تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۱۹۲۸۹

سخنان آیت‌الله ملک‌حسینی در روز ۹ دی؛ حقوق‌های نجومی فتنه اقتصادی است / به روز ۹ دی افتخار می‌کنیم

۳
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ دی تکرار یک رفراندوم دیگر برای دفاع ملت ایران از نظام و آرمان‌های انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود.
۹-dai
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در یاسوج، این روز را روز بیداری و بصیرت ملت ایران برای خاموش کردن آتش فتنه و واکنش قهرمانانه در برابر دشمنان ذکر کرد.
وی اظهار داشت: ۹ دی روز بیعت مجدد با رهبری و وارد کردن ضربه نهایی بر پیکر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بود و باید به آن افتخار کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ایران در ۹ دی سال ۱۳۸۸ نشان دادند و این نکته مهم را به اثبات رساندند که پای آرمان‌های انقلاب تا حد جان دادن می‌ایستند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: بصیرت ملت ایران فتنه را خنثی کرد و ریشه‌های بروز فتنه سال ۱۳۸۸ نیز باید به طور همه جانبه و در راستای ایجاد بصیرت، هوشیاری و آگاهی واکاوی شود.
وی عنوان کرد: بصیرت ریشه در عقلانیت و درایت دارد و به معنای حرکت در مسیر صحیح بوده و فتنه نیز ناشی از جهالت و دروغ است.
آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: فتنه سبب معطل ماندن ظرفیت‌های جامعه و دادن اختیار به دست دشمنان است و فتنه سال ۱۳۸۸ نیز با یک دروغ که‌‌ همان تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بود آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد دارای بصیرت ایران در سال ۱۳۸۸ اختیار خود را به دست ولی فقیه دادند و به همین دلیل حقیقت را شناخته و به موقع تصمیم گیری و عمل کردند.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: فتنه گران در سال ۱۳۸۸ باطل را حق جلوه داده و با این روش عده‌ای افراد بدون بصیرت را فریب دادند.
وی افزود: حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ حیرت انگیز بود و همه آمده بودند تا از انقلاب دفاع کنند و ثابت کردند که اهانت به مقدسات دینی را تحمل نمی‌کنند.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به انواع فتنه‌ها درجامعه، بیان کرد: دریافت حقوق‌های نجومی، افترا زدن به یکدیگر در زمان انتخابات و بی‌تفاوتی به بی‌عفتی‌ها به ترتیب از نمونه‌های بارز فتنه است که باید توسط همگان و به موقع با آن‌ها مبارزه شود و چشم آن‌ها را کور کرد.
 
حجت‌الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه حضور حماسی ملت ایران در روز ۹ دی نشان دهنده وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: قدرت همه جانبه این مردم نفوذ دشمن را خنثی کرد و انسان آگاه باید مسیر بصیرت را انتخاب کند تا در مسیر و جریان فتنه قرار نگیرد.
وی با تاکید بر اینکه روز ۹ دی روز وحدت ایران اسلامی و تکرار رفراندوم جمهوری اسلامی است، افزود: این روز بزرگ روز قلوب فکری، سیاسی و اجتماعی برای ملت ایران بود که مردم با واکنش قهرمانانه تمام قد در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
آیت الله ملک حسینی روز ۹ دی را روز ضربه نهایی ایران به دشمنان قسم خورده خود دانست و گفت: به حماسه ۹ دی افتخار می‌کنیم چرا که روزی است که انسان‌های بصیر از انسان‌های بی‌بصیرت جدا شده و با تمام وجود به پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستادند.
وی با بیان اینکه آنچه در سال ۸۸ رخ داد و روز ۹ دی تنها یک حادثه بود، اظهار داشت: اما باید از این به بعد به مثابه یک جریان به آن نگاه کرد و به عمق آن دو حقیقت نفوذ کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: فتنه ریشه در دروغ، تهمت، فقر و رذائل اخلاقی دارد، تعداد زیادی که در اردوکشی‌های خیابانی سال ۸۸ شرکت داشتند بعد از یک هوشیاری به راه راست هدایت شدند و همین افراد در روز ۹ دی فتنه ۸۸ را محکوم کردند.
وی با تاکید بر اینکه امروز باید مغز فتنه و بصیرت را واکاوی کرد، اظهار داشت: سیاست مدار واقعی کسی است که بتواند آینده را تحلیل کند و مثل یک بازیگر ماهر حرکت آینده دشمن را پیش بینی کند .
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: بصیرت به معنای شکوفا کردن ظرفیت جامعه است و به معنی اختیار را در دست ولی رحمانی گذاشتن است و فرد در اوج بصیرت هیچ گاه اختیار خود را در اختیار شیطان قرار نمی‌دهد.
نماینده ولی فقیه در کهیگلویه وبویراحمد با بیان اینکه فتنه یعنی اختیار خود را به شیطان سپردن و  انسان اختیار خود را نباید در دست دشمن بگذارد عنوان کرد: وقتی اختیار خود را در دست رسانه‌های بیگانه قرار می‌دهند به معنی این است که اختیار خود را در دست شیطان قرار می‌دهند.
وی با بیان اینک مردم بصیر سرنوشت  خود را در دست ولی رحمانی یا همان ولی‌فقیه قرار می‌دهند، گفت: بصیرت سیاسی یعنی به سلامت مسیرهای سیاسی را پیمودن و اقدام به موقع و به نفع دوست است.
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ما باید بصیرت دینی را به دست آوریم، یادآور شد: بی‌بصیرتی در تاریخ حوادث ناگواری از جمله صحنه عاشورا را آفرید و باید علاوه بر بصیرت دینی، بصیرت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز داشت. پس گرفتن پول‌ها کافی نیست و برای ریشه‌کنی فتنه اقتصادی باید قوانین را اصلاح کرد.
وی با بیان اینکه موضوع حقوق‌های نجومی یک فتنه اقتصادی است تصریح کرد: باید با نهم دی ماه‌های دیگر سایر فتنه‌های دشمن را خنثی کنیم و پایه‌های فتنه سیاسی را بخشکانیم و به ویژه در زمینه اقتصادی با پرورش و رشد اقتصاد مقاومتی از فتنه اقتصادی در جامعه جلوگیری کنیم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد پیگیری نکردن گیرندگان وام‌های سنگین و دنبال کردن وام‌های سبک را شکل فتنه اقتصادی دانست و گفت: ریشه‌ها را باید پیدا کرد که ربا یکی از ریشه‌های آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما

قاسمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله ملک حسینی
بایستی با چنین افراد که حقوق مفت گرفتند برخورد شود و این پول ها به خزانه برگشت داده شود
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آیت الله ملک حسینی
بایستی با چنین افراد که حقوق مفت گرفتند برخورد شود و این پول ها به خزانه برگشت داده شود
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد آیت الله در جریان اختلاس های قبل از حقوق نجومی قرار نگرفته و از حکم اعدام بابک زنجانی هم بی اطلاع است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1