تاریخ انتشار
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۲۱۸۵۲۳

اظهارات ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته

۱
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد/
زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی بستر فتنه‌های آینده را خاموش می‌کند
ائمه‌جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: با زنده نگه داشتن حماسه روز ۹ دی بستر فتنه‌های آینده خاموش می شود و مسئولان نظام باید صریح و بی‌پروا این فتنه را بشکافند و عوامل فتنه را محکوم کنند.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته دهدشت، ضمن تبریک روز ثبت احوال اظهار داشت: در شهرستان کهگیلویه بیش از ۳۰ هزار جلد شناسنامه کامپیوتری صدور و تحویل مردم شده که کار ارزشمندی است.
وی با اشاره به اینکه ۹ دی سالروز حماسه بزرگ مردم ایران است بیان کرد: فتنه ۸۸ انقلاب و کشور را لرزاند و از جهت وحدت ملی، اقتصادی، مسائل اقتصادی، امنیتی و بین المللی به کشور آسیب زیادی وارد شد.
حسینی افزود: دشمنان ما دست به کار شدند و گفتند که می‌توان با اختلاف و فتنه این انقلاب را سرنگون کرد و این فتنه‌ای بود که دشمن طراحی کرد و عده‌ای از درون ناآگاهانه و برخی هم به عمد وارد میدان شدند.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه وقتی که مقام معظم رهبری نسبت به حوادث فتنه ۸۸ هشدار داد که مراقب توطئه دشمنان باشید و برخی لخت و عریان در این فتنه‌ها وارد شدند که نشان می‌دهد این حرکت عمدی است، تصریح کرد: کسی که پایه‌های حکومت اسلامی را می‌لرزاند مجازاتش بسیار سنگین است گرچه اینها مورد رأفت نظام قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه بعد از حکومت امام حسن(ع) ما دیگر حکومت ولایی نداشتیم، گفت: بعد از قرن‌ها حکومتی با ساختار ولایی و با این همه شکوه و عظمت به‌وجود می‌آید و برخی بخواهند که این حکومت را متزلزل کنند و مردم متوجه و وارد میدان شده و در دهن فتنه‌گران زدند، ۹ دی ۱۳۸۸ از همه گروه‌ها و طبقات مردم زمانی که دیدند امنیت نظام و کشور در تهدید است وارد میدان شدند.
حسینی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن ۹ دی، گفت: با زنده نگه داشتن روز ۹ دی بستر فتنه‌های آینده خاموش می‌شود و مسئولان نظام باید صریح و بی‌پروا این فتنه را بشکافند و عوامل فتنه را محکوم کنند.
وی با بیان اینکه دو پهلو حرف زدن در مورد فتنه و فتنه‌گران، خطاست، تصریح کرد: انقلاب ما باید به انقلاب
نهم دی ملت ایران دشمن را ناامید کرد/ هیچ‌گاه نباید ۹ دی را به فراموشی بسپاریم
امام جمعه گچساران شهرستان گچساران گفت: روز نهم دی ماه روزی بزرگ و ارزشمند است که ملت با بصیرت ایران دشمن را ناامید کرد تا قلب جانشین امام زمان(عج) شاد شود.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: کسی که به خدا ایمان بیاورد در امان است.
امام جمعه گچساران ادامه داد: ایمان به خدا تنها راه نجات انسان‌ها است و انسان باید با بندگی خدا، حلال و حرام کردن، پایمال نکردن حقوق مردم بتواند به راه خداوند ایمان بیاورد.
وی افزود: زمین و اهل زمین هیچ‌گاه نباید بدون هادی و رهبر باشد و لذا خداوند می‌فرماید: زمین هیچ زمانی از هادیان و رهبران خالی نبوده است.
حجازی گفت: گاهی انسان‌هایی هستند که به دنبال منحرف کردن مسیر انسان‌ها تلاش می‌کنند تا بشر راه و مسیر واقعی خود را گم کند و سردرگم شود.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: خداوند برای جلوگیری از گمراه نشدن بشر پس از امامان معصوم می‌فرماید نائبانی هستند که عالم هستند و شاگردان بزرگی را تربیت کرده‌اند.
