تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۱۹۱۲۶

عملکرد «زهرا زمانی» در شورای یاسوج چه بود؟

۲۴
۰
کبنا ؛زهرا زمانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با ارسال متنی به عملکرد خود در دوره چهارم این شورا پرداخت که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
به گزارش کبنا، متن ارسالی به شرح زیر است؛payam-zamani (5)
امام حسین علیه السًلام با تاکید بر این باور وحیانی می‌فرماید:
«اعلمو ان حوائج الناس الیکم من نعم الله علیکم، فلا تملوا النعم فتحور نقما»
«بدانید نیازهای مردم که به شما مراجعه می‌کنند از نعمتهای الهی است پس نعمت‌ها را افسرده نسازید که گرفتار می‌شوید»
مبادا با رنجاندن مردم و نیازمند کفران نعمت کنید که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محول خواهد شد. دانستن حق مردم وملت فهیم یاسوج است.
بر حسب وظیفه و رسالتی که بردوش داشته، باید امانت دار رای و نظر مردم عزیز و موکلان و بزرگوارم باشم بر خود لازم و واجب دانسته که شمه‌ای از اهم فعالیت‌ها و اقدامات واموری را که در طول دوره ایکه عهده دار نمایندگی شما مردم را در شورای اسلامی شهر داشته بیان نمایم نه از آن جهت که بر خود ببالم قدمی برداشته یا کاری انجام داده‌ام بلکه از آن جهت که بعضی مواقع براساس عدم اطلاع رسانی به موقع اخبار واطلاعات یا شاید عدم آگاهی بعضی از همشریان از امور انجام شده که باید اذعان واعتراف نمود که آگاهی و وقوف بر عملکرد مسولین علی الخصوص منتخبین مردم وشورای شهر حق مسلم و موکد آنهاست لذا واجب است که بدانند نماینده منتخب آن‌ها به خصوص نماینده قشر عظیمی از جامعه زنان وبانوان که به من اعتماد نموده‌اند چه کرده است.
آیا توانسته‌ام فارغ از محدودیت‌ها تنگ نظری‌ها و یا بعضی ضعف‌های قانونی موجود یا عدم حمایت آن چنانی حلقه‌های اتصالی امور سازمانی و اجرایی و یا محدودیت حق تک رایی در تصمیم گیری‎های شورایی و جمعی و موانع و مشکلات عدیده‌ی دیگر از عهده وظایف و مسولیتم بر آمده باشم و آیا توانسته‌ام رضایت حوزه انتخابیه‌ام را برآورده و به شعار‌ها و گفتارهای حین انتخابات شورا‌ها جامعه عمل بپوشانم.
پس گذری کلی و گزینه‌ای از اقدامات و عملکردم را جهت اطلاع وتنویر افکار عمومی مردم عزیزم را که با تمام وجود و اندیشه‌ام آن‌ها را به حق ولی نعمتان جامعه دانسته و اعتقاد راسخ و واثق دارم که حقوق حقه شهروندی را در همه موارد بهره‌مندی از رفاه و آسایش و آرامش بر پایه سعادت معنوی و فرهنگی بر گرفته از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حق واجب و مسلمشان می‌دانم و اکثر آن‌ها را که پای درد دل و پیشنهاد‌ها و نظریات و خواسته‌هایشان نشسته‌ام واز نزدیک کمبود‌ها، نیاز‌ها، خواسته‌ها و درد‌های جانسوزشان را شنیده و دیده‌ام که از بعضی حقوق شهروندی به دلایل زیادی که در این مجال نمی‌گنجد محروم بوده علی رغم غنی فکری وفرهنگی و سعه صدر و وسعت دل دریاییشان که قانع و قدر‌شناس کوچک‌ترین خدمتی از جانب دولت وافراد و مسولین هستند همچنین مه‌مان نوازی و برخورداری از روحیه غیرت وشجاعت وتلاش و زحمت‌های طاقت فرسای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و خدماتی که در وجود تک تک آن‌ها به خصوص مادران و زنان زحمتکش موج می‌زند که نمونه‌های بارز و روشنی از آن‌ها می‌باشد.
ضرورت بهره‌مندی از بعضی مواهب و خدماتی که از آن محرومند را داشته ولزوما توجه بیشتر وعمیق‌تر را از امثال ما‌ها و مسولین و نهاد‌های دولتی به ویژه حوضه‌ی عملیاتی شورای شهر و شهرداری را دارند و تنها پاسخ لازم و قانع کننده به این همه ایثار و گذشت و حضور آنان در صنحه‌های انقلابی به عنوان یاوران و همراهان و همدلان نظام مقدس اسلامی انجام خدمت وخدمات بیشتر است.
