تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۱۷۵۲۸

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در شرکت نفت گچساران

۰
کبنا ؛آیین بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد .
به گزارش کبنا نیوز؛ شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران آیین بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران،سرهنگ پورنگ رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان،بخشدار و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و کارکنان اداره ترابری نفت گچساران برگزار شد.
مهندس بیژن عالی پور در پیام خود به همین مناسبت با اشاره به پیشینه فعالیت ترابری در صنعت نفت،ترابری را بخش اصلی عملیات تولید برشمرده است.
وی حضور در دفاع مقدس و مهار آتش و بازسازی تأسیسات را در دوران جنگ و بحران‌ها تجربه ارزشمند ترابری صنعت نفت عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارداشت: ۲۶ آذرماه هر سال یادآور صدور فرمان انقلابی امام راحل در سال ۱۳۶۲ در زمینه اعزام کامیونها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریای کشور است.
هوشنگ صیدالی بیان کرد: در آن روز و در پی فرمان تاریخی امام راحل (ره) کامیون‌داران و رانندگان آمادگی خود را برای مشارکت در بسیج تخلیه بنادر اعلام کردند و در نهایت با درایت امام (ره) و ایثار و همت شبانه روزی رانندگان مشکل تجمع کالاهای وارداتی در سریعترین زمان ممکن برطرف شد.
وی ادامه داد: امروز خداوند را شاکر هستم که یکبار دیگر این توفیق نصیب من شد تا بتوانم در خدمت شما همکاران عزیز در شرکت نفت گچساران باشم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به ویژگی وجود تاسیسات آن در چهار استان و در اختیار داشتن بیش از ۷۰۰ خودروی سبک، سنگین، اتوبوس، مینی بوس و دستگاه های ویژه نقش کلیدی و اساسی در تولید نفت مناطق نفتخیز جنوب دارد.
صیدالی با بیان اینکه، صنعت نفت گچساران یک دانشگاه است خاطر نشان کرد: صنعت نفت گچساران نیروهای توانمندی دارد که در تمامی عرصه توانسته اند حضوری چشم گیر داشته باشند.
وی در ادامه به بحث صادرات نفت ایران پس از برجام اشاره کرد، گفت : ملاحظه کردیم که مقام عالی وزارت در رأس وزارت نفت در این چند ماه با تلاش هایی که انجام دادند در بحث صادرات نفت پس از برجام موفق شدند کار بزرگی انجام دهند که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
صیدالی عنوان کرد: بی شک اداره ترابری نقش بی بدیلی در صنعت نفت و تولید دارد.
علی کردلو مدیر خدمات شرکت نفت وگازگچساران اضافه کرد: اداره ترابری بخشی از مدیریت خدمات است که انسان های بزرگ و پرتلاش در آن خدمت می کنند.
وی افزود: ویژگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و حضور در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس این شرکت را نسبت به دیگر شرکت‌های دیگر متمایز کرده است.
رییس اداره ترابری نفت و گاز گچساران با تبریک این روز به همکاران خود عنوان کرد: اداره ترابری نفت گچساران با داشتن ۷۳۴ خودرو و وجود نیروی انسانی متخصص و توانمند کار پشتیبانی از خدمات و عملیات را در حوزه چهار استان بر عهده دارد.
رهام عباسی تصریح کرد : حضور موفقیت آمیز در بازسازی‌ها ، عملیات های فوری،جاده‌سازی در مکان های سخت گذر، حمل و نقل و تعویض نوبتکاران از دیگر خدمات این اداره به‌شمار می‌رود.
وی گفت:کارکنان اداره ترابری امروز موفق شده‌اند خودروی پیکاب را در شرکت را به صورت کامل صافکاری و رنگ آمیزی نمایند در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند.
در پایان این آیین از ۲۷ نفر از کارکنان اداره ترابری نفت گچساران تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1