگه هیچ کس نمیتونه خوب معلوم دیگه کیا هستن مافیای شهرداری
اهالی دیل
Iran, Islamic Republic of
هقای زینل زاده حیف نیست که یک بویر احمدی برود با . کار کند
Iran, Islamic Republic of
.؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مردیم از خنده.... عجب جوکی... بابا لا اقل بگفتی در دستان .ی شاید باورش راحتتر بود... بذار بنده خدا به درد خودش بناله... یارو هیچ سمتی توی شورا نداره... تا همین جاش هم . بخاطر کم کاری و ضایع کردن حق رمضان عباسی باید پاسخگو باشه
اسلام
Iran, Islamic Republic of
بابا چیه این قد زین الزاده زین الزاده میکنید
کلی بدهی بالا اورده هنوز قهرمان پروری میکنید؟
یه مدیر توانمند دیگه بیارید تا شهر رونق بگیره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کبنا رئیس شورای اسلامی اقای اکبری
شفاهی
Iran, Islamic Republic of
اقای .. چه نقشه هایی علیه شهردار کشیدید
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
خوبه یا بد?
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
آقای . تا دیروز پیش جناح چپ ساز مخالفت با ذینلزاده رو میزدید چی شد که نظرتان عوض شده حتما چیزی .. و حامی پرو پا قرص شهردار شدید خوب از آب گل آلود ماهی می گیرید ا
76
Iran, Islamic Republic of
جان خودت برو جمع کن نظرات .- برو بفکر ما کارگران بدبخت باش که نون شب نداریم اومدی واسه چهار تا رای برای انتخابات شورا از ذینل زاده حمایت میکنید دلت خوشه
لام نا کاف
Iran, Islamic Republic of
خوبه ناصح فرد بیاد 'دوباره جریانهای آنچنانی و مهیج بوجود بیاره .
البسه
Iran, Islamic Republic of
این . چیه که گفتید ????!!!!!!!!!@!
باوی
Iran, Islamic Republic of
چرا.. میگویید
همه میدانند بحث کنار گذاشتن .. بخاطر .ت پیش آمده است و میدانیم که این زینل زاده بود که جریان اختلاس را رو کرد و دست متخلفین را در دست قانون گذاشت.
حال میگویید .. که زهر خورده زینل زاده هست از ایشان حمایت میکند.
میدانم که این مطلب را بسود خود نشر نمیدهید لکن جهت اطلاع گفتم که بدانید مردم گول نمیخورند
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت ما ما رو نزاشتی آقای قلندری از تو بعید بود
اکبر
Iran, Islamic Republic of
شهردار استعفاء نمیداد، استیضاء میشد. زینل زاده باید جواب گو باشد. جوابگوی ا..
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی شما خ..اسم ناصح فر رو میاری گچساران همینو کم داشت که یه .. براش تصمیم بگیره
ابتوت
Iran, Islamic Republic of
ای تاجگردون بخشکه اون سفره هایی که برات پهن شد
Iran, Islamic Republic of
ناصح فر آبروی این شهر است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شورای شهر با شهرداری هماهنگ نیست .حمایت نمیکنه ..شورای شهر این چن سال بوده
درود بر شهردار توانمند و نیرومند
بیژنی
Iran, Islamic Republic of
بابا شما کجای عالمید اینها ترفند های سیاسی صرفا برای نابود کردن مردم دیل و ارو .خیراباد و ابچیرک اب توت و لیشتر و دشت موره .اقای تاجگردون خوب نیست ای کارها.اقای قلندری مدیونی کامنت را نزنی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
عوارض نمیاد پایین هر ک شهردار بشه چون بالاتر از شهردار تصمیم گرفته شده
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
شهردار پاک است واهل دزدی نیست باید حمایت شود وبماند از شورای شهر واقای تاجگردون می خواهم با قاطعیت پشتیبانی کنند تا راضی شود وبماند . رشیدی .
حق
Iran, Islamic Republic of
من هم ازرفتن شهردار راضیم تا هرکی به هرکی بشه تاشفارشات جناحی مدیران جناحی حاکمیت مطلق جناح وازهمه مهمتر دلالها وزوربگیران بیان توی شهرداری وهرکه هرکاری دلش بخاد انجام بده حیف میل کنند گور پدر عامه مردم رفتنشو به همه اهالی که نام بردم مبارک می گم .مدیریت پاکی خدمت به مردم که ملاک نیست
دورغا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم آقای قلندری که اسم همه رو چه بد و چه خوب می نویسی فقط ب. راجع به بلوطی رو نمینویسی با چند تا نقطه نام ایشان رو خالی میزاری شرمت باد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای قلندری،معلومه.... هستی،اگه .. بودی،اسم بلوطی روهم مینوشتی.
حق
Iran, Islamic Republic of
یه مثل لری :ایگو وکوچو مردی جواب داد واوچو که همش زن بی
اگه زینل زاده مرده حالا که اعتبار شهرداری کم هست استقامت کنه وگرنه پول دست هر کی باشه میتونه یه کشور را اداره کنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
.. بوقلندری........
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
معلومه ی .. بیشترنیسی .....
محمدصادق
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو جمهوری إسلامی اینقد مدیر پاک کمه!؟ که تا یه مدیر پاک میبینین این همه تبلیغ میکنین !؟این بود ارمانهای امام راحل!؟اون موقع که بودجه داشت خوب پز میداد،الان بیاد کار کنه
Iran, Islamic Republic of
هرفردی یک توانمندی خاص خوشو داره مسلما خود اینکه نتونسته طلبکاریها را وصول کند وحقوق ومزایای کارکنانش را چند ماه پرداخت کند خود دلیل عدم توانایی ایشان هست وبهتر است که شورا موافقت کند ودر جایگزینی دقت کافی صورت گیرد انشالله
اخراجی
Iran, Islamic Republic of
گچساران مدیر پاک نمی خواهد و مهندس زینل زاده از پاک دست ترین مدیران مدیران شهری گچساران است » .