خطیب جمعه گچساران با بیان‌ اینکه دشمنانی هستند که تلاش می‌کنند بین مردم و رهبر دینی فاصله ایجاد کنند تا مردم را گمراه کنند تاکید کرد: اینجاست که مومن واقعی برای نجات خود تنها ولایت و رهبری را راه نجات خود می‌بیند.
حجت‌الاسلام حجازی در ادامه خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس اسلامی اظهار کرد: همانگونه که مشاهده کردیم رهبری فرمودند:"سیاست قدیمی انگلیسی‌ها مبنی بر تفرقه بینداز و آقایی کن، در دستور کار جدی دشمنان اسلام قرار دارد."
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بیان اینکه انگلیس همیشه موجب فساد و ترویج فتنه‌انگیزی و حیله‌گری بوده است تاکید کردند و فرمودند، سیاست‌ها و اقدامات انگلیسی‌ها در دو قرن اخیر به عنوان منبع شر و نکبت برای ملت‌های منطقه را مورد اشاره قرار دادند.
حجازی اظهار کرد: رهبری بیان داشتند در این وضعیت، شیعه انگلیسی و سنّی امریکایی مثل دو لبه یک قیچی به آتش افروزی و اختلاف افکنی مشغولند و نمی‌خواهند مسلمین مانند کشورهای دیگر آرامش داشته باشند.
وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان باید سعی کنند پاره تن اسلام فراموش نشود به توصیه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند، در صورت وحدت ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، توان تحمیل خواسته‌های خود بر مسلمانان را از دست می‌دهند و توطئه به فراموشی سپرده‌شدن فلسطین ناکام خواهد ماند.
امام جمعه گچساران در ادامه با تبریک روز ثبت احوال گفت: بحث ثبت و احوال موضوع مهمی است که باید در بین خانواده‌ها جدی گرفته شود.
وی با اشاره به حادثه زلزله بم و اینکه گفته می‌شود با ساخت بناها و ساختمان‌های استاندارد از حوادث جلوگیری کنیم خاطرنشان کرد: باید بدانیم جلوی نزول بلا را با ظلم نکردن به مردم و پرداخت زکات باید گرفت.
حجازی تصریح کرد: این بلایای طبیعی می‌آید چرا که عده‌ای از همین مردم مانند فقرا و انسان‌های بدون پارتی و مظلوم آه می‌کشند.
وی ادامه داد: پس باید اول اینجا را بسازیم و پس از آن به فکر خانه‌سازی ایمن باشیم.
خطیب جمعه گچساران با یادآوری روز نهم دی ماه گفت: این روز بزرگ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
وی با تبریک به مناسبت روز نهم دی ماه بر مردم ایران عنوان کرد: روز نهم دی ماه روزی بزرگ و ارزشمند است که ملت با بصیرت ایران دشمن را ناامید کرد تا قلب جانشین امام زمان(عج) شاد شود.
حجازی افزود: خطری بسیار بزرگ در نهم دی ماه با درایت مقام معظم رهبری و ملت بصیر ایران دفع شد تا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.
امام جمعه گچساران تاکید کرد: جریان فتنه۸۸ هیچ‌گاه نباید فراموش شود چرا که این جریانی عمیق و ریشه‌دار بود که از برون کشور رهبری می‌شد.
وی در ادامه توصیه کرد: نسل جوان ما نباید جریان خطرناک فتنه۸۸ را فراموش کنند و باید چرایی و چگونگی پدید آمدن فتنه ۸۸ برای نسل جوان به عنوان یک جریان خطرناک روشنگری شود.
حجت‌الاسلام حجازی در ادامه بیانات خود با اشاره به برخی‌ نقدهایی که در روزهای گذشته به ایشان در خصوص صحبت‌های ایشان در نماز جمعه شده است خطاب به آنها گفت: شما بدانید که من به عنوان امام جمعه دقت می‌کنم و حرف می‌زنم و مطالبی که عرض کردم دقیقا همان بود که گفتم و این طور نیست که خبری به ما بدهند و ما واکنش نشان دهیم لذا تا مطمئن نشوم، سخن نمی‌گویم.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: به عنوان امام جمعه و امین و امانتدار مردم تا مطمئن نشوم چیزی نمی‌گویم لذا تاکید می‌کنم آن چیزی که در هفته قبل گفتم دقیقا همان بود که گفتم.
