تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۱۷۵۱۹

بازی مقابل نفت‌وگاز گچساران به هیچ وجه ساده نیست

۳
۰
کبنا ؛کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با صحبت‌های کادر فنی، باخت به سپاهان را فراموش کردیم و فقط به پیروزی برابر نفت‌وگاز فکر می‌کنیم.
مهدی کیانی در خصوص دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی عنوان داشت: بر خلاف آنچه که همه فکر می‌کنند، به نظر من این دیدار اصلاً ساده نیست و یکی از بازی‌های خیلی سخت ما‌ خواهد بود. تیم نفت‌وگاز تیم خیلی خوب‌ و خطرناکی است و در بازی‌های اخیرش در جام‌حذفی نشان داده است که تیم خوب و بانظمی است.
وی افزود: برای نفت‌وگاز تیم احترام قائلیم و نباید خودمان از قبل برنده بدانیم چرا که بر این باور هستیم که چنین تیم‌هایی مقابل تراکتورسازی بسیار باانگیزه ظاهرا می‌شوند ولی ان‌شاءلله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم در جام حذفی هم مدعی قهرمانی باشیم.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد شرایط روحی، روانی بازیکنان تراکتورسازی بعد از باخت مقابل سپاهان گفت: بهترین تیم‌های دنیا هم امکان شکست مقابل حریفان خود را دارند اما خدا را شاکریم که بعد از صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان تیم داشتند باخت مقابل سپاهان را فراموش کردیم و روحیه بازیکنان هم در حال حاضر در شرایط مناسبی است و فقط به بازی نفت‌وگاز گچساران فکر می‌کنیم.
کیانی دز ادامه گفت: مربیان بزرگی بالای سر بازیکنان تراکتورسازی هستند و مطمئناً نقاط ضعف و قوت تیم گچساران را در جلسه آنالیز گوشزد می‌کنند، تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که از نقاط ضعف تیم نفت‌وگاز استفاده کنیم و بتوانیم برنده این دیدار باشیم.
بازیکن تیم تراکتورسازی در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: در این مدت به دلیل شرایط جوی هوای تبریز چندان نتوانستیم تمرینات خوب و شادابی داشته باشیم و بیشتر در سالن بسته تمرین کردیم، مهم‌ترین موضوع بازگشت شرایط روحی و روانی به تیم بود که خوشبختانه شرایط فعلی تیم هم مساعد برای دیدار با نفت‌وگاز است، امیدوارم با شکست این تیم بتوانیم با شکست این تیم به جمع ۴ تیم بر‌تر راه پیدا کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

الاحقرالسادات سید مصطفی محمدی
Iran, Islamic Republic of
سر دبیر عزیز
لطفا قبل از انتشار یادداشت عزیزان را مطالعه و بعد از برطرف کردن ایرادهای نوشتاری آن را انتشار دهید.
در تمامی خبرها این مهم به چشم میخورد
با تشکر
منصور
Iran, Islamic Republic of
. ایورگردی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
نا بخری
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1