نقش بی‌بدیل واساسی همایش‌ها و جشنواره‌ها در آگاهی مسولین از وضعیت موجود و ارتقا سطح کیفی وکمی جامعه باعث گردید که در راه اندازی واجرای همایش‌هایی که ضرورت بیشتری داشته وشاید تاکنون انجام نشده و یا برای اولین بار راه اندازی شده اقدام نمایم از جمله برگزاری اولین همایش‌های:
الف: اولین همایش تاثیر و نقش زنان در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی جامعه (آذرماه ۹۴)
ب: اولین همایش تاثیر و نقش زنان اثر گذار و زنان سرپرست خانوار در خانواده‌های بی‌سرپرست (آذرماه ۹۳)
پ: اولین همایش پیاده روی بانوان همراه با جوایز ارزنده وشرکت عموم بانوان در این همایش
ج: برگزاری وراه اندازی اولین همایش بزرگ نقش زنان در کیفیت زندگی شهری
د: اولین همایش علمی روز یاسوج به مناسبت نامگذاری روز یاسوج
آرامش وامنیت در محل کار وگردشگرها ودر محل خرید وفروش مایحتاج زندگی و در محله‌ها وبازارهای در آمدزایی کسب وکار و ایجاد فضاهای اختصاصی باعث گردید. بفکر راه اندازی امور بسترهایی جهت رسیدن به این مهم باشم وبه کمک سایرین در راه اندازی آن اقدام نمایم از جمله:
الف: احداث و راه اندازی پارک بانوان همراه با راه اندازی غرفه‌های اشتغال زایی و تولیدی در این پارک
ب: پیگیری مداوم جهت اخذ و کسب مجوز مربوط به راه اندازی خانه‌های شهربانو با امکانات فرهنگی ورفاهی از جمله در نظر گرفتن سالن ورزشی، سالن مطالعه، خانه کودک، کلاسهای آموزشی خیاطی، گلدوزی، قالیبافی و آشپزی....
ج: احداث و راه اندازی ساختمان رسیدگی به امور زنان به خصوص زنان بی‌سرپرست وبد سرپرست
د: افتتاحیه وراه اندازی موسسه خیریه مهرآفرین پناه عصر در جهت رسیدگی به امور وکمک به زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست و همچنین کودکان کار و خیابان
بنابراین یکی از وظایف مهم اعضای شورای شهر حضور مستقیم و مداوم در میان اقشار مختلف مردم و جامعه بوده که در همین راستا برخود لازم دانستم از مردم خصوصا اقشار نیازمند غافل نبوده و در این راستا در اکثر جلسات، افتتاحیه‌ها، اختتامیه‌ها، همایش‌ها، تقدیر‌ها، تودیع و معارفه‌ها، جلسات تصمیم گیری‌ها، کمیته‌های زیر نظر شورا‌ها، پروژه‌های در حال اجرا واتمام وسخنرانی‌ها و بازدید از مجتمع الهیه در ارم چهار، ستاد استقبال از مهمانان وگردشگران نوروزی و تابستانی، کانون اصلاح وتربیت، مدارس مختلف، دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، اماکن ورزشی و فرهنگی وهنری، خانه سالمندان، معلولین، حضور یافته و سرکشی نمایم ودر این جلسات وفرصت‌های موجود قویا از حق و حقوق ومطالبات به حق مردم به خصوص زنان دفاع نموده ومصرانه پیگیر احقاق حق آنان باشم.