حجازی در پایان سخنانش اظهار کرد: بارها می‌گویند امام جمعه شهرستان همیشه از وضعیت به اتمام نرسیدن مصلی نماز جمعه گلایه‌مند است که امروز از مومنین و مردم تقاضامندم یک یاعلی بگویند و به میدان بیایند تا خودمان کار مصلی را به اتمام برسانیم.
وی افزود: دیگر از این وضعیت خسته شده‌ایم و کار از جلسه گذاشتن گذشته است لذا ما دیگر کاری به پیمانکار و بخش‌‌نامه‌ها نداریم و امیدواریم بتوانیم با کمک شما مومنین کار مصلی نماز جمعه گچساران را پس از سال‌ها به اتمام برسانیم.
 
فتنه‌گران ۸۸ ظالمین به نظام اسلامی
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در فتنه‌گران ۸۸ ظالمین به نظام اسلامیانتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی بیش از ۸۵ درصد مردم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و حدود ۴۰ میلیون رای به نظام اسلامی دادند.
وی افزود: بین نامزد اول و دوم حدود ۱۱ میلیون رای اختلاف بود اما نامزد دوم و چهارم نتیجه رای مردم در پای صندوق‌ها را نپذیرفتند و سرآغاز فتنه‌ای حدود ۸ ماهه در ایران اسلامی شدند.
امام جمعه چرام گفت: شعارها از جنبه انتخاباتی به تقابل با نظام تبدیل و به مقدسات توهین شد و در نهایت مردم در ۹ دی ۸۸ با تجمع حدود ۴ میلیون نفری در تهران و میلیونها نفری در سراسر کشور، توطئه دشمنان این نظام و عوامل داخلی را خنثی کردند.
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشارافزود: اصلی‌ترین هنر فتنه‌گران امیدوار کردن دشمنان به براندازی نظام اسلامی بود، علاوه بر سران فتنه، خواص بی‌بصیرت و ساکت نیز کمک‌کار فتنه شدند و با سکوت خود، مهر تاییدی بر عملکرد فتنه‌گران زدند.
وی گفت: فتنه ۸۸ و حضور مردم در ۹ دی یک نعمت بود تا ماهیت بعضی افراد فتنه‌گر و کسانی که از حرکت انقلابی نظام و مردم خسته شده بودند، شناخته شوند.
لزوم برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با محوریت و مشارکت مردم
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی با محوریت مردم تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع اظهار کرد: حماسه نهم دی نشان‌دهنده اقتدار و همبستگی ملت ایران در مقابل دشمنان بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم در این روز بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری خود را نشان دادند، افزود: مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته به تکرار موضوع حماسه نهم دی را در مناسبت‌ها و سخنرانی‌های مختلف خود یادآوری کرده‌اند.
وی این حرکت انقلابی عظیم را حادثه‌ای ماندگار در تاریخ ایران عنوان کرد و بیان داشت: مردم با این حرکت عظیم خود برگی زرین به تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی اضافه کردند.
این مسوول با اشاره به اجرای نقشه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمن از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب در تلاش برای ضربه زدن به پیکر آن بودند اما با هوشیاری رهبر فرزانه و ولایت‌پذیری مردم تاکنون موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود نشده‌اند.
خاضع به اتفاقات سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: فتنه ۸۸ از دیگر نقشه‌های دشمنان برای صدمه زدن به ایران بود که باز هم وحدت، همبستگی و بصیرت مردم اجازه کار را به آنها نداد و نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شکل‌گیری حماسه نهم دی ماه متعلق به قشر، جناح یا باند خاصی نبود، اذعان کرد: این پیروزی بزرگ در سایه رهبری هوشیار، مردم فهیم و عنایت خداوند شامل حال مردم ایران شد.
وی در ادامه از تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری مراسم بزرگداشت این روز عظیم خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها، مسؤولان، نهادها و مردم باید جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این روز همکاری کنند.
