تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۱۷۶۲۱

گچسارانی‌ها شگفتی‌ساز می‌شوند؟

۰
کبنا ؛مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز و فردا با برگزاری ۴ دیدار دنبال می‌شود تا چهره ۴ تیم مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود. این بازی‌ها در حالی برگزار می‌شود که حذف پرسپولیس در دور یک سی‌ودوم نهایی این مسابقات برابر تیم گمنام قشقایی شیراز باعث شده تا هواداران این تیم برای حذف استقلال لحظه‌شماری کنند. استقلالی که در این مرحله با تیم نفت‌تهران روبه‌رو شده است.
باخت خانگی برابر سپاهان در لیگ برتر به‌شدت تراکتوری‌ها را عصبانی کرده چرا که هفته گذشته پرسپولیس هم باخت و تراکتورسازی فرصت بازگشت به صدرجدول را از دست داد. شاگردان امیرقلعه‌نویی در گچساران به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند و می‌خواهند با شکست نفت‌وگاز ضمن صعود به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی از لحاظ روحی خود را آماده دیدارهای لیگ برتر و رفتن دوباره به صدرجدول کنند. چرا که آنها به این باور رسیده‌اند، پرسپولیس دوران افول خود را سپری می‌کند. البته نماینده گچساران حریف دست‌وپابسته‌ای نیست. آنها برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر از استقلال خوزستان، راه‌آهن و فولاد عبور کرده و به طور حتم حریف از پیش‌باخته‌ای نخواهد بود. احتمال آن وجود دارد که گچسارانی‌ها شگفتی دیگری را خلق کنند و تیم دوم لیگ برتر را هم حذف کنند. این دیدار از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود.
محمد نوری هافبک تراکتورسازی در خصوص بازی تراکتورسازی در گچساران مقابل نفت و گاز این شهر اظهار داشت: «شک نکنید کار دشواری مقابل این تیم داریم و آنها تا اینجای مسابقات حذفی پدیده بوده‌اند چون توانسته‌اند استقلال خوزستان و فولاد را حذف کنند.»
وی افزود: «با این حال ما برای قهرمانی جام حذفی برنامه داریم و می‌خواهیم به جز لیگ که مدعی هستیم در این جام هم بدرخشیم و پیروزی در این بازی و به صعود به مرحله بعد بتوانیم شرایط را برای هدیه دادن دو جام به هواداران فراهم کنیم.»
هافبک تراکتورسازی در خصوص تمرین این تیم در زمین نفت و گاز گچساران و مورد تشویق قرار گرفتن از سوی هواداران این تیم گفت: «واقعا جو خوبی بود و از همه این عزیزان ممنون هستم که من را مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند. امیدوارم فردا یک بازی جذاب و تماشاگرپسند را هر دو تیم به نمایش بگذارند و فارغ از هر نتیجه‌ای آنها از تماشای بازی لذت ببرند.»
نوری درباره جدی شدن حضور امید عالیشاه و احمد نوراللهی در تراکتورسازی اظهار داشت: «هنوز در جریان جدی شدن یا نشدن این انتقال نیستم اما قطعا حضور دو بازیکن با کیفیت مثل عالیشاه و نوراللهی در تراکتورسازی که کار سختی در نیم فصل دوم دارد، خیلی کمک خواهد کرد. ما کار سختی در نیم فصل دوم داریم و می‌بینید که با نتیجه گرفتن بقیه تیم‌ها کار در بالای جدول سخت شده و مدعیان جدیدی اضافه شده‌اند.»
به گزارش کبنااسپورت، انتظار می‌رود امروز همه (تماشاگر، بازیکن، کادر فنی و مسئولان شهرستان و استان) برای شگفتی‌سازی دو باره نفت‌وگاز گچساران همت بگمارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1