تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۱۹۴۹۳

رئیس ثبت احوال چاروسا منصوب شد

۰
کبنا ؛با حضور مسئولان مراسم تودیع و معارفه رئیس ثبت احوال چاروسا برگزار شد.
با حضور مسئولان محلی و معاونین و حراست اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه رئیس ثبت احوال چاروسا برگزار شد.
حیات پرواز در این مراسم با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت است، اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و با این اقدام دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.
رئیس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: روز ۹ دی نقطه عطف در تاریخ تشکیل جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق و پیوند ناگسستنی امت با امام خود بود و روز ۹ دی سال ۸۸ تجدید میثاق مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با ولایت بود و مردم به تمام دنیا ثابت کردند با گذشت ۳ دهه از عمر با برکت انقلاب همچنان محکم بر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و پشتیبان امام خود هستند.
وی ثبت احوال را یکی از اداراتی بسیار تاثیرگذار و مهم برای هر فردی دانست و افزود: ثبت احوال یعنی محل اسرار کشور و از ادارات مهم و تاثیرگذار در کشور به حساب می‌آید.
از حواشی تودیع و معارفه چون بعد از جلسه شورای اداری چاروسا برگزار شد ترک جلسه توسط امام جمعه به دلیل همزمانی این جلسه با نماز ظهر بود.
در پایان این مراسم از زحمات آقای محمد زکی دانشطلب تقدیر و طی حکمی از سوی مدیرکل ثبت احوال استان آقای سید محمدکریم موسوی به عنوان رئیس ثبت احوال چاروسا منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1