این مسوول، مردم را عامل اصلی و محور پیروزی چنین حماسه‌هایی دانست و بر برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی با حضور، مشارکت و محوریت مردم تاکید کرد.
خاضع، بزرگداشت حماسه نهم دی ماه را مانند دیگر ایام‌الله روز انزجار و تنفر از دشمن بیان کرد و افزود: برگزار کنندگان این مراسم باید توجه کنند تا برنامه‌هایی فراگیر و هدفمند که اهداف این حماسه عظیم را به خوبی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین کند، تدوین، تهیه و به اجرا بگذارند.
 
امام جمعه یاسوج: حماسه نهم دی سیلی بر صورت آشوبگران
امام جمعه یاسوج گفت: آثار سیلی ملت بیدار ایران در حماسه ۹ دی به صورت آشوبگران از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه‌های نمازجمعه گفت: عدد ۴۰ سیلی بر صورت آشوبگران در حماسه ۹ دیمیلیونی شرکت کنندگان در انتخابات سال ۸۸ می‌رفت تابرگ زرین دیگری بر افتخارات ملت قهرمان ایران بیافزاید که متاسفانه رفتار زشت عده‌ای آشوبگر و فتنه گر شیرینی آنرا به تلخی مبدل کرد اما در حماسه ۹ دی بار دیگر دست حق از آستین ملت بیرون آمد و سیلی سختی به صورت آشوبگران نواخت تا هیچوقت نتوانند سر بلند کنند.
وی افزود: هتاکان به ارزشهای دینی هم مثل یاران تروریستشان روسیاه شدند تا از شرمساری برای همیشه سر به زیر شوند.
وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) مسیح گفت: اگر چه حضرت مسیح الهام بخش صلح و دوستی است اما افسوس که امروز برخی از پیروانش در رفتاری متناقض با حمایت از تروریست‌ها و به ویژه حمایت از حکومت کودک کش سعودی خود را در نا‌امنی و خونریزی در منطقه شریک کرده‌اند.
امام جمعه یاسوج به آزادی حلب پس از ۴ سال جنگ و خونریزی اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها و حامیان بی‌رحمشان سال‌ها مرتکب وقیح‌ترین جنایات از سربریدن گرفته تا جگر خواری در سوریه و شهر حلب شدند اما حامیان امریکایی، اسرائیلی و سعودیهای یهودی الاصل به بهانه دفاع از حقوق بشر از این همه جنایت دفاع کردند اما سرانجام به یاری خداوند جبهه مقاومت پیروز شد تا لکه ننگین دیگری بر پیشانی تروریستهای تکفیری و حامیانش ثبت شود.
حجت الاسلام حسینی به مناسبتهای پیش رو از جمله ۶ دی سالروز واگذاری حفاظت هواپیمایی به سپاه اشاره کرد و گفت: پیش از این چند مورد هواپیما ربایی در کشور صورت گرفت که با تدبیر امام و واگذاری حفاظت هواپیما‌ها به سپاه طی ۳۰ سال گذشته حتی یک مورد هم هواپیما ربایی نداشتیم.
وعده‌های حقوق شهروندی دردی از ملت دوا نمی‌کند/ از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای پاسخ ملت به نقض برجام
امام جمعه لنده با اشاره به عدم تحقق وعده‌های پسابرجامی به ملت ایران، گفت: وعده‌های حقوق شهروندی دردی از ملت را دوا نمی‌کند و تنها پاسخ قانع‌کننده از دید ملت ایران به نقض برجام از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه شهر لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خمس، حب دنیا را کاهش داده و به عنوان بیمه عمر و زندگی از حوادث ناگوار است.
وی افزود: کم‌توجهی به دستورات دین عامل بسیاری از مشکلات بوده که نیاز لازم است برای اجرای آن به متخصص دین مراجعه شود.
امام جمعه شهرستان لنده در ادامه به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره و تصریح کرد: ۹ دی سالروز میثاق ملت با امام امت بوده که توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
محمودی‌اصل با اشاره به رشد و ترقی برخی نوکران استکبار در دامان نظام و انقلاب، یادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب با هدف تخریب و تضعیف نظام و آرمان‌های انقلاب با این تصور که ملت از نظام و انقلاب خسته شده و با اهداف شوم استکبار همراه خواهند شد، توطئه نرم خود را برای پیروزی و یا شکست در انتخابات طراحی کردند.
