تاریخ انتشار
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۲۱۸۷۵۴

خادمی: این دولت مظلوم است / نباید بگذاریم برخی مردم را فریب دهند / خرج‌های تراشیده شده در گذشته مانع کار این دولت شده است

۱۸
۰
کبنا ؛نشست روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: مشکلات ساختاری حوزه فرهنگ و هنر به همه اعضا منتقل می‌شود. مشکلات مالی این دولت، که بدترین سال‌های مالی دولت‌ها است یکی از مشکلات امکانات ضعیف حوزه فرهنگ است.
سید موسی خادمی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولت فرهنگ است، افزود: فرهنگ این دولت در نحوه حکومت‌داری آن نمایان می‌کند، در فرهنگی که تعامل و اقتدار عنصر اصلی آن است و از همه گروه‌ها در بدنه دولت استفاده شده است و به جای این‌که حزب‌ها به جان هم بیفتند، نخبگان و مردم را به هم نزدیک می‌کند.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد افزود: تعامل با دیگران و ایجاد وفاق در بین بخش های حکومتی نیازمند کار فرهنگی و مدیریتی است و این مهم در دولت یازدهم روند خوبی به خود گرفته است.
خادمی ساختار کار فرهنگی را در بعد ملی با توجه به وجود سلیقه‌های مختلف بسیار سخت و پیچیده دانست و گفت: کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حساست بالایی برخوردار است و در تمامی استان‌ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد مشکلات جدی‌تر وجود دارد.
وی با اشاره به توجه دولت به حقوق شهروندی، اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی احیای اصولی برگرفته از قانون اساسی، بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که نقش اثرگذاری از تبیین حقوق و تکالیف شهروندان دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: این دولت، دولت مظلومی است و هنرمندان در ترویج گفتمان دولت تدبیر و امید کمک کنند و باید واقعیت‌های این دولت را بیان کنیم و نگذاریم مردم را فریب دهند و در مخالفت با کارهای دولت، چیزهای دیگری را بخور مردم بدهند.
خادمی اضافه کرد: هنرمندان با مردم بیشتر ارتباط برقرار کنند چرا که اثرگذاری آنها در جامعه مشهود است.
خادمی به فعالیت‌های انجام گرفته در بخش فرهنگ و هنر در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: دولت یازدهم شعار برای کار فرهنگی نداد اما در عمل گام‌های خوبی با اجرای طرح های فرهنگی برداشته است.
وی به وضعیت تالار فرهنگ شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: قرار است بخشی از این طرح تکمیل شود اما ساخت آن اعتبار بالایی نیاز دارد و در عین حال واگذاری آن به بخش خصوصی مورد تاکید است.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اطلاع رسانی از خدمات دولت از سوی دستگاههای فرهنگی اشاره کرد و گفت: رویکرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی با ظرافت باید بازگو کننده خدمات انجام گرفته دولت باشد.
خادمی با اشاره به محدویت‌های مالی کشور در سال های اخیر، تصریح کرد: با این وجود کارهای خوبی در تمامی بخش‌های فرهنگی انجام گرفته که باید با زبان هنر از سوی هنرمندان برای آحاد مردم بازگو شود.
وی با تقدیر از تلاشهای فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در اداره‌های شهرستانی گفت: درصورت گشایش اعتباری، بخش فرهنگ و هنر در اولویت قرار دارد.
وی برلزوم ایجاد دبیرخانه یادمان ملی زنده یاد «حسین پناهی» هنرمند بنام کهگیلویه وبویراحمد دراستان تاکید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به لحاظ مالی حوزه فرهنگ مشکل دارد، گفت: همه حوزه‌ها دچار مشکل هستند، اما نگاه دولت نگاه مثبتی است، خرج‌های که قبلاً تراشیده شده، موجب شده که این دولت نتواند برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کمبود فضای فرهنگی از مهم‌ترین مشکلات اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان است.
رضا دهبانی‌پور اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبار و فضای فرهنگی و هنری اما در سال‌های اخیر جشنوارهای متنوعی در این استان برگزار شد و این روند ادامه دارد.
وی به کندی روند ساخت تالار فرهنگی یاسوج اشاره کرد و افزود: برای این طرح که با ۲۳هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است تاکنون ۶۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: افزون بر ۱۲۰میلیارد ریال نیز بدهی به پیمانکار دارد و درسال جاری ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
به گزارش کبنا، در این نشست از روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت، کهگیلویه، لنده و چرام در این نشست تقدیر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر خادمی مظلومتر از این دولت نهاد کتابخانهای عمومی استان هست که ۱۲ سال در دست یک روستا هستند اینقدر نفوذ کردند که متاسفانه هر کدامش بخاطر عمکرد ضعیف برمی دارند دیگری میاید به جایش تکلیف مدیر کل را هر سریعتر مشخص کنید
قالپاق فروش
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ
منم اگر مدیر، استاندار یا نماینده این دولت باشم و استخدام بی ضابطه داشته باشم
قطعا دولت را مظلوم جلوه میدهم
و اطلاع رسانی این بی قانونی ها را فریب مردم حساب خواهم کرد.