صد رحمت به شیری که مادرت بهت داد با جمله ی زیبایت.
آقای زینل زاده مدیری با تجربه و مجرب و بدون حاشیه و از خانواده ای نجیب و شریف می باشد و از لحاظ مالی نیز بی نیاز است .وی فردی است که با تمام مشکلات و جناح بندی ها و مخالفت ها تا حدودی زیبایی به چهره شهر نمایان کرده و حال افرادی که به غیر از منافع خود و خانواده اشان چیز دیگری نمی خواهند به مخالفت با ایشان پرداخته اند.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
از جناب قلندری به خاطر درج تمام نظرات و روشنگری مردم و بیان واقعیت ها کمال تشکر را داریم.
غریبه
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگر کسی از لحاظ سواد و تخصص و تجربه و در آخر تیپ مدیریتی توان رقابت با آقای زینل زاده را دارد خود را معرفی کند تا جناب زینل زاده در مقابلش تعظیم کند و دو دستی تقدیمش کند .
از شیطون پرسیدند عاقبت به خیر گفت مشکل می بینم
واقعا قدر افراد خوب را نمی دانیم. متاسفم.
عماد
Iran, Islamic Republic of
آقای بلوطی تو که مخالف شهردار بودی حالا چطور موافق شدی??واقعا توضیح بده برای مردم...... زینل زاده هم اهل .. بود نه.کاملا به وضوح میشه دید....بیشترین..ا در دوران ایشان بوده
بلور
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون و تلاشهایش نبود شهرداری گچساران از شهرداری لیکک هم بدتر بود 
اگر بودجه و اعتباراتی را که تاجگردون برای شهرداری باشت و گچساران از مرکز کشور می گیرد بدهندش دست به آدم بی سواد و عادی هم بهتر از برازنده و زینل زاده کار می کرد...
دو تا شهردار.. که اینهمه فرصت های طلایی و کلیدی که همه اش به یمن تلاشهای و جذب اعتبارات و سرکشی ماهیانه مسولان  کشوری به گچساران و باشت همه اش مرهون تلاش تاجگردون است 
والله یک دهم کارهایی که باید می کردند و تلاشهایی که باید میداشتند را نکردند و .. با تاجگردون و توسعه شهری برخورد کردند....




و الان ما طرفداران زجر کشیده تاجگردون از ایشان ناراحت هستیم چرا از برازنده شهردار باشت و زینل زاده شهردار گچساران الکی و تو رودربایستی دفاع می کند.
والله اگر پایش بیافتد هم برازنده که .. جعفری بود و هم زینل زاده هر دوشون . تاجگردون و طرفداران دولت را می نوشند....
حسین پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام : مشکل ما در شورای شهر این است که به جای یک شورای ۹نفره ۹ شورای ۱ نفره داریم.
انوشه د
Iran, Islamic Republic of
گچساران مدیر پاک نمیخواد ، واقعا باید بهشون خسته نباشید بگین خیلی زحمت کشید برای شهرتون ، خودتون هم بهتر میدونید که خیلی زحمت کشید برا شهرتون ، نیازی نیست با این حرف ها تحقیرش کنید بنده خدا رو . قدر آقای زینل زاده رو بدونید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شهردار از مدیران لایق وجدی وباعرضه استان میباشد حیف که برود .خدا می داند از سر دلسوزی برای مردم گچساران می گویم نه برای چاپلوسی وتملق اینجانب یاسوجی هستم وتغیر ظاهر زیبای گچساران را حس می کنم که از افتخارات استان کهگیلویه وبویر احمد است ومدیری که حقش پست بالاتری میباشد به خاطر پاکدستی وجدی بودن ان در کار واخلاق ان به خاطر زیر بار در رفتن کار توسط بعضی کارمندان وکارگران می باشد که لازمه یک مدیر جدی می باشد.انشالا هرجا باشند موفق باشد
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده د..ی دو روز گذشته جلسه ای که با ساسان تاجگردون داشته قراره برود مدیر کل استاندارد فارس شود چون برادر زینل زاده داماد باشتی فامیل تاجگردون است لطف کنید این موضوغ را بزنید
Iran, Islamic Republic of
گچساران مدیر پاک نمی خواهد
توهین به بقیه مدیران گچساران است
یعنی زین الزاده ادم پاکی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و بقیه ناپاک
کا شیرو
Iran, Islamic Republic of
پسر نامجو شهردار شود?????
رهام
Iran, Islamic Republic of
به زودی یکی از مدیران گچسارانی مستقر در یاسوج بعنوان جانشین زین الزاده مطرح می شود. تا جایی که من شنیدم ایشام هم انسان قاطع است و هیچ پیمانکاری یا دله دزدی در حوزه ایشان صورت نخواهد گرفت
Iran, Islamic Republic of
صاحبان اصلی این انقلاب مرم هستن که زینل زاد.. براشون ارزش قائل نیست به نظر بنده آقای بخشایی بهترین گزینه هستن چون مردم دار وبزرگ منشن آقای زینل زاده هم اگه ..یی جز پاکی وفضیلت باشه مدیر خیلی پاکیه ..ید طولایی دارن دالا کسی زیاد از پاکیش دم نزنه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1