وی تبیین کرد: سران شناخته شده فتنه نیروها و مهره‌های اصلی آنها نبوده، بلکه آنها با استفاده ابزاری از بی‌بصیرتی سران فتنه و به تصور اینکه پس از ۳۰ سال ملت ایران را شناخته‌اند، فتنه ۸۸ را رقم زدند.
امام جمعه لنده ادامه داد: اقدامات فتنه‌گران پس از انتخابات چهره واقعی آن جریان را به ملت شناخت و خود عاملی برای شکست این جریان و فتنه و فتنه‌گران شده است.
محمودی‌اصل به اهداف فتنه و شعارهایی که در سال ۸۸ توسط فتنه‌گران داده می‌شد، اشاره کرد و گفت: شعارهای «جمهوری ایرانی» و «نه غزه نه لبنان» تنها با هدف کم‌رنگ کردن اهداف انقلاب و نشانه گرفتن ولایت فقیه بوده که هزینه‌های سنگینی را بر کشور و نظام و انقلاب تحمیل کرد.
وی افزود: خشم، قدرت ایمان، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران، فتنه را در هم شکست و پایه‌های نظام و انقلاب را مستحکم کرد، اما ننگ بی‌بصیرتی بر پیشانی سران فتنه و فتنه‌گران حک شد و مردودی‌های این جریان برای ملت شناخته شدند.
محمودی‌اصل با بیان اینکه ریشه‎های فتنه قابل خشک شدن نیست، ادامه داد: ما باید با بصیرت و هوشیاری فتنه‌ها را بشناسیم و در راستای خنثی کردن آن گام برداریم.
وی تشریح کرد: اعتدال یکی از شعارهای نابی است که متأسفانه عده‌ای از فتنه‌گران با استفاده از این شعار مسؤولیت گرفتند، اما پس از گذشت سال‌ها از فتنه هنوز هم به خاطر بی‌بصیرتی و توجیه نگاهشان می‌گویند حوادث سال ۸۸ را فتنه نمی‌دانند و در مقام دفاع از آن حرکت می‌کنند.
امام جمعه لنده با بیان اینکه آمریکا یکی از سه ضلع خارجی حمایت از فتنه‌گران در ایران بوده، گفت: برخی فکر می‌کردند با انجام مذاکرات، دشمنی آمریکا کاهش خواهد یافت، اما دیدیم نه تنها برجام دشمنی‌ها را کاهش نداد، بلکه عاملی برای ایجاد دشمنی‌های جدید، افزایش تحریم‌ها و مشکلات را به همراه داشته است.
وی افزود: نقض برجام از سوی آمریکا و استکبار کاملاً مشهود بوده و ملت ایران تنها پاسخ قانع کننده این نقض‌ها را از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای می‌دانند.
محمودی‌اصل در ادامه به لزوم عزم جدی مسؤولان برای جبران گذشته و خدمت به مردم اشاره و تصریح کرد: وعده‌های جدید با عنوان حقوق شهروندی دردی از مشکلات مردم را برطرف نخواهد کرد، بلکه به توجه به خواست و اراده داخلی تنها راه‌حل است.
وی به لزوم جلوگیری از فساد‌ها و اختلاس‌های اقتصادی اشاره و مطرح کرد: توجه به جوانان همراه با اجرای عدالت اجتماعی باعث تحقق حقوق شهروندی خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده بیان کرد: هرگاه به خواست و اراده ملت تکیه شود، موفقیت را به دست خواهیم آورد و در سایه استقامت اسلامی بود که توانستیم شاهد خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان در منطقه باشیم.
محمودی‌اصل در ادامه به هفته سوادآموزی و لزوم ترویج علم و دانش اشاره کرد و یادآور شد: راه‌اندازی نهضت سوادآموزی در سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) در راستای افزایش بصیرت و آگاهی ملت بوده و امروز باید در همین راستا تلاش و کوشش لازم را داشته باشیم.
