تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۲۱۹۸۷۹

سخنان استاندار فرار به جلو است / استخدامی‌های غیر قانونی در زمان استاندار

۷
۰
کبنا ؛
 

امام جمعه لنده با اشاره به سخنان استاندار در خصوص انتقادات ائمه جمعه گفت: سخنان استاندار فرار به جلو بوده و ائمه جمعه از بیان مشکلات ابایی ندارد و هدفشان حمایت از مسؤولان در جهت خدمت به مردم است.
 حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر لنده با اشاره به حماسه ۹ دی و حضور پر شور و شعور ملت ایران گفت: حماسه ۹ نتیجه بصیرت و هوشیاری ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلابی و مذهبی بوده است.

وی افزود: این ملت ولایتمدار و دیندار در دفاع از حریم ولایت و عاشورای حسینی و به حرمت قرآن حماسه ۹ دی را خلق و امام و شهدا و رهبر خود عهد دوباره بستند.

امام جمعه لنده تصریح کرد: عظمت حماسه ۹ دی به گونه‌ای بود که ملت ایران بدون دعوت ولی فقیه و ندای «هل من ناصر ینصرنی» رهبر و مقتدای خویش بساط فتنه را در کشور جمع و از حریم ولایت و قرآن دفاع کردند.

محمودی‌اصل یادآور شد: یکی از عوامل تنها ماندن امام حسن مجتبی(ع) نداشتن قدرت تحلیل سیاسی و عدم تشخیص راه و هدف و اوضاع بوده که به صلح امام انجامید.

وی خاطر نشان کرد: همین بی بصیرتی و عدم تحلیل سیاسی در زمان مولای متقیان علی(ع) جنگ‌ها و فتنه‌های جمل، نهروان و ... را کلید زد، به گونه‌ای که هر شایعه‌ای از سوی دشمنان مطرح می‌شد بدون تحلیل و سنجیدن آن را می‌پذیرفتند و از مسیر خود منحرف می‌شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به تلخی‌های فتنه ۸۸ ادامه داد: شایعه تقلب در انتخابات در سال ۸۸ آغازی بر فتنه بود، اما ملت ایران می‌دانستند که این تنها یک بهانه بوده و با تحلیل درست مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زدند.

محمودی‌اصل تشریح کرد: مردم وقتی صبر و حوصله نظام و رأفت اسلامی را در خصوص آشوب‌گران مشاهده کردند و دیدند که آنها به حرمت‌شکنی عاشورا و قرآن و ولایت ادامه می‌دهند در ۹ دی به پا خواستند و حماسه‌ای ماندگار را از خود به یادگار گذاشتند.

وی در ادامه نامه امام خمینی(ره) به گورباچف را یادآور شد و افزود: امام خمینی(ره) در این نامه حقایقی را بر ملت شوری آشکار ساختند و به آنها نواقصات حکومتی کمونیست را روشن ساختند.

امام جمعه لنده ادامه داد: در نامه امام به گورباچف مقایسه مکتب اسلام با مکاتب کمونیست نیز مورد تأکید قرار گرفته و آمده است که مکتب اسلام مکتبی همه‌جانبه‌نگر بوده و مادیات را در راستای تقویت معنویات قبول دارد.

وی در ادامه به انسان‌ساز بودن مکتب اسلام اشاره و افزود: مکتب اسلام مکتب انسان ساز بوده و حکومت‌های اسلامی موظف به انسان‌سازی هستند، آزادی و مالکیت اقتصادی دلایل عدم ترقی این کشور نبوده بلکه نداشت اعتقاد به خدا و مبارزه طولانی با مبدأ هستی مهمترین مشکل حکومت‌های کمونیستی بوده است.

محمودی‌اصل در ادامه با اشاره به اینکه مسؤولان نظام اسلامی باید تقوا داشته باشند گفت: نگاه مردم به رفتار مسؤولان بوده و آنها باید در شرایط زمانی و مکانی مختلف با پیشه کردن تقوا در مسیر حرکت و پیشرفت و ترقی قرار گیرند.

وی در ادامه عامل عدم پیشرفت و ترقی کشور و مشکلات موجود را عمل نکردن به وظایف دینی و اعتقادی خواند و افزود: نمی‌خواهیم خدمات نظام در طی چهار دهه را نادیده بگیریم ولی مشکلات فقر، بیکاری، گرانی موجود در کشور همه ناشی از عمل نکردن به وظایف دینی بوده است.

محمودی اصل در ادامه به سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی انتقادات ائمه جمعه گفت: سخنان استاندار در خصوص انتقادات فرار به جلو و برای راضی کردن حامیان خود بوده و نگاه وی برای راضی‌ نگه داشتن عده‌ای خاص بوده که کاری بسیار اشتباه  است.

وی ادامه داد: در شرایطی که اقدامات قابل توجهی برای رفاه و معیشت عمومی کشور از سوی دولت‌های مختلف صورت پذیرفته فقر و محرومیت در استان بیداد و بسیاری از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

امام جمعه لنده یادآور شد: فساد اداری و اقتصادی، حقوق‌های نجومی و ناعادلانه از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است و وعده‌های صد روزه محقق نشده و عدم چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم و عدم گره‌گشایی از مشکلات بر این نگرانی‌های مردم افزوده است.

محمودی‌اصل در ادامه با اشاره به استخدامی‌های غیر قانونی در زمان استاندار گفت: ما در خطبه‌های نماز جمعه این مسائل و مشکلات و انتقادهای منصفانه را بیان داشتیم.

وی به لزوم حمایت از دولت اشاره و گفت: هیچگاه منظور ائمه جمعه از بیان انتقادات تخریب دولت نبوده بلکه حمایت همه‌جانبه را در دستور کار داشته و داریم ولی نقدهای منصفانه را جهت بهبود شرایط انجام خواهیم داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: ائمه جمعه ابایی از بیان مشکلات ندارند و با اقتدار آنها را پیگیری می‌کنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
سلام تشکرازکبنانیوز باپیگیری استخدامها. لطفا ادامه دهید تا حداقل بررسی انجام و حق نمایان شود. بویژه در سازمان مدیریت و تعاون روستایی و اتاق بازرگانی
Iran, Islamic Republic of
استان ما فقر فرهنگی شدیدی دارد که از فقر اقتصادی عمیق تر و درداورتر است
حتماً یکی از فامیل های خودت را خواسته‌ای استخدام کنی ولی موفق نشده‌ای که این حرفها را به استاندار میچس
پونی
Iran, Islamic Republic of
اقای.. تو که اطلاع نداری چرا حرف میزنی
همان استخدام هایی را که جنابعالی مدعی غیرقانونی بودنش را داری حاضری در صدا و سیمای استان مناظره بشه و بهت ثابت بشه که داری اشتباه میکنی
فقط از دور یه چیزی شنیدی و خیال م.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استخدامی در اداره برق چرام چطور......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قحطی رجاله که .
کار
Iran, Islamic Republic of
ای خدا مه وخو رتی که استان و او برد خادمی خو برد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1