تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۲۱۹۵۰۰

شکافتن موج فتنه با کشتی نجات

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛نعمت بهرامی یادکوری
‌ای مردم هوشیار باشید، موجهای خروشان و جوشان فتنه‌ها را که اقیانوس هستی شما را به تلاطم افکنده است، با کشتی نجات و رستگاری درهم بشکافید وپیش روید و شیوه‌ی عداوت وستیزگی را‌‌ رها سازید و تاج تکبر وخودستایی را از سر بیندازید. بخشی از خطبه‌ی پنجم نهج البلاغه.
ناکامیهای دشمن تمامی نداشت
پیشرفت‌ها و موفقیتهای جمهوری اسلامی امان دشمن را بریده بود. هر روز خبر از دستاوردهای جدید در عرصه‌های مختلف علمی، هسته‌ای و دفاعی امت اسلامی را به آینده امیدوار‌تر ودشمنان قسم خورده را عصبانی‌تر می‌ساخت.
اما دشمن هم بیکار نمی‌نشست و با حیله‌های رنگارنگ از هر فرصتی حد اکثر استفاده را برای پیاده کردن اهداف شوم خود می‌برد.
روزهای انتخابات اوج احساس و هیجان جامعه بود. بعضی تندروی‌ها و کجروی‌ها دشمن را به طمع می‌انداخت. بعضی خودی‌ها حرف دشمن را تکرار می‌کردند و حرفهای دشمن شاد کن می‌زدند «تقلب» واژه‌ای که برق امید در چشم دشمن برمی افروخت و او را از کنج نا‌امیدی به میدان طمع ورزی و دخالت در فرآیند انتخابات می‌کشاند.
برخی به ظاهر دلسوزان وکهنه کاران نظام با حرفهای نسنجیده ناپختگی سیاسی خود را در حساسترین موقعییت عیان می‌کردند. عینا تبدیل شده بودند به سخن گوی دشمن، انگار که اصلا در این نظام نبوده‌اند وسال‌ها با همین ساز و کار انتخاباتی در بالا‌ترین مسئولیت اجرایی کشور قرار نداشته‌اند!؟
واژه «تقلب» تبدیل به رمزواژه جریان آشوب طلب شد و معاندان نظام تمام و کمال به صحنه آمدند و با خدمت گرفتن فضای مجازی وسایبری جنگ نرم تمام عیار علیه جمهوری اسلامی آغاز شد.
مردم با هوشیاری و دقت و با توجه به نصایح و تذکرات حکیمانه و فروتنانه‌ی ناخدای کشتی امت در صفهای طولانی به پای صندوقهای رای رفتند.
کودتای نرم و رنگی دشمن با بازیگری عناصر فریب خورده و آلت دست دشمن باید قبل از اعلان رسمی نتیجه‌ی انتخابات از سوی نهادهای قانونی، استارت می‌خورد.
معلوم بود که اگر کار به پایان رای گیری وشمارش آرا موکول می‌گردید همه چیز به طور قانونی و به سود نظام اسلامی و مردم انقلابی پایان می‌یافت و بهانه‌ای برای اغتشاش نبود.
ساعتهای پایانی انتخابات نقطه‌ی اوج داستان دروغین فتنه انگیزان بود. مهره اصلی فتنه چند ساعت قبل از پایان رای گیری با انجام مصاحبه خود را برنده‌ی قطعی انتخابات معرفی می‌کند و در واقع با شلیک توپخانه‌ی فتنه، سناریو دلخواه دشمنان نظام به اجرا در می‌آید.
تبلیغات مغرضانه‌ی رسانه‌های معاند و سر شاخه‌های فتنه در داخل آنچنان فضای مسموم و آکنده از بی‌اعتمادی را در بخشی از مردم ایجاد می‌کند که قبل از پایان رای گیری و شمارش آرا، وجود تقلب در انتخابات را امری جدی و باور کردنی می‌نماید.
غوغا سالاران با پیش بینی شکست خود فضای جامعه را به سوی ابهام و تردید پیش می‌برند و با ورود عناصر ضد انقلاب در میان معترضان آشوب خیابانی علیه نظام وامنیت ملی کلید می‌خورد.
در طی نه ماه لجاجت و گستاخی ضد انقلاب از یک طرف و صبر انقلابی و نصایح پدر دلسوز و دانای امت از سوی دیگر، نقاب از چهره‌ی پلید بد خواهان بر می‌دارد و برای مردم معترض حقیقت را روشن می‌سازد و در ‌‌نهایت هتک حرمت عاشورای حسینی توسط هرزگان فتنه شک و تردید را از ذهن مردم می‌زداید و زمینه را برای قیام امت عاشورایی فراهم می‌سازد.
روز نهم دی روز ملی مبارزه با فتنه و فتنه گران است، روز بصیرت و دشمن‌شناسی امت اسلامی است.
قیام نه دی نقطه‌ی امید دشمن را به باد داد و خروش میلیونی امت اسلامی ضد انقلاب را از صحنه بیرون انداخت.
«مدعی خواست که آید به تماشاگه راز»
«دست غیب آمد و بر سینه‌ی نا‌محرم زد»
و بزرگداشت این روز بیانگر این است که فتنه خوابیده است اما نمرده است و دشمن در کمین است وباید دل به کشتیبان امت اسلامی سپرد وبا انسجام و یکدلی طوفان‌ها را پشت سر گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با حضور در مراسم فردا فتنه رو دوباره محکوم می کنیم
گچ
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای بهرامی
Iran, Islamic Republic of
روزنهم دی ماه روز بصیرت وروز قیام برعلیه نفاق واستکبار بر امت همیشه بیدار استانمان مبارک باد .
استادِ من بود
Iran, Islamic Republic of
استاد بهرامی از اساتید جاودانه و از چهره های ماندگار روستای باباکلان است فرهنگی فرهیخته مایه افتخار نظام است.
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1