وی به هفته ثبت احوال نیز اشاره و تشریح کرد: فعالیت‌های آماری و خدمات متنوع ثبت‌احوال مبنا و پایه برنامه‌ریزی برای توسعه بوده که باید در این زمینه همکاری لازم با مسؤولان این اداره صورت پذیرد.
امام جمعه لنده در ادامه به طرح بازسازی امام‌زاده سید عمادالدین ولی‌(ع) اشاره و تبیین کرد: همه نهادهای فرهنگی با مشارکت و همکاری مردم باید در بازسازی این بقعه متبرکه همگام و همراه شوند، چراکه این فرصت و ظرفیت معنوی برای توسعه و پیشرفت شهرستان مهم و ضروری است.
مردم صبورانه عمل کرده و تجمع نکنند/ آب شرب شهر دیشموک با جان مردم بازی می‌کند
امام جمعه موقت دیشموک ضمن دعوت توصیه به مردم برای صبور بودن در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر، گفت: مردم فعلاً صبر کنید و در واقع اعتراض و یا تجمع نکنند.
حجت الاسلام شیخ شعیب عبدالپور امام جمعه موقت دیشموک در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به مناسبت روز یکشنبه پنجم دی ماه مصادف با بیست و پنج ربیع الاول ولادت حضرت عیسی مسیح، این روز را به محضر امام زمان(عج) مقام معظم رهبری و شیعیان تبریک گفت.
وی با بیان اینکه، حضرت عیسیمسیح از انبیاء بزرگ الهی است، تصریح کرد: تولدش توام با معجزه بوده است و ایشان هم تولدش و سخن گفتن در گهواره و شفای بیماران صعب العلاج و هم زنده کردن مردگان او معجزه آسا بوده است.
امام جمعه موقت دیشموک با اشاره به خصوصیات ویژه حضرت امام حسین(ع) و عیسی مسیح دو شخصیت بزرگ، گفت: اینها الگوهای عظیم برای بشر هستند.
وی در ادامه به روز پنج شنبه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: در این روز ملی و مقدس لطف، رحمت و امداد غیبی خداوند متعال بر قدرت های مستکبر تسلط پیدا کرده و چیره شد.
عبدالپور گفت: در روز ۹دی ۸۸ مردم دست غیب و جاء الحق را به وضوح مشاهده کردند.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در آن روز دندان خود را برای انقلاب جدید تیز کردند.
خطیب موقت شهر دیشموک با اشاره به اینکه، بی‌حرمتی‌ها و هتک حیثیت در آن زمان به انقلاب و اسلام فراوان شده است، اضافه کرد: دشمنان قصد داشتن سیاست فرعون را در ایران اجراء کنند ولی نتوانستند.
عبدالپور گفت: در فتنه ۸۸ عده‌ای که حامیان غرب بودند به این کشور لطمه زدند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار غرب بداند شیعه جوشش حسینی(ع) دارد که جهاد می‌کند و از همه چیز خود در راه آرمان‌های انقلاب می‌گذرد.
حجت‌الاسلام عبدالپور بار دیگر و در ادامه خطبه‌های چند هفته قبل خود در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر دیشموک، تاکید کرد: در هفته‌های اخیر فریاد مردم را به مسئولان استانی انتقال داده و پیگیر هستیم.
وی افزود: ماحصلی از این پیگیری به ما در این خصوص گزارش شد ولی هنوز نتیجه قطعی مطرح نگردید.
امام جمعه موقت دیشموک ضمن دعوت توصیه به مردم برای صبور بودن در خصوص ناسالمی آب شُرب شهر، گفت: مردم فعلاً صبر کنید و در واقع اعتراض و یا تجمع نکنند.
عبدالپور تشریح کرد: مسئولان بخش در تلاش و پیگیری هستند و ان‌شاء‌الله که هر چه زودتر جهت رفع این مشکل و مسئله حیاتی آب شرب شهر، اقدام شود.
خطیب موقت دیشموک به اهمیت بالای سلامتی انسان اشاره کرد و خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئله آب شرب شهر دیشموک با جان مردم بازی می‌کند.
عبدالپور از مردم خواهش کرد که صبورانه عمل کنند و لطف شود این بار تجمع نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
ک ..،ک ..
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1