تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۲۱۸۴۵۲

تاکید بر همکاری بانک ها در حمایت از سرمایه گذاران

۰
کبنا ؛جلسه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد با بانکهای عامل جهت پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان در حوزه سرمایه گذاری برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه بویراحمد هدف از تشکیل این جلسه را تعیین وضعیت تعهدات بانک‌ها در خصوص طرحهای گردشگری در سفر کاروان دولت تدبیر وامید به استان اعلام امادگی بانک‌ها ی عامل جهت پذیرش و بررسی طرحهای سرمایه گذاری بخش گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: با عنایت به تاکید ریاست محترم جمهور بر ضرورت توسعه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بانک‌های استان پیگیری بیشتری جهت اجرایی نمودن این مصوبات انجام دهند.
محمود باقری با اشاره به اینکه بانک‌های استان نقش مهمی در اجرای سریع‌تر طرح‌های گردشگری دارند تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاری در بخش گردشگری می‌تواند نیاز استان از منابع نفتی کشور را کاهش دهد واشتغال زایی خوبی را فراهم سازیم.
دبیر کار گروه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد افزود: در دولت تدبیر و امید حمایت‌های خوبی ازبخش سرمایه گذاری در زمینه گردشگری انجام شده است و کار‌های بزرگی در استان شروع شده است که نیاز داریم بانک‌ها در این مسیر این اداره کل را همیاری کنند.
وی اضافه کرد: کهگیلویه وبویراحمد در بخش گردشگری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و در این راستا آماده هرگونه حمایت از سرمایه گذاری در این بخش هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اعتبارات محدود دولت برای تخصیص به اجرای پروژه‌های گردشگری خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات کشور در چند سال گذشته، دولت اعتبارات چندانی برای تخصیص به اجرای پروژه‌های گردشگری ندارد لذا تلاش کردیم تا با حمایت از سرمایه گذاران زیر ساخت‌هایی مثل شروع عملیات هتل، اقامتگاه بوم گردی، پارک ابی، مجتمع رفاهی تفریحی در شهرستانهای استان فراهم کنیم.
باقری با اشاره به رشد ۲۵ درصدی ورود گردشگران خارجی به استان گفت: در حال حاضر باید برای ایجاد زیرساخت‌ها از جمله هتل‌ها و مراکز اقامتی برای گردشگران، سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد. به همین منظور مساعدت و همکاری بیشتر شبکه بانکی مورد انتظار است.
در ادامه نمایندگان هر یک از بانک‌ها در خصوص طرح‌های مورد تعهد و خود و اقدامات انجام شده گزارشی ارائه کردند.
 
photo_2016-12-18_04-29-04 photo_2016-12-18_04-29-41 photo_2016-12-18_04-29-36 photo_2016-12-18_04-29-23
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بخندید سیر
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1