تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۲۱۸۹۶۴

تعطیلی مدارس غیرایمن کهگیلویه و بویراحمد / ساخت و سازهای غیرقانونی روی گسل‌ها / نانوایی‌های یاسوج در موقع اضطراری نمی‌توانند خدمت‌رسانی کنند

۱
۰
کبنا ؛مدارسی که فاقد ایمنی هستند باید تا شش ماه آینده مقاوم سازی شوند در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.
مدیر بحران راه و شهرسازی استان در کارگروه زلزله و ایمنی با بیان اینکه دوره مقاوم سازی مدارس استان تا ۶ ماه آیندهمقاومت پل اول بشار تمام شده است گفت: درفصل سرما پارک‌های اسکان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آمادگی لازم برای اسکان ندارند. zlzleh
محرابی با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی بر روی گسل‌های استان افزود: گسل چشمه نباتی در یاسوج از جمله گسل‌هایی است که درمعرض خطر است و در صورت وقوع زلزله با قدرت بزرگ، احتمال وقوع خسارت سنگین مالی و تلفات جانی گسترده وجود دارد.
مدیر بحران راه و شهرسازی استان گفت: رانش جاده تنگ کناره در شهرستان بویراحمد که محور اصلی و پر ترددی است باعث شده که کوه به سمت جاده کشیده شود.
محرابی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌ی مقاوم سازی و آمادگی برای زلزله تا کنون هیچ اقدامی نکرده‌اند افزود: متاسفانه در مواقع اضطراری حتی نانوایی‌ها در استان بویژه شهر یاسوج هم نمی‌توانند به مردم خدمت رسانی کنند.
وی گفت: ۴۵ هزار واحد روستایی در استان وجود دارد که ایمن سازی نشده‌اند و حتی با زلزله پنج ریشتری تخریب می‌شوند.
وفایی مقدم مدیرکل دفتر بحران و حوادث غیر مترقبه نیز در این جلسه افزود: تمامی مراکز شهرهای استان کانون زلزله‌اند و در دو سال گذشته همه شهرهای ما زلزله را تجربه کرده‌اند.
خورشیدی رئیس سازمان نظام مهندسی استان هم در این نشست با اشاره به اینکه استان با ۹۲ درصد تخلفات بیشترین آمار را درکشور داراست گفت: از ۱۱۰کارگاه تیرچه و بلوک ۱۵کارگاه استاندارد هستند.
سهیلی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان هم گفت: ضوابط و قوانینی برای ساخت و ساز‌ها و ایمنی سازی وجود دارد که متاسفانه نظارتی بر آن‌ها نیست.
وی افزود: ساختمان‌های بیش از چهار طبقه باید راه پله اضطراری و پارکینگ داشته باشند.
سهیلی با بیان اینکه خیابان جمهوری و کاشانی در مسیر گسل هستند گفت: ساخت و ساز در مسیر گسل‌ها غیر قانونی است و با این ساخت و ساز‌ها برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هر که برای خودش میبره و میدوزه . چرا ترس تو جان مردم می اندازی جناب سهیلی گسل کجا بود این حرفها چیه داری میزنی . آزمایش کردی که گسل تو خیابان کاشانی است آخه از کجا میدانی باید اثبات کنی .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1