تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۲۱۷۳۲۶

تحلیل بازی نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز؛ دیداری مهم و نقش هواداران گچسارانی

۹
۰
کبنا ؛دیدار تیم‌های تراکتور سازی تبریز و نفت و گاز گچساران در مسابقات جام حذفی را شاید بتوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه نفت و گاز گچساران دانست.
NaftMes-(28)
سه شنبه ۳۰ آذرماه ۹۵ راس ساعت ۱۴، از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، مسابقه‌ای جذاب مابین ۲ تیم دسته دومی نفت و گاز گچساران و تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز، در شهر نفت خیز گچساران برگزار خواهد شد.
فارغ از بحث‌های فنی، تحلیل پیش از بازی و نتیجه این رقابت که از اولویت مهمی برخوردار است، قصد دارم به ابعادی دیگر از این مسابقه بپردازم.
آنچه مسلم است، در این بازی حیاتی، تماشاگرانی از شهرهای مختلف و نزدیک به گچساران، جهت تماشای این بازی پای به ورزشگاه خواهند گذاشت. آنچه در این بین مهم است و زیر زره بین رسانه‌ها قرار خواهد گرفت، نحوه حضور تماشاگران و فرهنگ آنان است.
بنده با توجه به شناخت عمیقی که از مردم خونگرم و با اصالت این استان خصوصا شهر گچساران دارم، بسیار خوشبین هستم فرهنگ خویش را که ریشه در اعماق تاریخ دارد، بهتر و پر رنگ‌تر از همیشه به تمام ایران صادر خواهند نمود. لذا در این خصوص، به تماشاگران محترم پیشنهاداتی دارم که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهم نمود:
۱. حال که چنین شرایطی پیش آمده تا در فرصتی تاریخی و مهم، به عشق تیم محبوبتان وارد ورزشگاه شوید، از‌‌ همان ابتدای بازی تمام تمرکزتان را روی تیم خودی گذاشته و از هرگونه سنگ پرانی، دشنام، تشویش، درگیری احتمالی و تحقیر تیم مقابل به شدت پرهیز نمایید.
۲. پس از بازی، در صورت پیروزی یا حتی باخت احتمالی، هم تیم خویش و هم تیم حریف را به شدت تشویق نموده و قدردان زحمات آنان باشید.
۳. به هرحال رقابت، مابین یک تیم مدعی از لیگ بر‌تر با تیمی از لیگ دسته ۲ می‌باشد، خواهشمندم با اتفاقات موجود منطقی برخورد نموده و از تیم شهرتان انتظار شق القمر نداشته باشید.
۴. مراقب افراد پای به سن گذاشته، کودکان و خردسالان بوده و شرایط را برای لذت بردن حداکثری همه تماشاگران از این بازی فراهم کنید.
۵. درصورت اشتباهات احتمالی داوری، با رعایت احترام به داور مسابقه، اشتباهات موجود را پذیرفته و به بازیکنان و مربیان تیم حریف ‌‌نهایت احترام را بگذارید.
۶. سعی نمایید هر طور که شده، فرهنگ غنی عشایر کهگلویه و بویراحمد را به بهترین شکل به کل ایران مثل همیشه معرفی نمایید.
۷. نظم عمومی و نظافت ورزشگاه و سطح شهر را به بهترین شکل ممکن رعایت نمایید.
و اما چند نکته خطاب به مسولین ورزش استان کهگلویه و بویراحمد:
مسولین عزیز و زحمتکش؛ گچساران نیز جزیی از استان شماست، اینکه فقط چشم امیدتان به حمایت‌های بیدریغ شرکت نفت باشد و این شهر و تیم نفت و گاز که حتی از داشتن یک چمن مناسب محروم است را تنها بگذارید، با توجه به پتانسیل‌های موجود این شهر در جهت درخشش در کشور، از شما بزرگواران انتظاری جز این وجود ندارد که با دقت نظر بیشتر و حمایت‌های همه جانبه و بهتر، در جهت گرفتن بودجه و رسیدگی به ورزش این شهر با اهتمام بیشتری به مسئله نگاه کنید تا در سال‌های آتی، شاهد درخشش بیشتر جوانان گچسارانی در عرصه رقابت‌های کشوری باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
بی احترامی به داور تحت هر شرایطی ممنوع. خواهشی که داریم حرف رکیک به کسی نگید. رفتار هر شخص نشون دهنده اصالت خانوادگی اونه. کسایی هم که از اطراف میان رعایت کنن و مث سری قبل نشه که بدنامیش واسه گچساران شد
منصور
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چرا این عکس ۳ فصل پیش رو میزارین رو تیتر خبری.حرفه ای باشین
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
همه ی قشقاییها یکصدا تراکتور قهرمان
مکرم
Iran, Islamic Republic of
من هم امیدوارم تیم شهرم نفت وگاز برنده شود. ولی بازی برد وباخت دارد.نباید اخلاق را زیر پا گذاشت.این بازی احتمالا پخش زنده میشود باید مواظب باشیم که ناهنجاری بوجود نیاید وبه تصمیم داور احترام گذاشت ومیزبان خوبی باشیم.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
چشه م من که آب نمی خور
احمد چشم روشن
Iran, Islamic Republic of
خاطره بازی باجم بوشهر که بانوه ام که ۶سال داشت رفتیم ورزشگاه فراموش نمینمایم
اگر جای تراکتور سازی،ریال مازید یا بارسا هم بیاد ما نیستیم.
ازطریق تلویزیون تماشا مینماییم.
ولی واقعا نظم واخلاق رعایت شود ،زیرا گچساران درسطح ایران وحتی خاورمیانه ازنظر ثروت نفت وگاز شناخته شده است.
م.محمدی
Iran, Islamic Republic of
این که تحلیل نبود
Europe
متن نظر شمامرتضی گشتاسب

ب نظر من وظیفه لیدرهای نفت از همه چیز مهمتره. ولی فکرنکنم....
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس سه سال قبل رو میزارین تحلیل تون عالی بود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1