تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۲۲۰۰۲۲

نیروهای شرکتی کارگری ته کشیده‌اند

۳
۰
کبنا ؛ 
برخی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از عدم پرداخت حقوق ۲ تا ۴ ماهه خود رنج می‌برند اما معاون این دانشگاه معتقد بوده نیروهای کارگری باید با این وضعیت کنار بیایند.
برخی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شامل نیروهای شرکتی خدماتی، شرکتی پرستاری، قراردادی تبصره ۴ و خودروهای استیجاری ۲ تا ۴ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.
این افراد می‌گویند: دانشگاه علوم پزشکی با کمبود نیرو مواجه است و هر کدام از نیروهای فعلی چندین برابر ظرفیت و توان فعالیت می‌کنند ولی با این شرایط چند ماه اضافه کار دریافت نکرده‌اند.
کارمندان علوم پزشکی با بیان اینکه ما درک می‌کنیم دولت در شرایط اقتصادی خوبی نیست تاکید می‌کنند که به دریافت حقوق‌هایمان هم راضی هستیم اما متاسفانه آن هم پرداخت نمی‌شود.
یکی از پرستاران نیز می‌گوید: از طرح تحول سلامت و افزایش‌های حقوق چیزی به نیروهای قراردادی و شرکتی نرسیده و این طرح فقط حجم کار این نیرو‌ها را افزایش داده در حالی که در حقوق و مزایای آن‌ها تاثیری نداشته است.
با این حال معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اعتراض این کارمندان می‌گوید: در هنگام استخدام نیروهای شرکتی به آن‌ها گفته شده ممکن است چند ماه حقوق دریافت نکنند.
امام بخش قائدی اظهار داشت: از‌‌‌‌ همان اول که کارگر خدماتی را می‌آورند به آن‌ها می‌گویند ممکن است چند ماه حقوق نگیرید باید با این مساله کنار بیایید.
وی با بیان اینکه دانشگاه مسئول حقوق پرستاران و نیروهای بیمارستان‌ها نیست و مسئولان بیمارستانی باید در این زمینه پاسخگو باشند ابراز کرد: تا جایی که در توانمان باشد مشکلات این کارمندان را حل می‌کنیم و مبلغی به حساب دانشگاه آمده که به زودی بخشی از حقوق معوقشان را پرداخت می‌کنیم.
قائدی تاکید کرد: پرداخت حقوق نیروهای قراردادی و شرکتی با پیمانکار بوده و قرار است بخشی از طلب پیمانکاران به صورت اوراق بهادار پرداخت شود.
وی بیان کرد: همه برای طرح تحول سلامت زحمت کشیدند اما خیلی‌ها در این طرح شرایطشان تغییری نکرد و ممکن است سخت‌تر هم شده باشد.
وی تصریح می‌کند: نیروهای شرکتی کمی عجول هستند اما متاسفانه شرایط نه در دانشگاه ما بلکه در وزارتخانه هم همینگونه است و پول نیست.
وی درباره شائبه‌هایی مبنی بر جذب نیرو در چند ماه گذشته در قالب نیروی شرکتی گفت: هیچ گونه جذب نیرو نداشته‌ایم و نیروهای شرکتی کارگری اکنون ته کشیده و متاسفانه وزارتخانه به دلیل مشکلات مالی اجازه جذب نیرو نمی‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای مثلا دکتر قائدی پس تو اونجا چکاره ای!؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نیروهای شرکتی کمی عجول هستند اما متاسفانه شرایط نه در دانشگاه ما بلکه در وزارتخانه هم همینگونه است و پول نیست.

خداوکیلی پاسخ یک مسوول دولت امید این باید باشد؟
Iran, Islamic Republic of
پس چرا در یک ماه اخیر ۴نفر در شبکه وبیمارستان گچساران جذب شده.کلینیک دندانپزشکی انفر بیمارستان ۳ نفر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1