در آخر در تصمیمات و مصوبات شورای شهر در همه زمینه‌ها سعی کردم نظر مردم را منظور نمایم هر چند هر فرد عضو حقیقی شورا دارای یک رای بوده که باید با مطالعه ومشورت با اهل فن وکار‌شناسان خصوصا مردم به گونه‌ای تحلیل و اجرا نموده تا مورد رای وتایید سایر اعضا وهمکاران محترم قرار بگیرد. مردم عزیز و فهیم خود شاهد این تغییرات که نتیجه بخشی از فعالیت‌ها و تلاشهای اینجانب وسایر همکارانم است در سطح شهر ناظرند. ازجمله پروژهای عمرانی ورفاهی که به اختصار وتی‌تر وار به آن‌ها اشاره خواهم کرد:
بهبود مبلمان شهری – ایجاد فضای سبز و نشاط آور، ایجاد روشنایی مناسب میادین و پارک‌ها، بهبود تاسیسات حفاظتی شهر در مقابل حوادث، ایجاد بسترهای لازم و همسان سازی معابر پیاده‌رو‌ها جهت تسهیل در تردد نابینایان، معلولین و جانبازان، ایجاد اماکن بهداشتی مناسب با توجه به افزایش گردشگران در میادین و پارک‌ها
و در ادامه پروژه‌های در دست اجرا و با درصد پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و اعتبارات مصوب و پیش بینی شده از جمله:
۱ -پروژه پل امام سجاد (ع)
۲ - پروژه پارک چشمه نباتی
۳- پروژه پارک ولایت
۴- پروژه پارک غدیر
۵- پروژه پارک بانوان (فاز اول)
۶- پروژه پارک‌های محله‌ای
۷ - پروژه نمایشگاه دایمی شهرداری
۸- پروژه ساختمان حمل ونقل
۹- پروژه ساختمان مرکزی شهرداری
۱۰- پروژه ساختمان فرهنگی وتجاری وسینما
۱۱- پروژه پیاده روسازی سطح شهر
۱۲- پروژه سرویس‌های بهداستی
۱۳- پروژه جدول گذاری سطح شهر
۱۴پروژه روشنایی معابر و میادین سطح شهر
۱۵- پروژه زیباسازی و ایجاد دیوار حایل و فضای سبز بلوار پاسداران
۱۶- بهسازی وروکش آسفالت ورودی آبشار و تعریض بخشی از کانال آبشار
۱۷- زیر سازی وآسفالت بخشی از معابر شهر
۱۸- پروژه ساختمان مسجد آبشار
۱۹-ایجاد فضای سبز جنب کارخانه قند
۲۰- تعریض خیابان جمهوری
۲۱- زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری در محله‌های مختلف شهر ازجمله اکبر آباد، نجف آباد، بنسنجان وشرف آباد
در پایان از شهروندان یاسوجی تشکر می‌نمایم که هرجا و در هر مکانی که زیارتشان کرده‌ام حامی بوده و مشوق و در عین حال پیشنهادات سازنده خود را خیلی صمیمانه و خودمانی در میان می‌گذارندو هم نقد منصفانه دارندو هم تقدیر مشفقانه و از خداوند بزرگ می‌خواهم که در ادامه راه و خدمت بی‌منت به مردم عزیز ومهربان به خصوص بانوان ارزشمند شهرم و استانم مرا یاری و کمک نماید تا که بیش از این شرمنده لطف و محبت و بزرگواری آن‌ها نباشم.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آمین رب العالمین
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
کسی ده رای وت نیه!!!
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
بقیه اعضا عملکردشون چیه که گیر دادیت به ایشون ،هیچ کدوم هیچ کار مثبتی انجام ندادن
بازاری
Iran, Islamic Republic of
پروژه سرویس های بهداشتی را خوب اومدی کار اساسی برای شهر یاسوج بود اگر آدرس پروژها را هم می نوشتی خوب بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا لیاقت شورای شهر .. است . فکر کردی ما بچه ایم که لیست عملکرد ارائه دادی ؟ این لیست به درد خودت میخوره خانم . خودت هم میدونی چرا برنده شدی خانم خوش شانس . لطفا چاپ شود .
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این بار کسانی دیگر با عکسهای متفاوت و پوششهای مختلفی وارد میدان میشن احتمال زیاد خانم زمانی عقب بیافتد و رای نیاورد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بقیه چکاره بودن تو شورا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
انتخاب جاوید.
اشنا به مسائل روز
Iran, Islamic Republic of
برادر شوهرش-شوهرش را در تاکسی رانی مشغول بکار گرد و بقیه فامیلش را در شهرداری
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
دورود بر شما دکتر زهرا زمانی واقعا به شما افتخار می کنیم که نه تنها عملکرد شما بلکه در همه مواقع به تلفنهای مردم جوابگو بودید.امیدوارم که درهمه مواقع موفق و موید باشید.به امید موفقیت روز افزون شما خانم زهرا زمانی
محمدنیا
Iran, Islamic Republic of
خدا را درنظر بگیرید تهمت نزنید .تنها کسی که برای خانواده اش کار نکرد خانم زمانی بودند.
ریسی
Iran, Islamic Republic of
اخه همایش هم شد عملکرد متاسفانه اعضای شورا خیلی ضعیف عمل کردید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخ و جونم دیگه چیکار کردی .
