تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۱۹۶۵۴

هشدار جدی به متخلفان/ از آب خوردن پرندگان هم با خبریم

۳
۰
کبنا ؛این مدیر ماموریت اصلی خود را برخورد با متخلفین عرصه آب می داند و انطور که خودش می گوید به اندازه جان از آبها مواظبت می کند.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، این مدیر تاکنون با بیش از ۱۵۰ حلقه چاه غیر مجاز برخورد قانونی نموده و با پر کردن آنها بدون تبعیض، عدالت را در عمل تحقق و با مدیریت توانمندی که از ۲۰تیرماه تاکنون ارائه داده سبب ابگیری ۵ حوضچه طرح تغذیه مصنوعی دشت کلاچو شده وشادمانی مردمان منطقه را سبب شده است وماموریت اصلی خود را برخورد با متخلفین عرصه آب می داند و انطور که خودش می گوید به اندازه جان خود از آبها مواظبت می کند.
صحبت از یعقوب دمساز مدیرجوان اداره منابع آب کهگیلویه می باشد،همان مدیری که در هفته های اخیر با سخنان شجاعانه اش در حمایت از دولت تدبیر و امید و لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم، شکلی دیگر از مدیریت را نشان داد و مورد تشویق همه جناح های سیاسی قرار گرفت.
برهمین اساس با او گفتگویی در زمینه کمبود آب و استفاده بهینه از ان انجام داده ایم که در زیر می خوانید.
مدیر اداره منابع آب کهگیلویه گفت:در راستای طرح تعادل بخشی ابهای زیرزمینی اقدامات خوبی در سال ۹۵ صورت گرفته است که اگر بتوانیم طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی را به خوبی اجرا کنیم در آینده به سطح ایستابی خواهیم رسید.
یعقوب دمساز انجام درست این وظیفه را مورد رضایت همگان دانست و اعتقاد دارد هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه مورد عقاب پروردگار خواهد بود.
مدیر منابع آب کهگیلویه تاکیدکرد: اگر از متخلفی در عرصه آب گذشت کنیم به نسل امروز و فردا ظلم کرده ایم .
دمساز تصریح نمود:خوشبختانه در سال۹۵ وضعیت دشوار آب را از طریق اصحاب رسانه و جلسه با کشاورزان و ائمه جمعه اطلاع رسانی نمودیم .
وی به هماهنگی با دادگستری شهرستان و جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در جهت اطلاع مردم در خصوص جلوگیری از کشت های پر مصرف ، از جمله هندوانه و یونجه شاهدهمکاری خوب دهیاری ها بوده ایم.
مدیر آب کهگیلویه و چرام که دغدغه جدی آب را دارد اعلام کرد:هر دوسال مسائلی پیش می آید که با مردم بسازید امسال هم زمان کشت هندوانه نزدیک انتخابات هست و می گویند شما کاری نداشته باشید.
وی اصلاح پروانه چاههای مجاز بر اساس آب قابل برنامه ریزی برای مصارف مختلف، تهیه و نصب کنتور های هوشمند بر روی چاهها ،پر کردن ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های کهگیلویه و چرام که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه گردید راازجمله اقدامات برشمرد . دمساز حمایت همه جانبه فرمانداران شهرستانهای کهگیلویه و چرام را در این راستا ستود و گفت با این نوع نگرش در اینده خبرهای خوشی از وضعیت مطلوب آب به گوش می رسد .
این مسئول درپایان خطاب به متخلفان در عرصه آب گفت:چشم هایمان را در همه دشتهای کهگیلویه بزرگ باز کرده ایم و از اب خوردن  پرنده ها هم با خبریم و برخورد قاطع اساس کار ماست.
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای دمساز ، خدا خیرت بده
Iran, Islamic Republic of
.نزن برادر
بگور ی
Iran, Islamic Republic of
خداییش یه سری به باشت هم بزنید هر صد متر سه حلقه چاه عمیق کندن اکثرا بدون مجوز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1