تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۱۸۹۲۹

شهرداری یاسوج به کمپین حمایت از حیوانات پیوست

۱
۰
کبنا ؛مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت: برای نخستین بار شهرداری یاسوج به کمپین حمایت از حیوانات وپرندگان پیوسته است.
عزیزاله دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این حرکت در راستای حمایت شهروندان ازحیوانات درفصول سرد سال وفرهنگ سازی درجهت دوست داشتن مخلوقات خداوند است.
وی اظهار داشت: بستر سازی برای حمایت از حیوانات در زمستان در بین نوجوانان وجوانان با فراگیر شدن روش‌های انسانی در تغذیه حیوانات وترویج مهربانی با کودکان از جمله اهدافی است که در پیوستن شهرداری به کمپین حمایت از حیوانات دنبال می‌شود.
مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی یاسوج درفصل زمستان این نهاد مردمی با نصب بنرهایی درسطح شهر مردم را به مهربانی با مخلوقات خداوندی دعوت کرده است.
وی افزود: فصل زمستان زمان سختی برای پرندگان وحیوانات است بطوریکه روزهای کوتاه وشب‌های سرد وطولانی هستند.
دهنوی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با پذیرایی از پرندگان و حیوانات فرصت زنده ماندن را به آنان بدهند.
مدیرروابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج گفت: دراین بنر‌ها به دنبال آن هستیم تا والدین بتوانند با آموختن حس مهربانی نسبت به پرندگان درس مهر ومحبت را به صورت علمی به کودکان خود منتقل کنند.
وی ادامه داد: دردین مبین اسلام به مهربانی با حیوانات سفارش ارش زیادی شده است هرچند حیوانات دراسلام مرتبه پایین تری ازانسان قراردارند.
دهنوی تصریح کرد: انسان اشرف مخلوقات دانسته شده با این حال از مسلمانان خواسته شده با حیوانات به ملایمت ومهربانی رفتار کنند و احادیث متعددی از مهربانی ائمه با حیوانات وجود دارد.
به گفته وی مهربانی حسی توام با توانگری ورضایت به زندگی ما می‌بخشد وامتیاز دیگر آن ارتقا سلامتی وطول عمر است ومهربانی خصیصه‌ای است که نه تنها برخود بلکه براجتماع اطراف آن تاثیر مثبت خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسنی
Iran, Islamic Republic of
شهرداری به این بد بخت های کنار خیابون مهربون باشه یه جایی براشون درست کنه که بنه و سبزیجات خودشون بفروشن احترام به حیوانات پیش کش باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1