تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۱۷۵۴۱

ورود و نشست خبری قلعه‌نویی در گچساران (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: از مسئولان شهرستان تشکر بسیاری می‌کنم. خوشحالم که به چنین شهر خوبی آمدم. فکر می‌کنم اینجا با تبریز حدود ۲۷ درجه اختلاف دما دارد. وی با اشاره به بازی فردا مقابل گچساران افزود: با تیمی ‌بازی داریم که با آقای یزدی و افشین کمایی در استقلال اهواز با هم بودیم و در لیگ برتر ۲ تیم فولاد خوزستان و مدافع قهرمانی را حذف کرده است.
وی گفت: تیم نفت و گاز یقیناً تیم خیلی خوبی است و ما بازی سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم در این بازی نیز خوب و منطقی کار و از این مرحله عبور کنیم. با این تیم آشنا هستیم. ۲ بازی جام حذفی و یک بازی لیگ دسته دوم این تیم را آنالیز کردیم. نفت و گاز تیم خوب، جوان و دونده است. ما هم جام حذفی را مانند لیگ برتر می‌دانیم و با تمام قوا در آن حاضر می‌شویم. بازی این تیم مقابل فولاد را دیدم که این تیم ۱۲۰ دقیقه خوب و با برنامه بازی می‌کرد و صعودش به مراحل بالا از روی شانس نیست.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص اینکه او مقابل داریوش یزدی قرار خواهد گرفت که روزی در کنار در کادر فنی استقلال اهواز حضور داشت، افزود: یزدی در موقع بازی مدافع بود اما مدافعی خیلی خوش فکری بود. نتایج کنونی تیم نفت و گاز هم از هوش یزدی نشأت می‌گیرد. بازی سختی مقابل تیم یزدی و کمایی داریم. افشین کمایی هم از هافبک‌های خوب فوتبال ما بود که به حقش نرسید، او حتی از استقلال تهران هم پیشنهاد داشت. در کل تیم نفت و گاز مجموعه خوب، جوان و انرژیکی را دور هم جمع کرده است. یزدی حتی یکماه به تمرینات استقلال تهران می‌آمد و از تمرینات نت‌برداری می‌کرد. تیم نفت‌وگاز نظم دفاعی خوبی دارد و هم در ضد حملات و حملات بسیار سریع کار می‌کند. ما باید تلاش کنیم فضا را از حریف بگیریم.
وی افزود: خوشحال هستم در خدمت مردم آب و آتش این شهرستان قرار گرفته‌ام.
قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به دو مربی تیم نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت: دو مربی تیم نفت و گاز گچساران آقای داریوش یزدی و افشین کمایی دومربی بزرگ هستند که استقلال اهواز و فولاد خوزستان را حذف کردند.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اذعان کرد: حذف دو تیم بزرگ خوزستان یک اتفاق نبوده است و تیم نفت گچساران در این دو بازی بسیار خوب و سخت کار کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه شناخت کاملی نسبت به تیم نفت گچساران دارم بیان کرد: شناخت کاملی نیز نسبت به تیم نفت گچساران دارم و تیم نفت بسیار خوب و جنگنده است.
قلعه‌نویی ابراز کرد: دو بازی تیم نفت را در جام حذفی و یک بازی را در لیگ دو را آنالیز کردم و بازی فولاد خوزستان با نفت گچساران را به صورت کامل تماشا کردم و بازی استقلال اهواز را با تیم نفت را آنالیز کردم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: تیم نفت گچساران هم در نظم دفاع و هم در حمله تیمی بسیار خوبی است چرا که مربیان خوبی برروی نیمکت این تیم نشسته‌اند.
وی اظهار کرد: سرمربی تیم نفت گچساران جزء مدافعین تیم خوش‌فکر فوتبال ایران بود.
وی گفت: نتایج خوبی که تیم نفت گرفته است نتیجه هوش سیاه سرمربی تیم نفت است.
قلعه نویی ادامه داد: افشین کمایی کمک مربی داریوش یزدی بازیکن خوبی بود که در فوتبال ایران به حقش نرسید.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز ابراز کرد: این دومربی افکار بسیار خوبی دارند و نتیجه خوب تیم نفت گچساران حاصل هوش این مربیان و بازی خوب بازیکنان این تیم است
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: ما با تمام وجود با تیم نفت گچساران بازی خواهیم کرد.
وی با اشاره شهر گچساران گفت: این شهر میادین گاز و فت زیادی دارد و باید به زیر ساخت‌ها اهمیت داده شود.
وی درباره پرسش خبرنگاری در خصوص ایمان موسوی بازیکن گچسارانی پیشین استقلال که شاگرد قلعه نوعی بود گفت: موسوی بازیکن خیلی خوبی است و وقتی او را به استقلال آوردیم جهش خوبی داشت اما متاسفانه اسیر یکسری بازهایی شد که به ایمان لطمه زد.
اگر فکر و ذکر او فقط روی فوتبال بود الان جز ۳، ۴فوروارد بر‌تر ایران بود. او هم از نظر سرعت و تکنیک و شم گلزنی استعداد بالایی دارد اما حیف که اسیر بازی‌های یکسری آدم‌ها شد که از او استفاده کردند.
قلعه نوعی در خصوص سروش رفیعی گفت: آخرین باری که با او صحبت کردم او علاقه‌مند بود به خاطر مردم و طرفداران آذری در ایران برای تراکتور سازی بازی کند اما باید شرایط فراهم باشد.
سرمربی تراکتور سازی در خصوص حواشی ایجاد شده درباره مردم آذربایجان شرقی عنوان کرد: همه ایران سرای ما است و ما باید به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم. ایرانی‌ها چه از نظر هوش، استعداد، تیپ و قیافه جزو نژادهای خوب محسوب می‌شوند اگر سخت افزار لازم در کشور ما وجود داشت مطمئنا در فوتبال جزو ۱۰کشور بر‌تر بودیم، مخلص همه ایرانی‌ها هستیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: جا دارد که از فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ موسوی و رئیس هیئت فوتبال گچساران که با ما همکاری خوبی دارند را تقدیر و تشکر کنم.
















نام شما

آدرس ايميل شما

باوي
Iran, Islamic Republic of
زنده بااااد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
قلندری
فردا عکس های جالب بگیری
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم موقع رفتن از گچساران نظرت عوض نشه.
تو رو خدا
Iran, Islamic Republic of
سی رییس هیات فوتبال گل کاشت تو چنن تختی نگاه کاندید اینده شورای شهر نگاه چهره غیر واقعی در عکس ها واقعا به کجا تا کجا به چه قیمت
سلام
Iran, Islamic Republic of
این سه نفر با ژنرال آمده اند؟
Iran, Islamic Republic of
هنی .. نه وابیه امیرخان
جهان
United States
میشه بگی شمس بنگاه دار نقشش چیه
بی نام
Iran, Islamic Republic of
قلعه رو یه بار شهرداری .. د ان شاالله نفت.. کنه
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1