Iran, Islamic Republic of
حتما منظور استاندار از نخبکان به قدرت رساندن راهزادی و جانیپور در اداره برق است
راستی؟
Iran, Islamic Republic of
لابد پاک ترین هم هست.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید دیگه چطور روتون میشه بعد از چهار سال بازم با کمال ..بزنید
ظالم ترین
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار درست میفرمایند وقتی همه ی کسانی که در طول سی و هشت سال گذشته با رانت های غیرمشروعی که خوردند و بر گرده ی مردم مظلوم تی پا زدند الان همه دور هم جمع شدند و چپ و راست با هم میخورند و کسی حق نداره کوچکترین اعتراضی کنه پس این دولت خیلی مظلومه!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
از این .. ندیدم /به این ..اعتماد نکنید
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
مظلومترین مردم دنیا مردم این استان است که این مدیران ناتوان در سایه این دولت بر انها حکومت میکنند که خدایی بود ونبودشان برای مردم تفاوتی ندارد وتازه بودشان برای مردم مفید تر است
صادق،اسپر
Iran, Islamic Republic of
صحیح ! ای استادسخن !
تو هم محصول جدیدباغ رییس بزرگ جناب شیخ الوزرایی !
مظلوم نمایی حربه جدیددولت راستگویان ودولت محرمانه هاست !
وعده گلابی باغ برای ما نه ابی ست ونه نانی جناب استانداربومی!!!!!!?????
به قول مرحوم قیصرامین پور;نمیدانم کجایی ویاچه میکنی اما، هرجاهستی باعشق باش.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمایی نکن فکر اخرت خود باش اگ..
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجب هیکلی عجب .. سیاه رنگ وقشنگ نیست بالاتراز سیاهی رنگ چقدر ... سادات امام زاده علی مند فرزند راستین امام زاده علی هستم .از مانیستی
Iran, Islamic Republic of
ای ..
ح ع
Iran, Islamic Republic of
آقای خادمی چهار سال گذشت از دولت قبل !!!!
آقای خادمی چهار سال کم است برای اصلاح و تحول ؟!!!!
آقای خادمی ما در صدد. مردمیم ؟!!!!
آقای خادمی آن کشورهایی که.. آنها را توسعه یافته و کدخدا می دانید بیشتر از یکی دو سال به مسئولین شان فرصت تغییر و تحول و اصلاح نمی دهند !!!!
آقای خادمی . . .
( کبنای محترم به رسالت همیشگی خود اطلاع رسانی صادقانه و شجاعانه عمل کند و مطلب را بی کم و کاست درج کند )
م
Iran, Islamic Republic of
آفت یک رسانه سانسور است با این تصور که حمایت فلان زید صاحب منصب را داشته باشد و نمیداند که با طی این مشی و روند در گذر زمان دیگر خواننده ای برای رسانه باقی نمیماند و نهایتش افول و زوال است.
اینک بدلیل عدم انتشار نظر م در باره خرده فرمایشات جناب خادمی در این رسانه تصمیم گرفته ام که دیگر به این سایت مراجعه نکرده و به دوستان دور و نزدیکم نیز چنین توصیه ای خواهم کرد.
ح ع
Iran, Islamic Republic of
اینجانب ح ع هم همین نظر را دارم و البته هم سانسور و هم ترس از استاندار !!!!!!!!!!
شاید بهتر باشد منبعد در رسانه دیگری به انجام وظیفه آگاه سازی مردم بپردازیم . . .
این موضوع از کبنا انتظار نمی رفت !!
ح ع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی نظرها و جواب ها سانسور و حذف شده کبنا دارد از صداقت و شجاعت فاصله می گیرد . . .
Iran, Islamic Republic of
ب.. کن .....برو از خدا بترس از قیامت بترس ....
سینا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای استانم که آدمی مث.. و مسئولش باشه..... که نمیکشید هیچ...لااقل مثل ظریف و عراقچی سکوت اختیار کنید اقای خادمی....بسه بابا ....مگه اوضاع زندگی مردم رو شماها نمیبینید؟؟؟رکود وحشتناک و بیکاری جوانان تحصیلکرده رو نمیبینید؟؟؟رشد بی سابقه طلاق جز فقر و نداری چه دلیل دیگه ای میتونه داشته باشه آخه؟؟؟؟متاسفم و متاسفمم و متاااااااااتتسفم اقای خادمی....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1