تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۲۱۷۰۳۴

هتل جهانگردی یاسوج در جشنواره «سفره‌ی ایرانی، فرهنگ گردشگری» / رایزنی‌های جعفری بیرون از مرزهای استان (+ تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله چهار استانی است که در بین استان‌های منطقه هفت کشور به همراه استان‌های لرستان، فارس، چهار محال و بختیاری در جشنواره‌ «سفره‌ی ایرانی، فرهنگ گردشگری» در شیراز حضور دارد.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج گفت: ازاستان کهگیلویه وبویراحمد هتل جهانگردی یاسوج تنها هتلی است که در بین هتل‌های جهانگردی در این جشنواره شرکت کرده است.
مجتبی جعفری با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل هتل جهانگردی یاسوج برای بازدید کنندگان در جشنواره از مهم‌ترین اهداف حضور این مجتمع جهانگردی در جشنواره بود اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسترهای مناسبی را برای توسعه گردشگری و معرفی پتانسیل‌ها وجاذبه‌ها و دیدنی‌های استان مهیا می‌نماید.
وی با بیان اینکه این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آذرماه دایر است، اظهار داشت: معرفی غذاهای بومی، ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، معرفی مکان زیبا، ظرفیت میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی و غذاهای لذیذ هتل جهانگردی یاسوج از دیگر اهداف و حضور استان در این جشنواره بود.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج تصریح کرد: معرفی فرهنگ سفره‌ی ایرانی و نیز غذاهای محلی و سنتی به‌ عنوان یکی از پتانسیل‌های گردشگری است که می‌تواند بستر مناسبی در جذب توریست و گردشگری در استان باشد.
وی با بیان اینکه غرفه جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد با توزیع سی دی، بروشور، کاتالوگ و پوس‌تر رایگان بین بازدیدکنندگان در حال فعالیت است، افزود: اجرای مراسم آیینی و موسیقی سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از برنامه‌هایی بود که با استقبال گسترده‌ی بازدیدکنندگان و مسئولان استانی و کشوری روبه ‌رو شده است.
جعفری با تقدیراز معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: ارائه‌ی غذاهای سنتی با پوشش البسه‌های محلی و ایلی استان، ارائه‌ی کارت‌های تخفیف ۳۰% هتل جهانگردی یاسوج، امضاء قرارداد همکاری با مدیر هتل جهانگردی شیراز برای تبادل گردشگر بین دو استان و برقراری تورهای گردشگری از جمله برنامه‌های هتل جهانگردی در این جشنواره بود.
jahangardi-1 jahangardi-2 jahangardi-3 jahangardi-4 jahangardi-5 jahangardi-6l[j
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای.ونو به😀
Iran, Islamic Republic of
ا از شغلش برش داشتن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1