با اجازه شهردار محترم یادت اومد حالا
كتابدار زن
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم زمانی به عنوان یک زن در جایگاه حقوقی چه اقدامی جهت حمایت از مدیریت زنان کردیت به عنوان مثال وقتی تنها مدیرکل زن در استان توسط یک دبیرکل اصول گرا عزل شد حضرتعالی چرا حداقل در قالب یک پارگراف از ایشان حمایت نکردید اگر هم بگویید حمایت مردم کجا و طبق چه سندی یا خانم اذرگشسب مدیر فضای سبر که متاسفانه حمایت نکردین هـیچ خودتان همجز کسانی بودین که در رفتن ایشان نقش مستقیم داشتید و الی فعالیت های انجام سده یک سری فعالیت های روتین هیت که نه توسط شما بلکه توسط اعضای شورا و شهرداری انجام گرفته است به عنوان یک زن انتظار حمایت از مدیران زن را داشتیم تا اونوقت به این نتیجه میرسیدم که شما دغدغه مدیریت زنان را دارید شاید بگویید به من ارتباطی ندارد ولی بر حسب وظیفه باید حمایت خود را از تنها بانوی مدیرکل استان طی یک یادداشتی در رسانه ها انجام میدادید تا برایمان اندیشه ارتقای زنان ثابت میشد هر چند هم این نوشته ی شما دردی را دوا نمیکرد ولی شما برای ما عزیز تر میشدین و شاید خود خانم قربانی را شرمتده میکردین کع الان با توجه به قدرت بالایی که دارد میتوانست یک بازوی قوی برای شما بشود فقط با نوشتن چند خط ناقابل
تغيير
Iran, Islamic Republic of
ایشون عملکرد خوبی داشتند.قطعا موفق میشن
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
ما که ازتون راضی هستیم خدا راضی باشه
Iran, Islamic Republic of
زنان در شورای استان هیچ کدومش عملکرد خوبی که نداشتند هیچ بلکه عملکردشان خیلی ضعیف هم بود
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطور که نوشته بیشتر از روحانی و زارعی کار کرده و اگر این کارا را اون انجام داده پس شهردار هیچ کاره بوده
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
میگن خانم زمانی در مرکز تحقیقات جهاد و خودجهاد کشاورزی در کارهایی نقش داشت .
باقر پور
Iran, Islamic Republic of
از اعضای این دوره هدایت اکبری و اکبری تبار و فروغ فرد رای میارن بقیه خیلی ضعیف بودن فک نکنم رای بیارن
کاربر
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر زمانی عملکرد خوبی داشتن...این همه کار مثبت واسه شهر انجام دادن به خصوص برای بانوان..
خدارا در نظر بگیرید و تهمت نزیند.تنها کسی بود ک برای خانوادش کار نکرد...حتی در همه مواقع جوابگوی مردم بودند...خیلی از مردم از ایشون هم راضی هستند...
مجید
Iran, Islamic Republic of
واقعا خانم زمانی زنی تلاش گر و فعال بودند... شاهد این بود برا جوانی مشکل پیش اومد شخصا خودش برا کمکش استین بالا زد در صورتی که میدونستم نسبت فامیلی. نداره.. تهمت نزنید خدا خوشش نمیاد
نازنین
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونه گام به گام این شهر رو اباد کنه وجوانان مارو حمایت کنه زهرا زمانیه;افتخارشهر ماست;مهمترین چیز برای شورای شهری شدن اخلاق;اقتدار;روابط عمومی عالی;شجاعته که ایشون بیشتر از این حرفها لایق هستننننننننندددددددددد
نازنین
Iran, Islamic Republic of
بهترینها مختص زهرا زمانیست
ــــــــــــــ
Iran, Islamic Republic of
با سلام ـ خانم زمانی اقدامات شما در شورا به شدت فمنیستی وافراطی بود که برای جامعه خطرناک است. پارک بانوان که شما بانی آن بودید یک فضاے زیبا را فقط مختص به زنان کرداید و دور آن را هم حصار و دیوار بلند کشیده اید در جامعه جهانی زن ها دنبال برابری وآزادی هستند . و شعار ما در دنیا این است که در جامعه ایران امنیت و برابری و تساوے حقوق زن و مرد هست. این اختصاص سازے و این تفکیک زن و مرد در جامعه باعث بدبینی میشود ـ در منابع دینی و معرفتی زن ها باید فعال و اجتماعی باشند نه منزوی لطفا در اجتماعی کردن بانوان گامی بر نمیدارید مانع و حصار تراشی نکنید .
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1