تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۱۸۹۷۷

وزیر سابق وزارت بهداشت در یاسوج سخنرانی‌ می‌کند

۱
۰
کبنا ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری ۹ دی در استان گفت: سخنران یوم‌الله ۹ دی شهر یاسوج باقری‌لنکرانی خواهد بود.lankarani
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان ویژگی‌هایی از حماسه ۹ دی و تأثیری که در خاموش کردن فتنه ۸۸ داشت، اظهار کرد: این روز یکی از روزهای بزرگ در تاریخ ملت ایران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین منظور در سراسر استان برنامه‌های ویژه این روز بزرگ را برگزار خواهیم کرد.
این مسؤول افزود: به همین منظور برنامه‌های خوبی در زمینه بصیرت‌افزایی تاکنون برگزار شده و در مساجد و در سایر اماکن این گونه برنامه‌‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری را داشته‌ایم.
خاضع تصریح کرد: در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنج‌شنبه ۹ دی امسال در مصلای امام خمینی برنامه ۹ دی برگزار می‌شود که این برنامه از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
وی گفت: سخنران این مراسم در شهر یاسوج دکتر کامران باقری‌لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم خواهد بود که به تبیین این روز بزرگ خواهد پرداخت.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در ادامه اظهار کرد: مردم استان ما نیز در روز ۹ دی همان سال همدوش با سایر مردم ایران اسلامی برگ زرینی در کارنامه پرافتخار خود ثبت کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ایلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تبیین فتنه ۸۸ همین بس که این فتنه ریشه در سال‌های گذشته و عقبه‌ای ۱۵ ساله داشت.
این مسئول گفت عده‌ای که همواره مدعی خط امام بودند به مقابله با میراث گرانبهای امام راحل برخاستند و مهم‌ترین این میراث را که اصل مترقی و اصیل ولایت فقیه بود زیر سئوال بردند.
خاضع تصریح کرد: آن‌ها علیه ولایت فقیه که میراث گران‌بهای امام بود شعار دادند و معلوم بود که این‌ها کینه چندین ساله داشتند و اصولا انتخابات بهانه‌ای برای این کار بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: سران فتنه که خود همراه و گوش به زنگ استکبار پشت این قضیه قرار داشتند هیچ اعتراضی به این شعارهای ساختارشکنانه نداشتند.
وی افزود: آن‌ها نه تنها هیچ اعتراضی به این شعارها نداشتند بلکه ساختارشکنان و حرمت‌شکنان روز عاشورا را مردم خوارج نام نهادند تا دشمنی و عداوت آن‌ها با انقلاب و ارزش‌ها بیشتر نمایان شود.
خاضع تصریح کرد: آن‌ها در این قضیه به مانند عمر سعد بودند و نقش وی را در روز عاشورا بازی کردند که به لشکریان خود می‌گفت به سوی بهشت حرکت کنید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: انقلاب ادامه حرکت انبیای الهی است و هر کس که در مقابل این انقلاب قرار گیرد نقش شیطان و طاغوت را بازی کرده است.
وی از ۹ دی به عنوان جریانی یاد کرد که در دل تاریخ ثبت شده است و همانند عاشورا و غدیر در امتداد خط ائمه و فتنه‌گران نیز نشان دادند که ماهیتی به مانند دشمنان و فتنه‌گران صدر اسلام دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا فقط از اصولگراها برا نهم دی استفاده میکنند مگه اعتدالیون و اصلاح طلبان عضوی از این نظام نیستن؟؟؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1